| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1198 .. 2393 2394 2395 2396 2397 .. 3077 .. 3757
05.07.13 14:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

@manokasa: eus het sogar der pfarrer empfohle, dass mir keini chilelieder söue singe, da meischtens sowieso nur es paari würde mitsinge und das de blöd töni
eg be grad froh gse.

Aso eg finde scho dass es passt. E chli kontrascht dörfs jo scho si, und d'farbe passe ömu guet zäme fendi. mues jo nid unbedingt der glich farbton si.

05.07.13 14:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

scho findeters nid schlim? Nöd lieber wiisi tischchärtli oder so?
Vale Ja es het den scho ah jedem platz eis... Aber es isch ebe scho nid s gliche grüen wie ufem menu.. Und ich han kei ahnig womer die ferrero find? Ich has no nie gse!

05.07.13 14:57
valey 

Re: Bräute 2013

manokasa aso ebe wärs jetzt nur 1 chügeli ufem ganze tisch de wärs chli komisch
aber es isch denn ja a jedem platz eis und i fende es passt scho

05.07.13 15:00
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg finde au dass es passt. die si sozsäge e "eyecatcher"

05.07.13 15:17
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Okey danke eu! ich luege mal obi di farbige ferrero finde, susch lahnis eso!

Dandi
Finds übrigens no lässig vo dim Pfarrer das ihr nt münd singe! Mir müend sogar 2 lieder singe!

05.07.13 15:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

gäu manokasa, das hani au supper gfunde. er esch sowieso sehr e lockere und humorvolle pfarrer. e freue mi richtig, dass är eus traut! er wott au nid so lang mache, er het gmeint dass es höchschtens 3/4 stund goht. das esch mer au sympathisch.

05.07.13 17:08
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so ihr liebe

sgaht degäge! hüt morge bim coiffure gsi! und nachr ab go poltere!

denn no e wuche... NURNO!!!

allne wo hüt polteret viel spass

und allne morn es schöns hochzig!

euri zibesa

07.07.13 13:42
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ha euch chorz es paar sache wele zeige. am fritig hend mi frönd ond i frei gha ond zit gnötzt zom of zöri go bsorgige zmache. mer hend för mini TZ s gschenkli em tiffany gholt. es infinity bracelet! es esch soo schön, i hoffe eifach d grössi passt ere! mi frönd het sech gar ned wohl gfüehl im lade, ehm eschs z fest schicki micki gsi has uh herzig gfonde winer met sine tornschueh ond sim hoodie det gstande esch met grosse auge


denn hani per zuefal no en cooli wisi clutch gseh wo of 10.- abegschrebe gsi esch. ha denkt eventuell förs zivile. be mer aber nonid secher ob mer die niete ned zvell send... muss es de mol usprobiere metem ganze outfit zeme. da wördi euch de secher au zeige (bruch jo de schliesslech au euche rot ;)


so ond zuguterletzt hani gester no min Mrs Hoodie chöne go hole! ha euch jo verzellt dasi en eifach hoodie kauft ha ond de binere frau ha lo bestecke (getrau mi ned bi etsy zbstelle wege grössi etc...) eigentli hani zersch de ganz name ofem rögge welle, aber ich kenn mech, i glaube i wörd de hoodie de nor ide ferie alegge ond soscht auä ned. mini TZ het de e cooli ide gha ond zwar dass i doch eifahc nor de afangs buechstabe sel lo druf mache! so weiss ned grad jede wini heisse weni metem pully dord stadt laufe
et voila:



i liebne so ond chas chom erwarte ne nach de hz denn chöne azlegge!
so gnueg ego gschnorr vo mer, wönsch euch allne no en tolle sonntig! ;)

07.07.13 13:52
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Heyy
Megaaa cooli sacheeee

De hoodie gfallt mer meeeeegaaa :)))

07.07.13 16:20
anyany 

Re: Bräute 2013

Hoi der liebe Brüütli,

äääändli chani weder mou do schriibe.
Ech be momentan am Schaffe, was mer mega Spass macht, aber leider hani de gar kei Zyt zom schriibe. :( Esch mega schad.
Momentan tuet sech be öis ou hochsigstechnisch gar nüd.
Morn hemmer no es Gspröch met öisem Fotograph, aber nochäne weder för e längeri Zyt nüd.
Aber es goht jo emmer no 111 Täg bes zom grosse Tag. Ech hoffe, das goht schnöu döre. Mage nömme warte.

 1 .. 1198 .. 2393 2394 2395 2396 2397 .. 3077 .. 3757
bearbeitet   schnell   gspannt   Zuletzt   wirklich   natürlich   richtig   Kollegin   langsam   Zeremonie   eigentli   eigentlich   schaffe   irgendwie   himbeer   Hochzit   vorallem   Problem   einfach   natürli