| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1204 .. 2405 2406 2407 2408 2409 .. 3083 .. 3757
09.07.13 08:01
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee snet.. tuet mer leid... ich glaub das geht's bi allne amigs.. hoffe chunt würkli bald weder guet...


weg de chörbli
es send liechti binde... ( send die normale)... und ich weis dass vel vo minere lüt die bruched... tuen aber suscht no es päckli slipilage inetue...

manokasa
super! ich würds au so loh wel ganz ehrlich es gseht echt guet us :)

Zuletzt bearbeitet am 09.07.13 08:03

09.07.13 08:02
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa d lüt studiere amigs ned so vell bi so komentar! si meinet es sig wichtig dass si ihre meinig chöne dri brenge ond ehrlech send. i ha scho paarne gseit dass das muss ufhöre wells (ganz bös und egoistisch gseit) omd vorstellige vom GG ond mer goht ond ned vo ene!
ebe du hesch der öpis öberleit debi und es het der jo au gfalle, aso wördi debi blibe! vorallem ebe, wenn das züg jetzt ned notzisch heschs för nüt kauft OND dezue chieme noe paar 100.- för die traditionelle strüssli! nei das eschs ned wert glaub mers! du hesch e tolli deko, blib debi!!!!!! ;)

09.07.13 08:04
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Mooooooorge mini Mitbrütlis

Meld mich au wieder us der versenkig, bin grad dra en Bricht z'schriebe... aber de wird ellelang

09.07.13 08:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Mer send gester met eusne Häufer bi de Apérolocation gseh ond sie hend mega fröid, mer heiged en guete Platz usgläse...obwohl ech ergendwie chli zwifle, ufeme Burehof, es passt ergendwie gar ned zo eus. Aber es esch buechet ond jetzt hend mers Apéro dete...

Valey: cooli Chörbli. Weiss no ned öbi au sell setegi Chörbli mache oder ned!

Snet: ich umarme dich ganz fest...Falls du lust auf einen Kaffee hast, lass es mich wissen! =)

Manokasa: ech fende dini Teschdeko au werklech härzig, has gfühl es passt zo der! =)

09.07.13 08:06
valey 

Re: Bräute 2013

wuhuuuuuuuu LucyLu coool freumi uf de bricht :)) gratuliere herzlich :D

09.07.13 08:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke das ihr so schön ah mich denkt händ am Samstig!!!

09.07.13 08:12
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Eure Aufmunterungen. Es ist einfach so, dass wir ja jetzt wirklich schon viele schlechte Situationen durchstehen mussten und es immer irgendwie ging. Aber dieses Mal ist es halt einfach schon dicke Post und vor allem lässt er mich mit der Situation alleine obwohl es ihn ebenso betrifft.

Ständig will er eine Anleitung, wie er auf welche Situation reagieren soll, statt sich mal Gedanken zu machen, was ich brauche. Kaum habe ich wieder negative Gedanken, heisst es gleich ob ich jetzt alles nur noch negativ sehen und in totalem Fatalismus verfallen möchte. Dabei wurden wir erst vor 1 Woche mit der schlechten Nachricht unterrichtet und können in diesem Bereich einfach nur negative Erfahrungen vorweisen. Es ist einfach so frustrierend.

09.07.13 08:14
snet 
Re: Bräute 2013

@LucyLu: Freu mich schon auf deinen Bericht und Fotos!

09.07.13 08:19
valey 

Re: Bräute 2013

liebi snet... amigs denki Männer wüssed eifach ned wie reagiere bi gwüssene situatione od so...
schick der alles liebi durch de pc und wird bestimmt alles weder guet cho

09.07.13 08:21
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke valey
dini chörbli findi super! läck, die idee wo du immer hesch! und alles bis is letschte detail so perfekt! do chönnti mer glaub no e schiibe abschniide!

snet, das tued mer alles sehr leid... ech weiss, metleid nützt der au nüd, aber wenni so liese dur was du alles düre müesch weissi gar ned was söscht säge

lucylu, ech liese gärn ellelangi bricht freu mi scho!

 1 .. 1204 .. 2405 2406 2407 2408 2409 .. 3083 .. 3757
langsam   eigentlich   Zuletzt   richtig   Problem   eigentli   gspannt   bearbeitet   wirklich   einfach   natürli   natürlich   Hochzit   Kollegin   irgendwie   vorallem   schnell   schaffe   himbeer   Zeremonie