| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1205 .. 2408 2409 2410 2411 2412 .. 3085 .. 3757
09.07.13 10:57
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

streeeeeeess!!! sooo vil ztue no!

melde mich wen alles cchi gmacht isch

09.07.13 10:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah wenigstens ei gueti nachricht hüt, en guete kolleg vo eus vo irland hät grad gseit das er sicher as fest chunnt. freut mi grad sehr :-)

de mit de iladige bringed mer au no ane... und ich ha grad es mail a mini bridesmaids gschribe, öb nöd öpper vo ihne lust und ziit hett zum s candybuffet überneh. ich ha ja scho en grossteil, aber halt süessigkeite und so nöd und es wäred ja eh sie wos würded ufstelle. muess glaub eifach meh delegiere...

09.07.13 11:03
snet 
Re: Bräute 2013

@apple-pie: Das war aber wirklich ein guter Spruch, den du da gebracht hast. Es ist Eure Hochzeit und es muss für Euch stimmen.

Es geht ja nicht darum, dass es mich nervt, dass er trotzdem noch positiv bleibt. Sondern er sagt mir eigentlich durch die Blume, dass ich an der FG selbst schuld sei, weil ich negative Gedanken hatte. Es stimmt, ich bemitleide mich ab und zu selbst, aber wenn so viele schlimmen Sachen passieren, hinterfragt man schon was das Ganze soll und ob das irgendeine Strafe sein soll. Danke fürs Angebot zum quatschen, ich komme gerne mal darauf zurück!

@sonne: Ach, lass doch diese Leute reden. Meistens sind es überhaupt keine bösgemeinten Kommentare, aber die Leute überlegen einfach nichts und verstehen oft nicht, dass gewisse Sprüche verletzend sein können. Also steck diese Kommentare weg oder noch besser, veranstaltet doch gleich mit diesen Leuten die Sachen von denen Sie abraten. Das wäre ja lustig!

09.07.13 11:17
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@himbeer
Das freut mich für dich!

@snet
Das kann ich gut Verstehens! Wir versuchen es ja nun schon seit April, ist zwar noch nicht lange aber bei meinen drein würde ich immer beim ersten Versuch schwanger und nun habe ich Hashimoto und wenn es nicht klappt, dann suche ich direkt die Schuld bei mir!
Ich denke an sich hat da jedoch keiner Schuld, egal ob man nicht ss wird oder es nicht bleibt! Die Natur hat da ihren eigenen Willen! Und durch negative Gedanken verliert man kein Baby , denn dann würden alle die die positiv denken ja direkt ss werden und das auch bleiben!
Liebe snet, ich denke es ist dringend notwendig das du ihm das erzählst, was du durch die Blumen verstehst!

09.07.13 11:19
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Apple
Hihi guete spruch! :P

Himbeer
Han ich das richtig glese? 700.- für ihladige? huuuuui...

Fraue wenn hend ihr de Fotograf? Scho vor de Trauuig? Mir hend jetzt eine für 8 Stund aber ich weiss nid ob er lieber vor de Trauuig scho cho sell und den abem Ässä ga oder erst ab de Trauuig und defür ischer bis zum Dessert und erste Tanz bi eus.. Was meinet ihr? Oder wie isch das bi eu?

09.07.13 11:30
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@manokasa
Unsere fotographiert ist eine gute Freundin meines Schatzes. Wir werden vor dem Fest Fotos machen (nur Schatz und ich) und dann wärend dem apero werden Fotos von allen gemacht!
Sie beliebt natürlich das ganze fest und ich denke, dann macht sie zwischendurch auch Bilder!
Zudem haben wir einen weiteren fotographiert der uns ja für ein Jahr begleitet. Er möchte auch an der HZ Bilder machen, wie lange er jedoch bleibt etc. Weiß ich noch nicht!

09.07.13 11:32
valey 

Re: Bräute 2013

Manokasa mer werdet euse Fotograf de ganz Tag ha und macht fotis und Videos

09.07.13 11:33
elea 

Re: Bräute 2013

manokasam mer hend eus do ofs minimom beschrenkt... er chont bide trauuig, esch bim apero debi ond nacheten bim Shooting. mer send e chlini troppe ond er het gmeint gross spannened passiert no ned bim esse ond di aneder hend au no Kameras debi.. hauptsach mer hend schöni belder vode trauuig ond s Shooting ;)

snet i denke au nome wege negative gedanke verlührt me kes chend. ond wenn er der wörkli das gfüehl ge het du sigsch selber shcold dra de seg ehm das! er hets secher gar ned so gmeint! er esch velecht au bez gfruschtet ond suecht en erklärig för die FG!

09.07.13 12:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händs nonig definiert, aber vorussichtlich chunnt d fotografin grad wenn ich fertig gstylt bi zums alegge fötele, denn isch sie de ganz tag debii bis öppe am 12i. so händ mer alles schön abdeckt. mir händ sie aber au für 12 stund bueched.

09.07.13 13:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

manokasa, mir hei euse fotograf für ca. 5-6 stund. er wird a der trauig und am apéro fötele und de no es shooting mit eus mache. mir hei gfunde, dass das längt und eg möcht eigentlich nid, dass e fotograf derbi esch weni mi alegge. am obe wärde zwöi gäscht mitere spiegelreflex kamera föteli mache. mir hei si äxtra agfrogt ob sie das würde mache für eus. und die andere gäscht wärde jo sicher au no föteli mache.

 1 .. 1205 .. 2408 2409 2410 2411 2412 .. 3085 .. 3757
eigentli   Zuletzt   eigentlich   richtig   gspannt   natürli   vorallem   einfach   wirklich   schaffe   natürlich   Kollegin   himbeer   Zeremonie   schnell   langsam   Hochzit   Problem   bearbeitet   irgendwie