| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1200 .. 2397 2398 2399 2400 2401 .. 3079 .. 3757
08.07.13 11:23
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhhh das esch jo super Himbeer! Freu mi för dech ond hoffe dass scho gli t Iladie chasch ipacke!
Be auso jetzt scho uf das Konstwärk gspannt! =)

Mer hend jo aus Gspröch am Donnstig! =)

08.07.13 11:25
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Bin scho wieder fliessig am Hochziitstorte bache üebe! Mini arm Familie muss alles immer esse!

Elea
Ich find de Hoodie mega cool! I han au no en hoodie welle chaufe aber jetzt langet tziit wahrschindli nüme!

Lus
Schön hesch alles mit dire TZ chöne kläre!

Ich han hüt fängs s ok vom Pfarrer übercho dasi mis ihzugslied derf ändere! Er het etz en Monet brucht für die Antwort.. Und susch.. Morn hemer s letzte treffe ide chile mitem Pfarrer, am Mittwuch mitem Fotograf und am Fritig isch scho s zivile! Juhuu

08.07.13 11:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich glaub ich drucks da im gschäft schomal us und mach hüt abig mal es muster zum luege. mir händ no öpis müesse abändere will druckerei s ursprünglich plante format gar nöd cha drucke... haha sehr cool. jetz wirds halt gschnitte statt gfaltet. ich überlegg mer no mäschli oder so anezmache obe, muess mal chli usprobiere hüt abig. gang eh no id papeterie, bruch no verschiedeni stift zum couvert aschribe. briefmarke chönnti au scho chaufe und ufchläbe.

08.07.13 11:32
valey 

Re: Bräute 2013

coool himbeer weg de iladige :))

manokasa suppi wegem lied :)) weles hender jetzt gno?

08.07.13 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi echt froh händ mer das bald vom tisch, ligt mer chli ufem mage. ich chum scho telefon und sms über vo lüt wo fröged wenn und wos denn jetz stattfindet oder öb mer abgseit heged, haha

08.07.13 11:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

so liebi mitbrütlis, eg be au no do chome hüt äuä nid so gross zum schribe.

es esch immer wieder interessant z'läse, was be euch aune so vorwärts gange esch.
eg ha am fritig mi polterobe gha. esch super cool gse! ha e bricht i mim thread posted, für die wos interessiert...

08.07.13 12:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Mir nemed jetzt dis is the day :)

08.07.13 12:15
valey 

Re: Bräute 2013

Ahhhh schöönnn das lied

08.07.13 13:22
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
i chadi guet verstah dases di de erliechteret d iladige si haut e grosse, wichtige punkt u itze chasch de ändlech wider öppis abhagge die gescht söue doch nid sooo ungeduldig due

@lieder ide chile
wow dir heit würklech aui super schöni lieder für ide chille. dr izug vor brut zume schöne lied isch eifach dr absolut gänsehutmomänt a jedem hochyzt *schwärm*. I wett doch bi öich aune ga müüüsli spile

@me
mir göi ja bim schloss i üsem dorf ga föteli mache. die si ja chli gar heiku dete (nume usse am schloss fötele, schriftlechs gsuech nötig, nume mir, tz und fotograf möglech, etc). i ha itze nomau gschribe, öb mir vorem hz einisch hurti ums schloss dörfte loufe, damit i mir chli cha e übersicht verschaffe...... i ha richtig es schlächts gwüsse weni frage, debi sötts doch eigentlech kes problem si? mir si erwachse u mache sicher nüt kaputt. ei tag isch emu ou es hochzyt dete gsi....... bi gspannt öb üs das *gwährt* wird

08.07.13 13:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ich verstah ja, dass die ungeduldig werded... schliesslich isch d hochzit i knapp 2 mönet :-)

 1 .. 1200 .. 2397 2398 2399 2400 2401 .. 3079 .. 3757
eigentlich   irgendwie   wirklich   natürlich   vorallem   Hochzit   einfach   Problem   natürli   gspannt   schnell   Zuletzt   bearbeitet   langsam   richtig   himbeer   Zeremonie   Kollegin   eigentli   schaffe