| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1191 .. 2380 2381 2382 2383 2384 .. 3071 .. 3757
04.07.13 10:14
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

@elea mini dekorateurin isch äbe mini floristin! I ha jetz mitem resti gluegt und die mache das für mi. i ha mi aber scho grad e chli ufgregt und gfunde das isch jetz ned zviel verlangt.

@drusilla ja, das war eher zufall mit der dekorateurin. Hätte auch nie gedacht, dass ich mal eine habe. Meine Floristin macht auch Dekoration und deswegen hat sich das so ergeben. Ich habe Tabea Maria-Lisa aus Bern. Sie macht ihre Sache wirklich gut, versteht mich nicht falsch. Einfach das mit den Geschenken verteilen versteh ich nicht.

04.07.13 10:23
apple-pie 

@me
Habe eben mit dem Anwalt telefoniert. Seine Ausrede warum er gestern nicht angerufen hat, war das er selber niemanden im Gericht erreicht hat! Na toll, das hätte er mir doch wenigstens sagen können!
Ich hab ihm jetzt gesagt, das mir der Geduldsfaden reißt! Er meinte dann, ich sollte doch mal bei der Geschäftsstelle anrufen, die für den Brief verantwortlich ist. Dann habe ich ihm erklärt, das ich gewiss nicht dort anrufen werde, da die mir bis jetzt nur falsche aussagen gegeben haben und ich garantiert nirgendwo Anrufe, wo kein Verlass ist ob ich überhaupt die Wahrheit höre.
Nun versucht mein Anwalt den Richter zu erreichen und ruft mich in ca 30 Minuten wieder an!

04.07.13 10:24
elea 

fami, jo genau du seisches! si gend eim wörkli es tolls gfüehl ond me chane wörkli vertroue!!!

msjenaya, ui zom glöck maches die vom resti!
aso wenn si dekorateuring esch OND Floristin de fendi ghört das abosolut zo ehrem ufgabe gebiet!! :/ guet hauotsach ehr hend jez öper wo das organisiert för euch!!!

Weddingparty app:
ich has das app jo au abeglade ond wet das gern ade hochzit ha, valey i ha denkt i due de bim apero es chlises schildli he wo stoht dass das d lüt sele abelade etc.!
i ha mer zersch öberleit obi allne vorher es mail wet mache (aso vor de hz). de esch mer aber i senn cho, dass den secher scho mega vell während de trauuig wörde metem natel fötele! ond das wetti wörkli ned!!!! drom dueni d lüt erst nach de trauuig am apero ofd app he wiise!!!!!

04.07.13 10:30
apple-pie 

Mädels ich könnt heulen!
Nun ruft mich mein Anwalt zurück!
Hier die Aussage vor einem Monat vom Richter!

"Die Übersetzung vom schreiben des ex Partners ist Anfang Juni übersetzt worden und liegt bei mir. Nun kann ich das schreiben an den ex Partner abschicken und sobald die Zustellung schriftlich durch die Post bestätigt wird, melde ich mich um ein Gerichtstermin zu vereinbaren!"

Nun die heutige Aussage von der Frau, die für die Briefe verantwortlich ist

"Die Übersetzung kam erst am 25.06.13 bei uns an. Am 28.06.13 haben wir das schreiben raus geschickt. Und warten nun auf die zustellungsbestätigung! Darauf melden wir uns dann!"

Mein Anwalt hat keine Ahnung, warum mir ständig verschiedenes erzählt wird, jedoch ist er sich sicher, das die Bestätigung nicht vor Mitte August reinkommt!
Er meinte dann er fragt am 25.07. nochmal im Gericht nach, aber das hat mir gar nicht gepasst. Ich hab ihm jetzt gesagt er soll doch mal endlich Druck machen! Nun fragt er in einer Woche nach!

Mädels, ich komme mir so verar.... Vor! Ih hab echt keine Lust mehr!

04.07.13 10:35
elea 

ui apple, das esch aber decki post...
ond wend jetzt de awalt wördsch wechsle.. meinsch de wörds echli schneller vorwerts go?
dod mer soo leid dass du sones gstörm hesch wege dem!!!!! :(

04.07.13 10:40
apple-pie 

Ich denke nicht, das das was bringen würde! Aber ich würde mir dann doch gerne eine zweite Meinung bei der Anwältin holen!
Mir ist grad echt sowas von übel, eine Baustelle nach der anderen!

04.07.13 11:03
zibesa

nicht registriert

guete tag mitenand!

hüt morge am sibni isch da no tote hose gsi, gahni nomal go lige und chum wieder muesi zersch 15 minute läse und bildli ahluege =)

tischchärtli, gsehnd all mega schön und elegant us! egal ob vu hand oder druckt, ich persönlich finds vo hand immer am schönste! ihr wüssed ja das ich alles selber mache. wenn ich also tischkärtli het, würds au die geh vu mir!

und all andre sache sind au mega toll! usser die vendetta maske, vu dere hani so schiss nemo!

vu mir gits eich nöd so vil zbrichte, ich söt mal wieder de finger use neh! morn hani en coiffeur termin und am abig min polter abig... und ich sött no en tischvorhang nähe... 2 mal 9 meter!

04.07.13 11:25
himbeer 

bi eus gahts endli fürschi mit de iladige, halleluja. vilciht sötti mal afange mit couverts beschrifte, denn isch das schomal dure.

nächst wuche isch de termin im zivilstandsamt, denn chumi au d bestätigung fürs passbüro über.

candybuffet sötti mal langsam afange organisiere und probe-ufstelle zum luege wies söll usgseh. das wär mal e idee als nächts...

04.07.13 11:33
zibesa

nicht registriert

ich han grad garte jute uf ebay bstellt in natur - das git den läufer über de tisch =)

04.07.13 12:01
valey 

also eusi Dekorateurin isch au grad eusi Floristin :) drum..

wegem pris
aso mer zahled für all bluemestrüss, all astecker, die ganz deko und blueme i de Chile, die ganz de deko und blueme am apero und die ganz deko und blueme am obig ca 5000

wegem app :)) ahhh das isch super Idee..
so es schildli ufstelle findi no gueti Idee :D

ich has jez mal abeglade Luegs nacher am mettag ah :D

apple soooo ein sch*** !! glaub ich dir dass es dich nervt
sooo müehsaaam hoffe klapped mall!!!

1 .. 1191 .. 2380 2381 2382 2383 2384 .. 3071 .. 3757
eigentli   wirklich   schnell   Zeremonie   Zuletzt   natürlich   richtig   irgendwie   Problem   gspannt   schaffe   natürli   vorallem   bearbeitet   himbeer   Kollegin   langsam   eigentlich   Hochzit   einfach