| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1210 .. 2418 2419 2420 2421 2422 .. 3090 .. 3757
10.07.13 10:09
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer guete tip au med de ereignispünkt :)


elea mega doof das keis foti geh hed vo dir und dim schatz dett und er isch tz gsi...

findi schono schad...


i wird denn au am obe luege das jede tisch gfötteled wird :)

10.07.13 10:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi a de hochzit vo de kollege au nur 2 mal druf, devo 1mal vo hine, sehr schön. und eimal miteme drüfache doppelchini, fantastisch.

10.07.13 10:15
elea 

Re: Bräute 2013

jo vol valey, het mi mega gnervt, well mer send beidi super zweg gmacht gsi (bi extra bim Coiffeur gsi etc.) ond es geht vell bilder vo ehm elei, ond vo mer elei aber zeme... nix?
meine klar wend d gäst bilder vom Brutpaar, aber si hend doch au freud wenns es schöns bild vo ene geht. wenns scho so schön zrecht gmahct send!

jo himbeer das stemmt es geht Emmer lüt wo sech ziere... am hochzit vom brüeder vom GG het d grossmueter soo domm do well si ned ofs beld het welle! debi het si nacheten am beste vo alne usgseh!

10.07.13 10:20
valey 

Re: Bräute 2013

ja das findi ebe au schad elea... vorallem ebe weler tz gsi isch de ghört doch es foti vom tz med de Partnerin dezue?!

himbeer ohh jeeee

10.07.13 10:42
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme, schieb mi au no schnell ine bevor ich wieder los muess!

nemo: seisch mer denn wer ihr hend wo euch traut? mir hend denn au öppert vo lenzburg, bi ebe scho gspannt und hoffe au es isch denn e cooli

föteli: ich säge im fotograf, er sell vo allne gäscht es päärli-foti mache wenn sie chömed. ich finde das mega schön! ech dänke grad be grosse hochziite isch de nämmli d chance gross dass em fotograf öppert dur d lappe goht oder ebe, dass päärli nümme zäme uf de fotis sind. und mind. eis findi müesstis scho gäh!!!

mir hend hütt 240 stutz bim zivilstandsamt abglade, hend eusi trauigsermächtigung übercho, ich muess jetzt de neu name üebe, mer hend blueme bstellt (die hed gfunde mir siged jo ultra unkompliziert - hihi, ech ha eifach kei ahnig, das isch es ) jetzt gohni nochli goh spörtle und de träffed mer euse fotograf für es probeshooting... läck, hütt laufts rund

wünsch eu allne no e tolle tag!!!

übrigens: cora, meeega schöni ring!!!
himbeer: bi sehr gspannt uf d iiladige!!!

10.07.13 10:43
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hallo Fraue

Candybuffet
Also mir hend 9 verschiedeni Gläser mit 9 verschiedene Sache: Suuri Pilzli, Caramel Chugle, Rosa Jellybeans, Grüeni Gummibärli, Brausekugel, Fröschli, Pfirsich, Kaugummi Chugle, Süessi Müüsli mmmh freu mi scho! :P

Fottiliste
Bini jetzt gad dra! Han en riise lilste mit verschiedene Kombinatione.. Ei Kopie gibi am Tätschmeister und ei Kopie am Fotograf! Mit ihm gömer hüt abig eh no go Locations sueche!

10.07.13 10:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

wüssed ihr, ob mer cha us ohrclips richtigi ohrring mache? ich ha die ohrstecker zum collier wo du au häsch valey. aber das sind clips und mir tüend die nach 2 stund mega weh a de ohre.

10.07.13 10:47
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer emfal ich ha genau s gliche überleit med dene Clips...
ha au die gliche ohrstecker passend zum Collier...

10.07.13 10:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

volls hochzitsprogramm sonne, würdi jetz au gern mache, haha :-)
nächst wuche händ mer no kein hochzitstermin. vilicht sötti mal no luege wägere schnideri, s chleid vom zivile past nöd würkli. oder söllis echt eifach namal e nummere grösser bstelle?

10.07.13 10:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja gell valey. ich ha susch nie clips und recht grossi orläppli, drum tüend mer die schnell weh. ich hett am liebste stecker.

 1 .. 1210 .. 2418 2419 2420 2421 2422 .. 3090 .. 3757
natürli   schnell   Problem   schaffe   bearbeitet   Hochzit   vorallem   Zuletzt   irgendwie   eigentli   Kollegin   eigentlich   gspannt   himbeer   einfach   Zeremonie   wirklich   natürlich   richtig   langsam