| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1212 .. 2422 2423 2424 2425 2426 .. 3092 .. 3757
10.07.13 16:52
elea 

Re: Bräute 2013

hihi manokasa, esch demfall bi der wenigstens d underschrift so use cho wis hesch welle? ;)

himbeer, besser als nüt ;) rabatt esch rabatt
ou toll dass so happy besch met dine schueh!!! gseht secher bombe us!!!! ;)

11.07.13 01:17
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

guete tag mitnand..

nei nei, d zibesa het kei stress... IRONIE en jammernde maa wo scho überforderet isch mit pompoms falte ;) en schreiende bueb wo zähnli bechunt und no soo vil arbet.

aber langsam hemmer s zwäg. morn gömmer scho mal go d sache ihchaufe und den müemer no dekoriere und bache und so.. aber langsam hemmer liecht am endi vum tunnel.... ich han au no bildli i min thread ue glade... ich freu mich mega ufs fäscht!

ich melde mich, wenn das ganze chi ruhiger isch =)

falls ichs nüme schaffe da zschribe...

sterndli, es het mich gfreut dasd mi letscht firitg ahgsproche hesch! gnüss din tag am samstig und lah dich fiire

alli andere, mached euch kein kopf um euri sache! alles chunt guet - ich wird eu denn überhüfe mit fotis und mim bricht =)

liebi grüess

euri gstressti zibesa :D

11.07.13 06:11
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

Elea
Du ja, sie nöd schlecht usecho... Het aber trotzdem no bizli besser chöne sii :P Jänu, jedesmal weni mini ID ahluege ide nächste Jahr chani mi dra errinere das das s erste mal gsi isch woni so unterschriebe han, drum ischs mer gliich das sie nöd perfekt isch

Zibesa
Also falls mer sich nüme lisst wünsch ich dir am Samstig en wunderschöne Tag! Freue mich uf din Bricht!

Hüt isch min offizielle Tag als ledigi Frau wenn ich mir vorstelle dasi morn scho nüme Frau xxx heisse.. hihi freu mi Gester hemer no de Termin mitem Fotograf ga! Er isch super, schafft au im Bereich Event und het mer no soo viel Tips chöne ge! Er derf ide Chile ja nur im Sitze fötele, aber das passt em gar nöd! Er telefoniert mal mitem Pfarrer und susch heter gseit staht er den für die wchtige moment eifacht uf!

11.07.13 07:44
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

wie gohts eu?

elea isch suscht guet gange gester ufem Passamt??


zibesa no vel spass i de endspuurt und es wird alles suppiii :) freumi scho uf din bricht und fötelis..


manokasa
jaaaa morn heissisch de anderst :))) denked de ganz fest a dich!!
mega doof wegem fotograf im sitze fotografiere? chasch ja ned eso guet fötele nur im sitze
hoffentli chaner do was abmache med em Pfarrer



Me
be gester im bastelhuus gsi und ha öppis gfunde für mini menükarte juhuuu...
hüt obe isch de bi mer bastelobe agseit hehe..
mini menükarte mal usteste
de chani hüt mis päckli hole med mim gästebuech, roseblätter, namenskärtli usw. :)

11.07.13 07:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

zibesa, ganz e guete endspurt!!!! das wird sicher toll!!!

irgendwie hani nümm im griff wer als nögschts hürotet , aber ich wünsch uf jede fall allne wo de das wucheänd draa sind en unvergässliche, wunderschöne tag!!!!!

bi scho mega gspannt uf all euri bricht und fotis ich finds so toll dass noch dem lange vorbereite jetzt ei hochziit noch de andere isch! irgendwie channis gar ned glaube, dass jetzt scho einigi verhürotet sind! min gg muess ändli mit dene termine userücke, wär a dem träffe im novämber mega gärn debii!!! das chas jo ned sii, dass denn eifach "alles" verbii isch !

