| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1207 .. 2412 2413 2414 2415 2416 .. 3087 .. 3757
09.07.13 16:10
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihihi e chugustossere us dr ukraine ... elea !!!!! hihi wie dänksch vo dir? aber es isch scho so, wemer nid darf lache u mer sträng gradus mues luege gseht mer immer us wiene schwärverbrächer :laugh

09.07.13 16:18
dandi78 

Re: Bräute 2013

@elea: jö, das esch jo härzig. hi hi. esch scho no cool wenn me die neui unterschrift de offiziell darf bruche. eg freue mi aso au druf.

@lus: wow, du dörfsch tatsächlich ums ganze schloss umelaufe? das esch jo ganz verruckt.

@me: jetz esch mer grad öppis mega härzigs passiert. e arbeitskollegin (aber nid vo der gliche abteilig) hürotet au im august. mir kenne eus zwar nid so guet aber mir hei immer wieder mou news ustuschet oder enand um rot gfrogt. sie het mir mou gseit gha, dass si vom gschäft niemer as apéro iladet. sie fänd das komisch. eg lade eifach mini abteilig i aber süsch au niemer.
hüt het si mi gfrogt, ob eg mit mim fründ möcht a ihri trauig und apéro möcht cho. eg ha grad mega freud gha. so härzig!
jetz hani sie au no a eusers hochzit iglade. s'luschtige esch jo no, dass mir beidi am 16.8. zivil hürote. kirchlech hürote mir am 17.8. und sie hei am 24.8. ihri frei trauig.

09.07.13 16:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@dandi78
isch wahnsinn dasi das darf gäu? i la ja ou d boumschäri, ds hackeli und d motorsagi daheime, i verspriches i ha äxtra in einzahl gschribe im mail..... i ga natürlech mit gg und de trouzüge ga luege... aber da i itze nätterwis grad mit em schlossabwart diräkt darf luege, hoffeni nid, dass das es problem isch i hoffe itze eifach, d föteli sige de das ganze ou wärt

findi e härzegi geste dass dir zwöi enand iladet! s isch haut scho gäbig, wemer no grad öpper live het zum chli ideene ustuusche... i ha immer z gfüeu, i närve mini arbeitskollegin total.....

09.07.13 20:12
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme

Ha grad no chli Ziit vor eusem grosse Tag Am Samstig isches ja sowiit und langsam wird ich chribbelig. Jetzt hemmer sit zwei Jahr druf gwartet und schwupps, no 4x schlafe

Ab höt hani Ferie und jetzt wird de Räste no erlediget. Freu mi mega druuf

09.07.13 21:37
elea 

Re: Bräute 2013

sterndli i wönsche euch e wunderschöne tag am samschtig!!!!

haha lus, met de heckescher weisch wi die wörde luege ;)

ou dandi dasch aber mega lieb vo ere dass si euch iladet ond au herzig dass ehr si au grad iglade hend! :)

09.07.13 21:42
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mädels... es git no soooo vil ztue!

10.07.13 06:59
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue!

Zibesa
Bisch aber nöd im stress oder?

Mir hend gester euse letzti Termin mitem Pfarrer ide chile ga.. S schöne isch, dass eus t chilegmeind 300.- ad Sängerin/Gitarristin zahlt, will mir kein Organist hend.. Und was mi chli stört isch das de Pfarrer nid seit "Sie dürfen die Braut jetzt küssen".. Oder macht mer das ide schwiiz gar nid? I bin nonie anere hochziit gsi, weisses drum au nid.. Ufjedefall het er gmeint nachem Trauspruch derfemer eus küsse wenn mer lust hend aber ahsege tuet ers nöd.. Isch das nid chli komisch?

10.07.13 07:22
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

ui zibesa, besch em Endspurt?

manokasa, wow die gend euch 300.- dra! dasch de cool!!!!
mmmm gueti frog... mag mi gar ned erennere wis bide hochzite gsi esch woni debi gsi be. wie lauft denn das ab? de dönd ehr euch d ring gegesitig alegge und de döfet ehr euch grad kösse?

10.07.13 07:32
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja das isch gad s ganze! eusi sängerin choschtet nur 200.- münd also gar nüt zahle.. :P Ja also mir tüent ring tusche, den müemer eus die recht hand ge und er leit sini druf, seit de Trauspruch und den derfemer eus löse und küsse :P

10.07.13 07:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

@manokasa: hmm, wieso seit das der pfarrer nid? spricht doch eigentlich nüt dergäge...
mir hei übrigens geschter au e termin mitem pfarrer gha mir heis so luschtig gha, är esch eifach super. bringt immer wieder e blöde spruch
er wird der kuss akünde i der chile. er het de no gmeint, dass er währendem kuss seit: soooo, jetz esch aber gnue, dir heit no es ganzes läbe lang zit zum küsse er esch eifach mega witzig!

 1 .. 1207 .. 2412 2413 2414 2415 2416 .. 3087 .. 3757
schnell   natürlich   Zeremonie   Problem   irgendwie   richtig   himbeer   gspannt   eigentlich   Zuletzt   eigentli   langsam   vorallem   bearbeitet   einfach   natürli   schaffe   Kollegin   wirklich   Hochzit