| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1185 .. 2367 2368 2369 2370 2371 .. 3064 .. 3757
03.07.13 07:53
elea 

Re: Bräute 2013

kamala hör uf sone seich :) i ha do em Forum scho weg vell blöderem züg ome gjommeret
ond i fende jez da emo ned pipifax! cha guet noh vollzieh dasses di stresst!!!

03.07.13 07:56
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge ehr liebe


kamala... isch klar das chli enttüscht besch, aber wie die andere säged... konzentrier dich uf die gäst wo chömed und würkli wend.. die hends verdient...

bes ned trurig für die wo ned chömed.. sondern freu dich für die wo chömed :)



apple berichtest uns dann was der Anwalt sagt...
und schonmal eine gute Nachricht bezüglich kindergarten...

03.07.13 08:02
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Apple
Das mitem chindsgi isch ja scho mal en super nachricht!

Fraue was mached ihr eigentlich mit de wimpere a de hochziit? Gar nüt, falschi wimpere, verlängerig? isch viellicht chli eh komischi frag aber ich überlege obi sell verlängere la.. uf falschi wipere stahni nid so :P

03.07.13 08:04
dandi78 

Re: Bräute 2013

manokasa, eg lo mini wimpere so wie si si. eg has glück, dass mini eigete scho ziemlich läng si, dorum muessi nüt dra mache

03.07.13 08:12
valey 

Re: Bräute 2013

manokasa weis ned be ned eso en fan vo so künstlichi Sache wie wimpere od extensions usw.. :/
denke wird eifach en schöni wimperetuschi bruche :)

03.07.13 08:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hallo liebi Froue

@manokasa
i due mini eifach la färbe (schwarz/dunkublau). egau wasi drum für mascara ha, öb wasserfescht oder nid, s louft und verschmieret mer IMMER - ou weni nid mues gränne u das würd mi de am hz chli aschisse. drum lanise la färbe. i ha ou scho mau so gha (schwarz/blau) u das passt super zude blaue ouge u gitne so e lüchtige tatsch)
bi künstliche wimpere hätt i eifach angst dass die nid bombefescht hei

@apple
drücke dr d dümme dass am 10ni aues guet louft. due eifach d ouge zue u dänk as hz de geit aues schnäu verbi!!

@me
geschter am abe isch no spontan hurti d kollegin verbicho vomer dr polterabe wott organisiere. si het nid ganz chönne verstah werum mini tz dermasse enttüscht isch. si het aber ou gseit, si wöusech nid vordränge und wenns sis wett mache de düeg sisech zrüggzieh.
i warte itze e bitzeli ab u rede de nomau mit mire tz (aber i ma nümme stunde über das thema diskutiere, das git nume no meh missverständnis). u de hoffeni, dass när wider guet isch.

03.07.13 08:13
Manokasa 

Re: Bräute 2013

ahh okay :P ja mir gfallt so künstlich züüg ebe au nöd so

03.07.13 08:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ech hoffe ehr hend alli trochi Füess? Be mine Eltere heds gester so Gwetteret, s Dorf underwasser, Chäller und Stobe gföut! Aber es goht allne guet, das esch t houptsach, aber eusi Sonneblueme wo mi Paps äxtra förs Hochzig gsetzt hed, jäno...

Könstelchi Wimpere, ech mache au nüt so...has no nie probiert ond dänkes jetzt ufs HZ weti ned no öbis so usprobiere, ha schöscht scho mühe dass sie die Hoorfarb änebrenge woni wot...ha emmer no sone gschessne Goldstech...

Am Sonntig wemer s Probeässe mache... Mi Frönd organisiert! Ha mi äbe chli beschwärt dasser nüt macht!

03.07.13 08:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
ou das duet mer leid wägem hus vo dine eltere und de sunneblueme aber ds wätter isch sooo unberächebar... houptsach, s isch niemerem öppis passiert
häbet de e guete bim probeässe und he...... guet hesch dim herr gemahl chli is füdle gstüpft i u tz warte sit 3 wuche!!! dass mi gg sire mueter alüttet u fragt wosi übernachtet (damit mir nid im gliche hotel si de) i has scho x mau gseit...... u dr rüffu vode tz chume i de ou ab defür

03.07.13 08:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Danke, Dir!

@valey
Klar, ich gebe sobald ich was weiß Bescheid!

@kamala
Ich denke da genau wie elea. Freu dich über die Gäste, die auf eure HZ kommen werden und sich mit euch freuen!

@manokasa
Ich habe sehr kurze Wimpern und hatte mir auch schönsten deswegen gemacht, aber die Kosmetikerin hat sie beim Probeschminken Super hinbekommen. Aber mach ich einfach die Smokieeyes mit normal Mascara! Auf falsche Wimpern steh ich behauptet nicht!

@lus
Haha, genau einfach an die HZ denken! Ich Denk mir immer, ich habe drei Kinder zur Welt gebracht, dann ist sowas doch ein klacks
Finde ich toll, von deiner Kollegin das sie den Rückzieher machen würde. Hoffe das es nun eine Lösung für euch gibt!

 1 .. 1185 .. 2367 2368 2369 2370 2371 .. 3064 .. 3757
Zuletzt   natürli   Zeremonie   gspannt   langsam   schnell   eigentli   Hochzit   bearbeitet   himbeer   schaffe   wirklich   einfach   richtig   natürlich   eigentlich   Problem   vorallem   irgendwie   Kollegin