| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1188 .. 2373 2374 2375 2376 2377 .. 3067 .. 3757
03.07.13 13:55
elea 

Re: Bräute 2013

gratuliere zor hochzit Schmetterling! aso muss sege am meischte baff beni gseh ab euchem buffet! so öpis hani nonie gseh dasch jow ahnsenn d gäscht send secher au voll usem hüssli gsi? :)

03.07.13 14:25
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Schmetterling :)) alles guetiii und soooo schön s Video
hed ja hammer usgseh alles!!! be sooo froh dass ehrs mega gnosse hend :D du hesch eifach soo schön usgsehh

03.07.13 15:04
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Mädels, ich könnt usflippe!
Mein Anwalt wollte mich heute anrufen .. Natürlich hat er es nicht getan! Eben habe ich angerufen und nur der blöde AB geht ran. Muss also bis morgen warten. Mensch, das ganze macht mich echt hässig!

03.07.13 15:10
dandi78 

Re: Bräute 2013

@apple: das tut mir leid! das ist ja echt eine mühsame angelegenheit! der soll sich mal ein bisschen bemühen.

03.07.13 15:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich glaub dem ist das so ziemlich egal. Was mich am meisten nervt, ist das ich das über diesen Anwalt tun muss. Am liebsten würde ich mit dem Richter selber reden!

03.07.13 15:53
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jö merci euch allne..

@elea: euse caterer macht so nid nur d vorspiese, sondern au d apero canapes druf und zum dessert het er fruchtstückli ufem schmetterling drapiert.... Het mega usgseh..

@valey
Merci, hoff dass alli brüt so wie mir alles hei chönne gniesse.... Hei wirklich öbis vom Fest gha...

03.07.13 15:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Wie euer Caterer das gemeistert hat ist echt toll!

03.07.13 16:01
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

@Kamala Das duet mer leid, dass no so viel Lüt abgseit hend. Aber 40 sind sicher gnue zume gueti Stimmig häre becho. Mir sind ja ou nur 40 und das klappet sicher guet. Isch halt mängisch schmärzlech we me merkt, dases de andere lüt ned eso wichtig isch. Aber dir wärdit sicher es schöns fest ha.

@Apple hui, was isch de bi dir los so mit Awalt und so?

@Schmetterling gratuliere zum Hochzyt! I wot de sVideo ou no luege aber im Gschäft geit das ned. Bi mega gspannt

@me hüt si zwöi Arbeitskolleginne äxtra vo Züri uf Bern cho zum mer es Gschänkli verbi bringe. I ha ja mega fest freud. Das isch eso härzig! Sit gester bini jetz ou a mini Gastgschänkli dra (Rosewasser). Muess mer dRose vo Züri la schicke willi in Bern niene unbehandleti gfunde ha. Aber die sind mega nätt vo Züri und i bi sehr zfriede gsi mit de Rose (www.speiseblume.ch, sehr zempfähle).

03.07.13 16:01
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@apple
Danke vielmals... Jo es war alles hanmer und war auch sehr gut.

Hioffe dein anwalt meldet sich ald ei dir.... Drück dir die daumen

03.07.13 18:01
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@MsJenaya
Ich warte schon seit Monaten darauf, das meine Scheidung endlich vollzogen wird, jedoch bewegt weder der Anwalt, noch der Richter (obwohl die scheidung von beiden parteien zugestimmt wird) einen Finger! Dabei habe ich Zeitdruck, da ich schon Ende Juli in die Schweiz zu meinem Schatz ziehe und unsere Kinder in den Kindergarten/die Schule müssen, was jedoch nur mit dem Aufenthaltsgenehmigung geht.

@me
Ich habe mich nun nach einer anderen Anwältin umgeschaut. Habe nächste Woche Donnerstag ein Termin bei ihr und wenn mein Anwalt mir bis dahin nichts nützliches liefert, dann geh ich in Zukunft zur Anwältin!

@all
Ich wünsche euch noch einen schönen Abend!

 1 .. 1188 .. 2373 2374 2375 2376 2377 .. 3067 .. 3757
Problem   eigentlich   schnell   natürlich   einfach   irgendwie   bearbeitet   richtig   natürli   eigentli   wirklich   vorallem   Zuletzt   himbeer   Hochzit   Kollegin   langsam   Zeremonie   schaffe   gspannt