| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1203 .. 2404 2405 2406 2407 2408 .. 3083 .. 3757
09.07.13 07:45
elea 

Re: Bräute 2013

valey d chörbli gsend toll us!! vorallem hesch a alles denkt hey!!! i het mega freud as gast wenn sech s Brutpaar so bemüeht dasses allne guet goht!!!

chasch jo bide männner no paar chlini snickers ine due (damet si ned zor Diva werde )

09.07.13 07:47
dandi78 

valey: die idee mit de wc chörbli fendi vou härzig und sie gsei super us! du gesch dir würklech be allem extrem vöu müeh und es esch alles durchdacht, bis is chlinschte detail. hammer! eg hätt nid so vöu geduld wie du

09.07.13 07:48
Manokasa 

Ich weiss, eigentlich sett ich mir nid drirede lah.. Ich han min schatz no gfröget und er het gmeint seg echli kitschig.. Es isch halt scho recht viel roserot.. Meinet ihr weni ide väsli umt glogge ume no es paar wissi blueme ¨mit de rose mische ischs chli schöner7bzw. weniger kitschig? Mir hets scho gfalle, aber ich lahn mi au immer recht beiflusse und es sell ja mim schatz au gfalle..

Vale
Ich finde dini chörbli cool

09.07.13 07:51
valey 

hahahahah elea
snickers Demets ned zur Diva werdet hahahaha wär no guet hihihi

danke find sie au no herzig..

manokasa
aso mer persönlich gfallt deko.. chöndsch velecht mal probiere med chli wisse rose verfinere Demets ned zu vel rosa isch
aber wenn ja euchi farbe mint und rosa send findi es passt mega...

09.07.13 07:51
elea 

manokasa ond wend eifach ossenome wiisi rose nemsch?
guet aber weisch ganz allgemein denki bruchts vell dases kitschig usgseht. meine de tisch wird jo den au schön gschmückt si ond d lüt send schön agleit ond de döf das ganze au chli rose ha etc. weisch wini meine?
verstoh da, die einte sekonde chani total begeisteret si vo öpisem ond de bruchts nome 1 komentar und i wet alles öbere hufe rüehre!
i wörds aber wörkli lo manokasa eifach nor wells wörkli schön usgseht und de stresss jetzt nomol alles go neder doch zvell esch. leieber no 1,5 Woche vorfreud gnüse ;)

09.07.13 07:53
snet 

@Manokasa: Also ich fand deine Tischdeko sehr hübsch. Gib nicht zu viel auf deinen Kommentar von deiner Mutter, das hat sie bestimmt nicht böse oder wertend gemeint. Wahrscheinlich hat sie das nur gesagt, weil ein Blumenstrauss zu den "traditionellsten" Tischdekos gehört.

@Valey: Die Wc-Körbli sehen schön aus. Aber benötigt irgendeine Frau wirklich noch starke Binden? Ich würde diese eher durch Slipeinlagen ersetzen.

@me: ich weiss nicht... Ich bin momentan einfach irgendwie in einem Loch und komme da nicht raus. Und anstatt dass mein Mann mich unterstützt, werden nur gegenseitig Vorwürfe erhoben.

09.07.13 07:56
elea 

ou nei snet..... dud mer leid dass er das alles mönd dorre mache! aber muschs probiere as erste test för euchi ehe zgseh! ond wenn die donkli zit verbi esch (ond das wird si definitiv) de werds deför dopplet chön well ehr euches glöck zschätze wösset!!!

09.07.13 07:56
dandi78 

@snet: das kenni im fau, das mitem loch. das esch mir au es paar mou so gange. zuedem unterstützt mi mi gg au nid so fescht und im momänt gits öppe die mou riibereie. das esch glaubs eifach normal und leit sich au wieder. besch aso nid elei mit dem "problem"

09.07.13 07:57
Manokasa 

Also mir hend ja au wiises Tischtuech wisses gschirr.. T Gastgschenkli hend au no grüen drin so wie t Namenstäfeli.. S Menu het au grüen drin.. Es isch ja scho nöd alles rosa.. Also viellicht eifach no mit paar wiise rose oder schleierchrut verfinere.. Ihr hend recht, ich lahs jetzt so.. All die Vasene und Glassgloggene, Chärtzeständer etc. sind au nöd gratis gsi.. Und ich han ja s züg jetzt extra selber gmacht, will mer chli münd spare.. S regt mi eifach uf das ich mir so churz vor de hochziit no sowas ahlosse muess Aber danke eu fürd Hilf, ihr hend recht ich lahs jetzt so!

09.07.13 07:59
dandi78 

eg würds au lo si, manokasa. und dis mami het das sicher nur guet gmeint. e dänke nid, dass si di het wele verunsichere oder dass sis wärtend gmeint het.

1 .. 1203 .. 2404 2405 2406 2407 2408 .. 3083 .. 3757
wirklich   vorallem   natürlich   gspannt   eigentlich   einfach   Kollegin   himbeer   natürli   Problem   langsam   schnell   irgendwie   Hochzit   schaffe   Zuletzt   eigentli   Zeremonie   richtig   bearbeitet