| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1212 .. 2421 2422 2423 2424 2425 .. 3091 .. 3757
10.07.13 13:45
CoRa 

Re: Bräute 2013

eigentli hätte d'mann au en stei jo...hmm muessi mou usteschte

10.07.13 14:15
elea 

Re: Bräute 2013

aso i fendes super herzig! aber frog soscht doch mol din GG was er zum steinli meint! ;)

10.07.13 14:17
valey 

Re: Bräute 2013

ich Fends ganz schön ebe würd au din GG mal froge ;))


hüt isch so ruhig do :) wo send all? hehehe...

hüt gohni mal in bastellade go öppis sueche zum uf mini menükarte drufkläbe :-/

10.07.13 14:20
elea 

Re: Bräute 2013

ge esch mega ruhig! i luege di ganz zit ofd Uhr bes entli halbi 4i esch ond i ofs Passamt cha go es Verbrecher föteli mache
oooonnnd jetzt hemmer au en Termin abgmacht met em Musiker zom alles zbespreche ond i hoffe au dass mer scho e chlini kostprob chöne ghöre :) ond i 2woche chani entli mis chleid öperem zeige wo drus chont! be gspannt was si seit ond ob mes cha eifach weder bes witer mache!

was suechsch denn förd menucharte? gosch eifac mol go luege? :)

10.07.13 14:32
valey 

Re: Bräute 2013

ahhh coool :) chasch au scho die neu Unterschrift mache hiihihi

velecht gsemmer eus in Aarau mues hüt no paar Sache erledige dett

ja ich gohne mal in bastelhus go froge ob sie so glitzerherzli hend zum drufkläbe
ha es menü Pergament medgno zeigs denn dene velecht hends mer en tipp :)

10.07.13 15:21
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, Mädels!

Jetzt hab ich erstmal alles nachgelesenen heute und komme nunauch zuschreiben!

@manokasa
Finde ich komisch wegen dem küssen! Das gehört dochirgendwie dazu, das der Pfarrer das sagt!

@cora
Freut mich das du mit euren Trauringen zufrieden bist!
Ich finde die anstecker auch total süß, aber nicht kitschig!

@sterndli
Wünsche euch auch ein wunderschönen Tag!

@himbeer
Das ist ja toll, das sich deine bridesmaids um die Candy Bar kümmern!

@nemo
WOW, keine 50 Tage mehr! Nicht mehr lang und dann ist es soweit
Bin schon gespannt, was du uns morgen vom treffen mit der Standesbeamtin berichtest!


@elea
Viel Spaß auf dem Passamt und ich drück die Daumen, das ihr ne musikprobe bekommen,

10.07.13 15:51
elea 

Re: Bräute 2013

gueti Idee valey, die send doch all mega kreativ i dem lade und de selles der paar gueti tipps ge! ;)

be scho weder zrog vom Passamt. esch gar ned ufregend gsi... muss jez 10johr met enre kraxklige underschrift lebe em pass! c'est la vie hauptsach i cha weder en grosse fette ponkt of de to-do liste abhöggle! ;)

juhu apple, din letschte Mittwoch in D! ;)

10.07.13 16:02
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Hehe, ja stimmt! Morgen kommt dann mein Schatz und dann hat dieses missen endlich ein Ende!

10.07.13 16:12
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea
Du ja ich han mini und mim Sohn sini ID letzt wuche müsse mache! Wenigstens hani im Büro no es paar mal derfe t Unterschrift üebe!

Ich bin im Moment voll beschäftigt! Han ufem isch im Moment vier Projekt: Cardbox, s Gästebuech, t Tischnummer und de Sitzplan! Schaff immer mal wieder a öpisem :P

10.07.13 16:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah jetz sinds mer mit de iladige no es biz entgäge cho, sind jetz guet 630.- franke. isch immerno sehr viel, aber immerhin.

mädels übrigens sind gester mini iigfärbte schueh acho und ich bi verliebt. es isch s perfekte himbeerot worde genau wie gwünscht. ein hake meh zum mache!

 1 .. 1212 .. 2421 2422 2423 2424 2425 .. 3091 .. 3757
bearbeitet   natürli   Problem   irgendwie   eigentlich   gspannt   vorallem   langsam   natürlich   schaffe   Kollegin   Zuletzt   einfach   Hochzit   richtig   wirklich   himbeer   Zeremonie   schnell   eigentli