| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1206 .. 2410 2411 2412 2413 2414 .. 3086 .. 3757
09.07.13 14:20
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich muss auch ehrlich sagen, das ich mich viel wohler fühle mit euch über die HZ zu schreiben, als mit meiner Familie! In diesem Forum herrscht eine absolute Toleranz, das finde ich echt toll!

09.07.13 14:20
valey 

hihihi elea hesch recht
min schatz isch froh dasi ehn dank em Forum ned de ganz tag vollschwafle hihihi

09.07.13 14:24
elea 

jo i freu mi scho mega ufs brut-treffe ond alli mol persönlich zgseh!! :)

canoa ond valey, i denke die rengs ome profitiere aso indirekt au devo wenn mer do schribe
jo apple dasch so toll do, jedi hochzit esch komplett anderst aber alli hend freud anened ond es wird nie kritisiert ond gmötzlet! ond ebe wenn me zom teil met andere dröber redet de bechont me Sache zghöre wie zb d manokasa höt am morge (wetsch lned lieber das ond das...)! ond do em Forum geht's das ned!

09.07.13 14:26
valey 

genauuuu

ich finde jedes Brutpaar mues d hochzit so chönne gstalte wie sie sich wünsche und ned wie anderi
schlussendli isch das EHRE tag und EHRES Geld :))

irgendwie hani s gfühl bi mer gohts no sooo lang hehehe

sell endlich so wit sii xD
hihihihi

09.07.13 14:28
elea 

hihi valey, mi frönd het neuli ergendwie öpis gseit vo wege, jo ob echt s menu guet sigoder so. de hani gseit, mer zahles aso muss es nor eus schmöcke esch echli öberspetzt gseit aber ebe mer hend jo nome ein sone tag aso seller doch so si wie mers wend ;)

secher heschs gfüehl es goht no lang? no bez meh as en monet!!! i has gfüehl dzit lauft mer devo!! be gern verlobt ond wets doch no bez gnüsse :)

09.07.13 14:29
sonne13 

ou valey, und mech donkts, be mer rennt jetzt de ziit plötzli! allerhand züüg wo noni fertig esch und no muess erledigt wärde. ha emmer gseid das duuret jo no lang, aber wenni jetzt gseh wie schnöu es johr verbii gange esch, denn wetti gar ned draa dänke wie schnöu zwe möned dore send
und de gohni no zwe woche ed ferie und em gschäft e cheibe stress ab auguscht, ech glaub be mer chond de schlossändli die hochziit schneller als mer lieb esch

09.07.13 14:32
Canoa 

Be mer louft ergendwie vöu, wöui mim GG gseid ha är söu mou sini hendere au förenäh es seg ned en einzu Hochzig sondern MER tüeged jo zäme hürote. Aber ergendwie hanis sGfühl es goht no sooooo lang...

09.07.13 14:35
apple-pie 

Mir geht es wie sonne! Es sind nurnoch zwei Monate bis zum fest und noch so viel zu tun!

09.07.13 14:58
Canoa 

Gloube send alli heigange oder it Badi...

09.07.13 14:59
CoRa 

Hallo liebi Fraue

eg wett so gärn me met üch met schribe, aber im momänt esch weder ächt d'höll los im gschäft..
Be elleini und mache d'arbeit för 3. Bi grad a mim gschmacklose salat vom vapiano am ässe und bruche bez luft- und wo bechunntme die am beste- bi üüüüüch :-)

@maokasa, eg wör das mache wo der gfaut- es esch üche tag!
@valey, die chöbli gsänd super us!
@snet, das duetmer so leid, füehl die ganz fesch drückt!
@himbeer, puuu was heit der für en iladig? esch jo mega tür? üsi 9 sitg gsi und ca 2.50 pro iladig....

@canoa, schön hesch en apéro location gfunde :-)
@apple- recht so, muss sich doch nicht immer jeder einmischen?!

@me, ha am wucheändi d'stuhlhussene & rosabänder becho, d'bänder simmer zerscht fasch bez z'rosig gsi ir verpackig...gester het mi GG jo der heit rechtig gläse mi GG (het ferie) de stuehl mol dekoriert und mir es bild is gschäft gschickt und nur gschrebe schön! eg fende wörkli es gseht hammer mässig us!

zuesätzlech hani gestern no dessert besprächig ka me 2 junge fraue wo üsses desser buffet mache- es werd eifach hammer mässig! d'torte wird 5stückig und uf jedem bode het verschendnige sache:

sind 5 verschednige sache zum teil i mini gläsli gfüllt, zum teil cupcakes und no angeri sache :-)
freu mi sooooo uf das buffet!

höt gömer go üsi Ring hole -freue mi so und be meeeega gspannt!

Datei-Anhänge
Husse.JPG Husse.JPG (30x)

Mime-Type: image/pjpeg, 295 kB

1 .. 1206 .. 2410 2411 2412 2413 2414 .. 3086 .. 3757
himbeer   schnell   natürlich   bearbeitet   Problem   einfach   richtig   gspannt   schaffe   irgendwie   Zeremonie   wirklich   langsam   Hochzit   Kollegin   natürli   vorallem   Zuletzt   eigentlich   eigentli