| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1207 .. 2411 2412 2413 2414 2415 .. 3086 .. 3757
09.07.13 15:01
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ich finds au super, das mer das Forum hend.. Min Fründ chäm uft Kriise, wenn ich ihn all die Sache fröge wür wo ich eu froge

Vale
Wart nur die Ziit gaht so schnell! Und abeme Monet vor de Hochziit rasst sie nur no! Aber ich verstah dich! Ich wott jetzt au entllich dases so wiit isch!

Merci no fürd Fotografe Antworte!

09.07.13 15:11
valey 

cora woow ganz schön d husse :))) lauft ja richtig...

manokasa
hihihi... jaa bi der isches gli so wit :) ich mues no über en monet warte...
hihi freumi mega
be aber denn froh wenn das ganze züg und kistene nümm müend i de wohnig omestoh hihihi

09.07.13 15:12
sonne13 

canoa, be au no do, weder ufem heiwäg no e de badi, aber ech sett chli öppis schaffe und ha eigentli gar kei ziit fürs forum

cora, das esch jo cool vo dim gg!!! härzig dass är sich um das kömmeret hed und der grad au no es bildli gschickt hed! gseht toll uus!!!!
es goht mer söscht grad ähnlich wie dir, be letscht woche gschäftlich wäg gsii und ha söscht au chli gosu, und chome chuum no met mit läse, schriibe no weniger! versueche jetzt eifach einigermasse chli debii z bliibe. ändi monet gohts de no 2 woche ed ferie, de beni de dänk komplett wäg vom fenschter

09.07.13 15:14
apple-pie 

@cora
Ich find das süß mit der Rosa Schleife an den Stühlen!

@me
Hüte ist der letzte Dienstag in meiner Wohnung ... Gestern war der letzte Montag! Wenn ich daran denke, das mein Schatz am Donnerstag zu uns fährt, wir das Wochenende dann hier verbringen und am Sonntag morgen in die Schweiz fahren um dort zu bleiben, dann kribbelt es ganz doll.
Es ist jedesmal schwer ihn missen zu müssen. Er fährt zwar jedes Wochenende zu mir, und dafür bin ich ihn absolut dankbar, das er die lange Strecke jedes mal auf sich nimmt, aber jeder Abschied tut mehr weh. Wenn er nicht da ist, bin ich nur eine halbe Person!
Ich bin so froh, das wir diese zeit (auch wenn sie schöne Erinnerungen hat, wie z.b. Jeden Abend zusammen über Skype einschlafen)fast hinter uns haben und uns nicht mehr missen müssen!

09.07.13 15:17
dandi78 

jöö, das esch jo mega härzig wasi jetz grad aues gläse ha.
aso eg be au froh dass es das forum git. do chont me super tipps über und me cha erfahrige ustusche. das esch so vöu wärt. mi gg hätt e RIESE krise weni ihn no me würd voll quatsche mit hochzitssache. er het jetz ame scho chli gnue.
eg be zwar nid so oft derbi, da eg mängisch eifach kei zit ha, aber es esch würklech schön do inne. aui freue sich für die andere. das esch überhaupt nid selbstverständlich und derfür umso schöner, dass me do inne eifach so akzeptiert wird, wie me esch.

09.07.13 15:48
elea 

cora d husse send wörkli schön! wönsche euch vell spass bim d reng abhole!!!!!!! :)

apple, freu mi för euch dass ehr gli jede tag chönet zeme si!!!!

apropo freud teile: höt sends no 60täg bes zor hz, aso hani mi grad bim Passamt agmoldet und schwupdiwup hani morn nomitag de temrin! ha de letscht becho die Woche :) be grad zom frönd gsecklet ond ha gschroue: höt obe mömer onbedengt mini onderschreft üebe! ke ahnig waner mer do wet helfe aber egal

09.07.13 15:52
sonne13 

jö elea, du bisch de brüller schön dass di so freusch! viellicht cha der dine fründ jo no tipps gäh wies am schwungvollschte goht demfall üeb schön!

ich muess jetzt wirkli nochli schaffe, ha jo morn frei zum ufs zivilstandsamt goht und zum fotograf träffe usw

schöne nomittag no!

09.07.13 15:57
Lus

nicht registriert

@elea
hihihii ja gäu das isch no e cheibe stress sone neui unterschrift
i hoffe aber, dass mit oder ohni hilf vo dim gg e gueti gäbegi unterschrift findsch
i sött ou no chli üebe....

ha übrigens grad e antwort vom schloss becho: "nach rücksprache mit der geschäftsleitung können wir ihnen erlauben...." hihi i ha doch eifach gfragt öbi einisch hurti churz ums schloss dörf ga loufe.... das da die ganz gschäftsleitig mues zuestimme hani nid erwartet houptsach es klappet

09.07.13 15:58
apple-pie 

@elea
Das ist ja süß! Na dann wünsche ich viel Spaß beim gemeinsamen üben!

09.07.13 16:01
elea 

sonne demfall wönschi der morn vell spass ofem Standesamt ond metem fotograf!
jo gleb all send doch mega ufgret wenn me zom erste mol muss offiziell metem neue Name onderschribe ond ned nome ofemne sodel-zettel :)
muss mi de morn no bez höbsch mache ned dassi of demm pass bild weder usgseh wie en Chogelstrosserin us de ukraine das hani jetzt di letschte johr gnue lang gha

lus, wow das esch jo en reese aglegeheit dass du rasch oms schloss döfsch laufe!velecht hesch denn no en Bodyguard debi dassd au jo ke seich astellsch! ;)

1 .. 1207 .. 2411 2412 2413 2414 2415 .. 3086 .. 3757
gspannt   natürlich   schaffe   eigentlich   vorallem   einfach   eigentli   langsam   Zuletzt   wirklich   natürli   Problem   Hochzit   irgendwie   richtig   schnell   Zeremonie   himbeer   Kollegin   bearbeitet