| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1204 .. 2406 2407 2408 2409 2410 .. 3084 .. 3757
09.07.13 08:21
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Canoa
Isch ebe scho so, t Deko passt zu mir :) Übrigens wär ich ziemli gern ufme Buurehof gsi ;-)

Snet
Ich weiss zwar nid um was es gaht, aber ich wünsch dir viel chraft! Ihr packet das scho!

Lucylu
Freu mich scho uf din Bricht! :)

So danke für euri weise Wort, die hani gad brucht Jetzt musi go poste :P chume spöter nomal! :P

09.07.13 08:24
elea 

Re: Bräute 2013

snet mengisch eschs schwerig zverstoh wid Männer met so situatione omgönd. as frau wet me dröber rede ond lösige oder Ursache fende. di meischte Männer wend das aber ned.. si wends eifach nor vergesse ond witer mache... mi frönd verstoht mengisch au ned wiso ich jedes problemli muess usenanderne ond ewigs dröber rede.... probiers eifach as test för euchi ehe azgseh. me versprecht sech jo i guete wie in schlechte zit. ond früehner oder spöter chöme au die schlechte Zeit! wenn din GG wörkli müeh het zom dröber rede de probier velecht meh met enre guete fröndin dröber zrede. de chasch ere dis herz ussschötte ond du hesch öper woder zuelost! nome well din maa velecht d Probleme lieber met sech selber uschnortzet heisst das ned dass du das au muesch!!! ehr schaffet da snet!!!!

09.07.13 08:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Liebe Snet

Das tut mir so leid dass es dir nicht gut geht im Moment . Ich verstehe es total wenn man selbst so down ist und sich die negativ-Erlebnisse häufen und dann fehlt einem noch der Rückhalt des Mannes. Ich glaube einfach, Männer sind in emotional schwierigen Situationen teilweise schlichtweg total überfordert.
Hatte mit meinem GG auch schon diesbezügliche Diskussionen als ich letztes Jahr wegen einer Krankheit im Spital war. Ich glaube einfach, die Männer haben so Angst, dass sie die Situation noch viel schlimmer machen könnten, dass sie dann eben manchmal gerne eine "Anleitung" hätten, was wir brauchen und wollen.

Zuerst hat es mich endlos genervt, aber dann dachte ich ok, er kann damit nicht anders umgehen weil es ihn auch sehr belastet und er will nur das Beste für mich, deshalb reagiert er so. Habe ihm dann gesagt was mir guttut und was nicht und was ich von ihm erwarte, dann gings gut. Aber ich kann total verstehen dass es dir nicht gut geht damit, ich schick dir viel Kraft und gute Gedanken.

09.07.13 08:38
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Eure Worte.

Ich habe ihm schon mehrere Male gesagt, dass einzige was ich möchte, ist darüber mit ihm sprechen zu können und nicht, dass er einsilbige Antworten gibt oder mich bemitleidet. Und ich finde auch ich darf negative Gedanken haben bezüglich dieses Themas, da es ja bis jetzt noch überhaupt keine positiven Nachrichten gab. Und sobald ich wieder Zweifel habe, meint er halt gerade meine Gedanken seien daran Schuld, dass uns das Pech anzieht und will mir den Spiegel vorhalten. Es ist erst 1 Woche her seit dem wir von der 4. Fehlgeburt erfahren haben und ich finde es ist einfach normal jetzt erst mal down zu sein. Aber ich weiss halt nicht, wie ich es angehen soll, dass zu klären. Er ist immer noch total positiv gestimmt und meint, dass es sowieso klappen werde und kann mich halt wieder nicht nachvollziehen, dass ich bezüglich Zukunft nicht so positiv gestimmt bin und wirft mir das vor.

09.07.13 08:54
elea 

Re: Bräute 2013

snet, eigentli eschs jo schön wenn din GG emmerno so positiv cha denke! ich verstoh dech aber total dass dech das so metnemmt! gieng glaub jedere frau so! aber i glaube au dass Männer das distanzierter chöne aluege, well si jo ned die send wo schwanger send. du besch die wo schwanger esch und die "belastig" isech treit! före ma eschs eifach so "jetzt esch si schwanger" ond "jetzt esch si nöm schwanger". weisch wini meine? si gspüre ned was du gspührsch. ond i fende du döfsch down si, hesch jo au wörkli e grond zom down si snet!!!! seg dim gg velecht emol dass dus toll fensch dass ehr so positiv igstellt esch aber dass ehr halt trotz allem muss akzeptiere wenn du ned Emmer so prositiv chasch denke wie ehr!

09.07.13 09:06
Eve777 

Re: Bräute 2013

Vielleicht will er einfach das Ganze verdrängen und sich gar nicht gross darauf einlassen gefühlsmässig weil es sonst auch zu viel für ihn werden würde?

Andererseits finde ich es aber auch irgendwie gut, dass er positiv bleibt, weil ich denke wenn ihr beide total down wärt dann würde es bestimmt auch nicht einfacher werden. Aber ich kann dich verstehen, wenn man in so einer Situation ist fühlt man sich dann bei so einer Reaktion einfach total allein gelassen .

09.07.13 09:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

gute morge zäme...

i bi hüt no ufenes filmli gstosse...
ehem... i gloube, das brutchleid wär eh nid ds richtige gsi...........

http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich...-id2366050.html

09.07.13 09:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus das hani au gseh ond dänkt, hmm die hed sech ganz secher bim Mässe vertoh!

09.07.13 09:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi canoa, i has nid grad so diräkt wöue usdrücke...
aber ja... we das grössi 54 isch ha i grössi 32
s isch würklech schad fürs gäud wüu das chleid het ja mit däm ufem foto grad gar nüt gmeinsam!
aber i ha ja ou scho guetsg hört vo internetshops... s chunnt äue ganz drufa a wär dasmer glangt!

09.07.13 09:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ha na es paar Föteli ufeglade zum Bricht

 1 .. 1204 .. 2406 2407 2408 2409 2410 .. 3084 .. 3757
natürlich   Zeremonie   bearbeitet   Problem   eigentli   Kollegin   schaffe   natürli   Hochzit   vorallem   gspannt   einfach   Zuletzt   schnell   irgendwie   langsam   wirklich   richtig   eigentlich   himbeer