| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 1999 .. 3757
01.05.12 09:10
Reebee 

Re: Bräute 2013

@MaLu
leider nicht... es geht erst richtig los. wir müssen vor unseren ferien in 1.5 wochen noch alles ausräumen und vorbereiten, da wir nach den ferien vermutlich nicht wieder in das obere stockwerk kommen. ruhe haben wir vermutlich erst, wenn wir dann im flieger sitzen. hoffe ich :)

***finally getting married - May 25th 2013***

01.05.12 10:07
MaLu 

oh du arme reebee..
schick dir ganz viel power !!

01.05.12 12:33
Reebee 

danke dir

***finally getting married - May 25th 2013***

02.05.12 07:30
LadyWolverine 

Guete Morge zämme :)

Churzi Arbeitswuche *freu*
Ha am Wucheend drfür Horror gha. Sind bi mine Eltere gsi (D) und bim haicho am Mentig zobe isch min Huus- und Gschäftsschlüssel niener mer umme gsi
Mir hei de ganze vrdammte Zistig nach mim Schlüssel gsuecht. Mini Mama het bi sich dihai gsuecht...
Supr Usklang gsi vom Wucheend... -.-
Mer isch so ufgeschmisse, wenn mer sin Schlüssel nüm het. Im Gschäft chum ich z. B. niener ane ohne min Schlüssel.

Tja und hüt am morge han ich min Autoschlüssel welle in mini eine Sitetasche vo dr Handtasche ine tue und dänk no so "Nit dass der denn au wiedr wäg isch"... Moment!...
Und tatsächlich: s isch es Loch in dr Sitetasche gsi und tataaaaaa min Huusschlüssel isch im Futter vo dr Tasche gsi ^^
Dir chönnet euch gar nit vorstelle was mir für e Felsblock ab em Härz gheit isch.......

Am Sunntig sind mir mit mim Mami uf dr Hochzytsmess in Mainz gsi. Isch nit wirklich gross gsi, het abr Freud gmacht :)
Und wil diä Gschäft au offe gha ha, hei mir denn no wäge em Chleid für siä zivile Trauig gluegt... und hen eis gfundä :) :) In em dunkle violett
Mis Mameli hets so toll gfundä, dass sie's grad kauft het

Darf denn nur nüm ab odr zu neh bis März nögscht Johr

Wie isches bi euch? Alle fit und munter?

LG
Anette
verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

02.05.12 07:45
zibesa

nicht registriert

ah so toll =)

ich han grad s potenzielle resti reserviert zum go ässe i zwei wuche... tüemer grad luege wies eus passt =)

02.05.12 07:51
bergeri 

Guata Morga Zämma

I bin momentan eher abiz am mitlesa als schriba, hen sona riiiisa stress im Büro chuma zu gär nüd. und mir HZ-Planig hen miar jetz abiz a Pausa igleit well miar jo üser Eckpünkt hen

@ladywolverine: Zum Glück hesch na wieder gfunda i chan do au as Gschichtli drzua verzella:

Im Februar bin i an dr Fasnacht gsi und han nur a einzelna Huuschschlüssel und dr Briafkasta schlüssel (isch döt dra gsi) mitgnoh. Öppa vorema Monet han i denn denkt, i chönnt jo mina Briafkastaschlüssel wieder an mina richtig Schlüsselbund tua....und scheisse...wo isch dä schlüssel....in dr Täscha woni mitgnoh han nüd, im kostüm nüd...dä schlüssel isch eifach niana uma gsi....i schu panik wia tür isch das zum noh macha? üsera vermiater do wird nüd nohgmacht dä schlüssel isch dr schlüssel für da ganz block do muassma alli schlösser uswechsla, i no dia grösser panik zwei täg lang hen min GG und i gsuacht und nüd gfunda. denn bini go schaffa (versicherig) und han schu amol vorgänglich bi minera Rechtsschutzversicherig noh gfrogt obs das überhaupt törfen verlanga, dass alli schlösser uswechsla uf üseri chosta gön....dia hen miar denn gseit wenn dr schlüssel nid agschriba isch chöns das nid vu diar verlanga well denn niamert weiss zu welem huus dä ghört. doo isch miar schu amol an risa stei vum herz gfalla.

a tag spöter chunnt min brüatsch zu miar go fraua kleider uslehna (er het dia fürs Theater brucht) und frogt mi ob i a chlini tussi-handtäscha han....und siehe da...dia isch au weg... miar hen denn wenigstens gwüsst miar müan noch dära handtäscha suacha well döt isch dämfal dr schlüssel und öppa a wucha spöter hani usem kleiderschrank a subers badtüachli gholt und dia täscha isch z'mitzt in da tüachli dina gsi mitem schlüssel....

dua bini also au um einiges erliachteret gsi

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

02.05.12 08:11
LadyWolverine 

Ou bergeri, das isch jo au e heftige sach gsi...
Das ische so, wennd nüt usschiebsch, denn isches unverhältnismässig diä Schlösser uszutüschle. Ha mich jo au informiert ^^
Bi mir wärs numä wägem Gschäftsschlüssel schlimmer gsi, wil ich als Assistentin vo dr Geschäftsleitig fascht überall ine chum :/
Muess halt jetz chli mer uf min Züg luege

Mine Elter ha so Mega Freud ab der Verlobig :) Mir hei sie jo am Samschtig s erschti mol wiedr gseh sit sie's wüsse.
Sie hei eus zur Verlobig e ganz e härzigs Chärtli gmacht und eus 500 € zur Verlobig gschenkt, dass mir eus mol e schöns Erholigs-Weekend chönne gönne :) So härzig!

Und 6 Brautzitige han ich au überecho vo mim Mami :) Endlich ha ich mini "Weddingstyle" ^^

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

02.05.12 08:34
MaLu 

jöhh ladywolverine, das isch würklech härzig!

02.05.12 09:14
bergeri 

@Ladywolverine: wooow, das isch jo uuu herzig und grosszügig vu dina eltera.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

02.05.12 09:17
zibesa

nicht registriert

hilfe wer chamer siite ahgeh vu ringe? =)

1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 1999 .. 3757
schaffe   natürlich   Hochzit   gspannt   Zeremonie   himbeer   richtig   irgendwie   bearbeitet   Problem   schnell   vorallem   eigentlich   Kollegin   wirklich   natürli   einfach   Zuletzt   eigentli   langsam