| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 1998 .. 3757
27.04.12 14:03
Valeria01 

Re: Bräute 2013

aha .... hmmm supper und jetzt?

mier gönd mit de MSC Divina (sneuste vo dem Jahr) Venedig-Bari-Izmir-Istanbul-Dubrovnik
freu mi mega

bin scho letscht April mit de Costa gsii und hans traumhaft gfunde..! und Flitterwuche wend mier au e Krüüzfahrt mache

27.04.12 18:33
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo liebi Brütlis

zerst mal: zum Glück hani d'Benachritichung ihgstellt, ihr schriebet sooo viel a eim Tag da bini froh chani amigs ächli mitlese wenni grad im Zug ufem Heiweg bin, so bini doch immer ächli ajour was bi eui so lauft.

@ Valeria01: 1. mini Schwöster und Trauzügin heisst au Valeria (sofern das Din richtige Name isch und nid nur en Nickname). 2. mir hüratet au in Bülach und chan drum au scho baaald de Termin reserviere, yipppiii!!!

und übringends: Mir chönnt wieder öpis uf euisere Liste striche, mir händ vorgester en DJ troffe und de hät euis voll und ganz überzügt! Juhuiiii.... und Morn gömer zu de Cupcake Affair go ä Offerte ihole und go probiere, mmmhhhh... isse extra nöd viel Znacht damit ich den viiiieli Cupcakes chan probiere

Wünsch eui allne en guete Start is WEEKEND.


*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

28.04.12 18:36
Lula 

Re: Bräute 2013

Guete Obe Ladys

Hoffe Dir heit dr Samschti bi däm Troumwätter chöne gniesse, mi Schatz het Terasse putzt u jtzt fäuht nume no chli grüen u Sichtschutz u mir si zwäg füre Summer... Jep, es het nume mi Schatz putzt, i ha leider sit am Donnschti Obe so Rüggeweh u bi eifach ar Sunne gsi...

Hei Dir das scho gseh, isch no Interessant...
http://www.heiraten.ch/rechtliches/das_namenrecht/index.htm



I däm Sinn ä schöne Obe u ne guete Sunnti, Lula


*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

29.04.12 10:18
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies

Ich weiss ihr händ mal über das Ehevorbereitigsverfahre diskutiert ob oblgatorisch etc. Da hani Euch na ä Erchlärig falls es nanig für all klar isch.

Vor der Ziviltrauung muss das gesetzlich vorgeschriebene Ehevorbereitungsverfahren durchgeführt werden. Zuständig ist das Zivilstandsamt am Wohnort von Braut und/oder Bräutigam. Es hat nach Abschluss eine Gültigkeit von drei Monaten, die ersten 10 Tage unterliegen einer Sperrfrist. Die Trauung muss also vor Ablauf der drei Monate stattfinden, sonst verliert das Verfahren seine Gültigkeit. Die Trauung selber muss nicht zwingend am Wohnort erfolgen.

Das Ehevorbereitungsverfahren dient dazu, die Personalien und die Identität des Paares festzustellen, die gesetzlichen Ehevoraussetzungen abzuklären und die Namensführung nach der Heirat festzulegen.

Das Paar muss gemeinsam und persönlich beim Zivilstandsamt erscheinen und diverse Dokumente einreichen.

Bi euis Chostet das 150.-, ob das vo Gmeind zu Gmeind verschiede isch weissi nöd.

Grüessli

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

30.04.12 08:14
MaLu 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe
heiter es schöns wuchenänd gha?

@ lucylu, danke für dini erklärige

30.04.12 08:32
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Lucylu

Ja ich heisse au im "richtige" Lebe
Valeria
Ich han am Samstig de Brief vo Bülach zum unterzeichne becho... machi hüüt abig und denn verschikkis...
love::

Hüüt am morge hani grad no de vertrag für's Hotel unterzeichnet und hans dene per PDF gschikkt... ein Punkt scho mal definitiv..

30.04.12 12:23
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich gehöre neu auch zu euch =)

30.04.12 13:40
Reebee 

Re: Bräute 2013

@zibesa

herzlich willkommen :) wann ists soweit bei euch?

@weekend
mein weekend war gut, aber anstrengend. morgen habe ich frei, das können GG und ich gut gebrauchen, da wir ja noch einiges an krempel einpacken und wegräumen müssen.

***finally getting married - May 25th 2013***

30.04.12 14:06
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

wir wissen noch nicht genau wann.. und auf den offiziellen antrag warte ich noch =) es war nur mal so gesagt und er meinte dann "warum nicht.."

01.05.12 08:07
MaLu 

Re: Bräute 2013

herzlich willkommen zibesa!

@ reebee.. oh nein.. ich hoffe, du hast es nun dafür etwas ruhiger!!

 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 1998 .. 3757
himbeer   Zuletzt   wirklich   Zeremonie   vorallem   schnell   Hochzit   Kollegin   Problem   richtig   schaffe   einfach   langsam   natürlich   gspannt   irgendwie   bearbeitet   eigentli   eigentlich   natürli