| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1198 .. 2394 2395 2396 2397 2398 .. 3078 .. 3757
08.07.13 07:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels!

@elea
Hey, mit der Tasche hast de ja einsichtiges Schnäppchen gemacht!
WOW, der Hoodie sieht Hammer aus!!!

@anyany
Bei uns sind es nur noch 74 Tage! HZ mäßig wird es erst weiter gehen, wennschon dann in der CH bin!

@me
Mädels, ab Sonntag sind wir in der Schweiz und bleiben! Nur an den Wochenenden fahren wir dann wieder nach Deutschland um weiterhin in der Wohnung zu hantieren.
So sieht jedenfalls der plan aus! Ich hoffe das klappt!

08.07.13 07:26
elea 

morge zeme!

merci valley! ha selber uh freud

hallo anyany, schön weder mol voder zghöre! bi eus jetzt au mol ergendwie wines loch ge womer gar nüt recht ztue gha hend förd hochzit wells för alles no bez zfrüeh esch... aber das chont de plötzli musch luege!

apple, wow so lässig gli besch die schwiz! de omzog lauft demfall of hochtoure he? ;)

08.07.13 07:31
apple-pie 

@elea
Ja, wir waren das ganze Wochenende am schaffen! Habe so gut wie nichts mehr zum packen, und nurnoch zwei Zimmer müssen gestrichen werden! Die Kinderzimmer Wände weiß streichen zu müssen, viel mir sehr schwer.
Am Wochenende müssen wir nurnoch Sperrmüll entsorgen und dann kann es los gehen!

08.07.13 07:51
valey 

Morge zäme :)

schöns Weekend gha??

ahhh apple sooo toolll jetzt ist der Umzug so weit :)) freue mich für euch

elea ja isch echt mega schön worde :)) s täschli findi übrigens voll süess .. und mega schnäppli
würds fürs zivile bruche :)

08.07.13 08:03
apple-pie 

@valey
jap, nun ist es soweit,
Eigentlich war der Umzug ja erst für den 28.07.13 geplant, aber nun kommt er zum Glück doch schneller!
Ich hingerate dabei sämtliche anzeigen ins i-net zu stellen, für meine Möbel etc. die ich nicht mehr brauche!
Bevor ich sie zum Sperrmüll gebe, verschenke ich sie lieber!

08.07.13 08:12
Canoa 

Guete Morge zäme

Wönsche euch aune ganz e guete Start i Mäntig! =)

Me: mer hend gesters Probeässe gha...ohhh ech säge euch, hammer mässig eifach nome mega fein gseh! =)

Elea: Cooli Sache wo posted hesch! =)

Apple-Pie: Freue mich für euch, dass es nun endlich so weit ist! =) Willkommen in der Leuterstadt Luzern! =)

08.07.13 08:15
Lus

nicht registriert

Guete Morge liebi Brütlis

Heiter das schöne Wucheändi ou so gnosse? ( i ha ja sturmfrei gha, mi gg het froue-polterabe gha)

@apple
hei schön, ändlech chöiter zügle! I hoffe, dass sech die andere Problem wäge dr Scheidig ou schnäu no möge löse und öiem hochzyt nümme im wäg steit!!

@Problem mit Trouzügin
I wottnech no hurti säge wie ds gspräch isch usgange am friti mit mire tz:
wosi si zuechegfahre bini sooo ufgregt gsi. einersits bini froh gsi chöimers kläre, anderersits hani ou bitz angscht gha. de ischsi zumercho u mir hei üs eifach lang id arme gno. ohni eis wort u de seit si nume: es isch würklech nid so schlimm, aues wider guet!!! lääk bi i erliechteret gsi... i ha ihre ja e riise sunnebluemestruss gäh u si het u freud gha. mir hei de no hurti zäme drüber gred u i hami nomau entschuldiget. i gloube, es paar mau drüber schlafe het bi ihre ou ghulfe. bi schön erliechteret. mir hei emu e super luschtige abe gha zäme und si freut sech mittlerwile sehr uf e polterabe vo mir am 17.8. isches de sowit

08.07.13 08:19
elea 

canoa, schön hender es glongnigs probeesse gha! de freusch dri grad nome ofd hochzit wennd weisch dass s esse so fein wird si ge

ou lus super hend ehr das chöne kläre!!! es paar mol dröber schlofe helft meischtens gmüeter weder bez z beruhige! aber cha guet verstoh das nervös gsi besch. so öpis esch halt mega onagnehm... aber wörkli toll hender das chöne us de welt schaffe!!!!!

08.07.13 08:23
valey 

ouuu lusss suppeeer!!!! :)) freut mi dass ehrs hend chönne kläre :) ebe paar mal drübert schlofe helft meistens hehe :)

Canoaaa super wegem probeesse :)) freut mi das alles eu gfalle hed

08.07.13 08:33
Canoa 

S Menu hani be mer i mim Thread posted! =)

Höt gömer no t Apérolocation go aluege met eusne Häufer ond denn muessi no chorz s Resti reserviere förs zivile! =)

1 .. 1198 .. 2394 2395 2396 2397 2398 .. 3078 .. 3757
eigentlich   Hochzit   Zuletzt   schnell   irgendwie   vorallem   einfach   himbeer   Problem   wirklich   Zeremonie   Kollegin   langsam   eigentli   natürli   richtig   natürlich   schaffe   gspannt   bearbeitet