| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1184 .. 2366 2367 2368 2369 2370 .. 3064 .. 3757
02.07.13 19:51
Kamala 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

I meld mi au mal churz zrugg. Ben weder vo de Prüefigswelt uferstande Ben aber ned dezue cho alles nochezläse.

@Lus: Das isch ja ächt blöd met dem Missverständnis. I dänke wenn dini TZ seit, dass sie ziit bruucht, denne isch das s gschiitste. Sie werd sicher nochli "beleidigt" sii aber es isch sicher guet gsii, daser zäme gred hend. De werd das bis zum Hochzit sicher weder guet. Zäme Plane fendi im übrige au en gueti Idee so send beidi ibezoge

@Schmuck: Ich ben au no passendi Ohrering und es Armbändeli am sueche vellecht fendi ja ide Ferie öbbis.

@valey: Din Tischordnigsplan gseht super uus so.

@me: jetzt chönnti met de Vorbereitige so rechtig loslegge aber ich ben meh als nur deprimiert. Mer hend ja scho "nur" 48 Lüüt iglade, jetzt hend aber uf Siite vom GG so vel Lüüt abgseit und au es paar wo nümme vo Italie id Schwiiz reise chönd uf minere siite, dass mer nur öbbe 40 Lüüt sind. Ich ben mega deprimiert und han bedänke, dass mer gueti Stemmig änebechömed. Es macht mi scho chli truurig dasmer nur so wenig sind. Ich ben mengisch so wiit dasi dänke ja de hättemer ja gar ned so vel müesse Organisiere und i hätt gar ned sones chleid müesse poste. Ich weiss ja dasmers für eus möched aber gliich...
Duet mer leid weni do so umejammere aber han s Gfühl i chan mini Umgebig ned emmer met dem nerve.

02.07.13 20:35
dandi78 

kamala, eg finde es git überhaupt ke grund zum deprimiert zsi. au mit 40 lüt chame es super tolls fescht ha. es müesse jo nid immer mega vöu si. im gegeteil, so hets der vorteil, dass dir euch vöu meh chöit de einzelne persone widme und mit ihne chöit gspröch füehre. und obs jetz 48 oder 40 lüt si, macht doch eigentlich gar ke grosse unterschied findi.
be eus eschs ganz ähnlich. mir hei insgesamt 47 lüt iglade und es chöme aber nur 39. eg finde das e super grössi vo der gsellschaft!

02.07.13 21:36
elea 

hey autumn bride, dake före tipp! hesch recht, mer hend au scho schöni gravatte em schild gfonde! muss mer das merke ;)

hey kamala, chopf hochè i gsehs genau so wid dandi!!!
mer send nor 20lüt ond i ha trotzdem eswisses langs chleid a! dasch doch egal! hauptsach eus gfallts! ond ebe eshet doch au vorteil! du hesch vell meh zit för jede einzleni, ond jede wo det esch esch vo herze gern a dem tag bi euch!!! das werd e super stimmig ge glaub mer!!!
mengisch het me halt bez es tüf, glaub da kenne mer alli! aber glaub mer das chont weder ond ehr werde au met "nor" 40 lüt es bombe fescht ha!!!

03.07.13 07:15
Manokasa 

Morge Fraue

Kamala
Verstah di, mir sind au genau 40 Lüüt und hend einiges a absage becho.. Aber es git au mit 0 Lüüt es super fest! Musch positiv gse.. Hesch meh ziit für alli, chasch da nochli spare..

03.07.13 07:23
apple-pie 

Guten morgen, Mädels!

Mein Schatz hat sich gestern schlau gemacht und erfahren, das wir die Kinder auch ohne HZ bereits im Kindergarten anmelden können, so würden sie wenigstens schon einmal auf der Warteliste stehen!
Und auch das ehevorbereitungsgespräch können wir bereits vor der Scheidung haben!
Das nimmt enorm Druck weg. Mein Anwalt werde ich das jedoch nicht sagen, sonst passiert im Gericht ja noch weniger als nichts!
Heute will mein Anwalt mich auch anrufen, ich hoffe das tut er auch ansonstenruf ich an. Und hoffentlich kann ich gut sprechen, da mir um 10 Uhr die Weisheitszähne gezogen werden

03.07.13 07:40
elea 

apple, dröck der dume bim Zahnarzt! ond da wegem chindergarte esch e gueti nachrecht! so hesch e chlini sorg weniger! ond i wörd das am awalt au ned sege... de sell nome bez förschi mache!!!!

03.07.13 07:44
Kamala 

Uf en Art dänki aj wet ned wett hed balt gha. Und au dasmer meh ziit hend fürd Gäst aber mer isch halt gliich chli enttüscht. So vor allem duet mer min GG leid well mega vel vo ihm abgseid hend obwohlmers gnueg früeh gseid hend.

03.07.13 07:48
elea 

das entschüscht besch esch klar. wer jo komisch wend so wer oder? aber ebe mönd probiere so denkt wie du gschrebe hesch: wer ned wet cho het halt Pech gha ond verpasst das tolle fest :P
wörd probiere mi ned zfest of die lüt zfixiere wo ned wend cho, sonder dech dröber zfreue dass es 40lüt geht wo sech wahnsennig druf freue met euch euri hz zfiire! das esch doch au wahnsennig schön oder!! ;)

03.07.13 07:50
dandi78 

kamala: do chani der elea nume zuestimme! eg würd mi uf die lüt konzentriere wo chöme und sich mit euch freue. es wird bestimmt es tolls fescht. e meine, cha e hochzit nid guet wärde? e glaubes nid. e hochzit esch so öppis tolls und du wirdsch der tag gniesse mit dini gäscht, egal wieviel dass dört si.

03.07.13 07:50
Kamala 

Ja das stemmt elea. Ach mängisch chomi mir ja scho blöd vor dasi über so öbbis chan jammere. Duet mer leid das ihr das alose müend

1 .. 1184 .. 2366 2367 2368 2369 2370 .. 3064 .. 3757
eigentlich   Kollegin   richtig   vorallem   himbeer   langsam   Hochzit   schaffe   Zuletzt   gspannt   Problem   natürli   natürlich   einfach   schnell   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   wirklich   eigentli