| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1183 .. 2363 2364 2365 2366 2367 .. 3062 .. 3757
02.07.13 13:54
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@cora
Ich finde so reden, Eheversprechen etc. ja auch total schön und wenn ich die bei diesen Hochzeitsferien höre, muss ich immer heulen! Aber ich selber könnte das nicht über die Bühne bringen und mein Schatz genau so wenig.

02.07.13 13:56
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, merci du hesch recht...

danke cora förs före sueche :) di send herzig... aber es döf ebe kei chetti si, wel si het scho e chetti wosi jede tag ahet ond so wörd si mini chetti eh nie aha.. da wer schad....


glaub i bliib jez eifach bi dem infinity.. ond so hets au meh e bedütig förd fröndschaft ond esch ned eifach es chleeblatt meh...

02.07.13 13:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

elea: e glaube, das esch die richtig istellig. süsch wärs würklech eifach es chleeblatt meh, und so eschs öppis speziells vo dir. aso eg hätt ömu freud dra!

02.07.13 13:59
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt... ond wenns mer gfallt de gfallts ere secher au! merci dandi!
gopf me chame so liecht zom zwiifle brenge sesch schrecklich

02.07.13 14:00
dandi78 

Re: Bräute 2013

ach, mach der keni sorge... das goht mir ame au so

02.07.13 14:03
dandi78 

Re: Bräute 2013

jetz hani au no e frog a aui: machet dir aui euchem GG es gschänk uf d'hochzit? eg ha bis jetz nüt so planet...

02.07.13 14:04
elea 

Re: Bräute 2013

beni froh beni ned di einzig

ja ich schenke em es paar nike tornschueh :)

02.07.13 14:12
valey 

Re: Bräute 2013

elea ich würd ehre glich das armbändeli schänke :)) i meine au wens jez kes Kleeblatt druf isch hed sie sicher freud..

ich meine ich ha au sehr gern herzlis aber weni es chetti med emene Stern bechume statt es herz hani glich freud :)
und es isch tiffany :)))

und ich fend s unendlich zeiche uu schön :D

02.07.13 14:12
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Guete Morge zäme

mon Dieu...ehr gänd au Gas met schriebe chome chum zum läse...

Oje Lus ech könne das met dene SMS ond de Messverständnis so doof...hoffentlech chasch alles erkläre ond dini Fröndin nehmts au ah. Aber meistens esch es werklech haubso schlemm...

Valey wow sooo schön! Härzleche Glöckwönsch zum Gebori im Nochhinen!
Ech ha am Samstig au Swarovski Schmock postet förs Zivile! Det stoht jetzt s ganze Outfit.

Mi GG hed au zwöi Hömli, es chli es speziellers ond zwöite zum wächsle wenn nötig heder scho deheime, es esch keis nöis aber passt tiptop vo de Farb här.

Im Momänt hani ächt komeschi Lune, mage eifach nüt meh verlide...stoh au aune uft Füess ond be eifach unusstehlech...

Elea mi GG hed keis so es schnodertüechli! Nome es Blüemli ond är hed gmeint das flügi de au schnöu i Egge!

Sterndli: Das esch jo mega doof wäge de Wohnig, evt. chöntisch mou metem Mieterverband aluege öb das werkelch rächtens esch. Wörd mou säge, die Wohnig stoht jo ned erst set gester zum Verchouf, do hät mer euch öber das doch müesse informiere, dasses chönt sie dasst t Wohnig verchouft werd...

Mi GG isch Jurist, drum weiss er, dass mer leider nid vell cha mache.. Mir dörftet zwar abem 01.10. id Wohnig, aber de jetztig Eigetümer chan eus denn eifach grad wieder wege Eigegebruch chünde.. Und das Risiko welli nid igah und alles zügle und und und...

02.07.13 14:14
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

valey:
hallo cora :) danke

ahh schön hender s gspröch gha
suscht guet gange??

hihi hed au chli angst so en text vorläse i de Chile

gester hani 4 hochzeiten und 1 traumreise gluegt de hed d brut müesse ehre text vorläse
isch sie so nervös hed sie gseit: Arthur, ich nehme dich als meine Braut...



Haha, das hani au gseh :) Aber i dem Moment hends is ja nid gmerkt ;-) Aber er het ghüület wie en Schlosshund, hani no härzig gfunde :)

 1 .. 1183 .. 2363 2364 2365 2366 2367 .. 3062 .. 3757
Problem   schaffe   richtig   natürli   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   natürlich   gspannt   himbeer   irgendwie   eigentli   vorallem   langsam   Zeremonie   einfach   bearbeitet   wirklich   schnell   eigentlich