mir sind geschter ufem zivilstandsamt gsii wägem ehevorbereitigsverfahre. läck, das isch jo e sehr unromantischi sach mi gg isch ganz nervös gsii, richtig härzig! am vorobe hed er no welle d ring no einisch probiere ob sie au no göhnd, als ob das nötig gsii wär er hed de immer gseid mer gienged jetzt goh hürote und hed de ganz tag welle fiire , das isch ächt härzig gsii für mich ischs am speziellschte gsii, woni ha müesse usfülle wieni noch de hürot wirde heisse. Scho komisch! jetzt muessi de au mol langsam s name-schriibe üebe hihi, wo zivilstandsbeamtin gfrogt hed ob mer eus scho gedanke gmacht hend wie mer noch de hochziit wetted heisse seid mi gg: jo, hugetobler (zur erklärig: mir heissed also beid ned so...)

am obe hend mer no euse fotograf troffe für es probeshooting zum chli enand könne lehre und idee sammle/vorbereite für d hochziit sälber. er isch ächt en tolle typ, und obwohl mir beid eigentlich gar ned fan sind fotografiert z wärde isches unglaublich luschtig und entspannt gsii! ich ha sogar en lachchrampf gha (mi gg isch chli en clown...) und ha träne glachet. ha mer das so schlimm und stiff vorgstellt gha, und denn ischs eifach luschtig gsii (ich ha glaub fascht z viel glachet, has ned mol fertig brocht ärnscht z luege!). mir hoffed jetzt, er hed es paar schöni bildli chönne mache, das bezwiifli chli be eus zwei allerdings echli

uf jede fall bini jetzt irgendwie wieder voll im hochziitsfieber und würd am liebschte deheime mini to-do-lischte abschaffe und ned do im büro hocke und die bärge arbeit aaluege... immerhin channi do churz mini freud deponiere, ich wüsst glaub gar ned wohii mit mine ganze gedanke wenni das forum ned hätti DANKE!

so ich mach mi mol ufd socke, de hani viellicht spöter wieder ziit nomol is forum z luege

wünsch euch allne e wunderschöne tag!!!

11.07.13 07:49
valey 

Re: Bräute 2013

hallo sonne :)))

ahhh soo schön freut mi für eu.. lauft ja richtig :)))9


so gohts mer hüt au... ha ganz vel neues bastelmaterial becho würd am liebste deheime bastle bastle bastle hihihihi :)

11.07.13 07:49
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses, sorry zäme, mir isch gar ned bewusst gsii dass ich so en lange ego-post verfasst ha

11.07.13 07:53
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, bi jetzt scho gspannt uf dini menücharte!!!! gid denn scho es foti, oder?!?

11.07.13 07:59
valey 

Re: Bräute 2013

sonne sicher :) zeig sie euch denn wenn sie fertig isch hehe...

11.07.13 08:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Sonne dine GG esch mega härzig! =) Cool henders guet gha metem Fotograf, esch äbe scho wechtig dass t Sympatie stemmt...

Valey be au gspannt uf Föteli

Manokasa, gniess t Vorfreud ond s Chrible im Buuch...=)
Aber hey ehr hend werklech en schräge Pfarrer...zerst das met de Lieder, jetzt wägem Fotograf...hoffe de Fotograf cha das so organsiere dasses denn för euch stemmt! =)

Elea ech gloube jetzt beni de öbe die letscht wo de Pass no ned hed! =)

Himbeer, schön dasses nochli Rabatt öbercho hend...werd secher ganz toll euchi Iladig.

Zibesa no guets vorbereite ond emmer schön eins nochem andere! =)

Me: Mer hend höt euses Gspröch be eusem Wunschstandesamt...mi GG hed höt morge t Chleider ipacket ond gfrogt jo chani so cho! =)

Zuletzt bearbeitet am 11.07.13 08:13

 1 .. 1212 .. 2422 2423 2424 2425 2426 .. 3092 .. 3757
Problem   langsam   irgendwie   natürli   eigentli   Zeremonie   eigentlich   schnell   Hochzit   himbeer   schaffe   natürlich   gspannt   Zuletzt   einfach   wirklich   richtig   vorallem   bearbeitet   Kollegin