| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1213 .. 2424 2425 2426 2427 2428 .. 3093 .. 3757
11.07.13 09:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa, het er sich jetz eigentli entschiede öb er en neue Azug kauft oder de aleit woner scho het? Weiss no, dass det ja nöd so happy gsi bisch, gäll?

Mine chan sin Azug au am Samstig go probiere... ich gan mis Kleid go abstecke und er glichziitig sin Azug, denn chömemer nöd in Versuechig bim andere wele mitzgah

11.07.13 09:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo mädels, ich bin au wieder da :) ihr müend entschuldige, aber ha nöd
möge soviel nahlesä, WAS ISCH SO PASSIERT?

11.07.13 09:20
drusilla 
Re: Bräute 2013

Ja, gönd lieber mit go Kravatte chafe! han de "fehler" gmacht und min GG mit em Trauzüg allei go de Azug poschte lah. De Azug isch zwar sehr schön, aber d Kravatte orange! Kei Ahnig, wie me vo allne mögliche Farbe grad uf orange chunnt. Han eigentli blassrosa Rose als Struss welle, aber jetzt werdeds wohl blassorange... Und han mi au gfragt, obi mini Zehenägel sell orange mache lah, han ja so Peeptoe-Schueh.

@Sterndli: Das isch nur d Nervosität, das chunnt alles guet! (Ich kenn das, ich bin auch die wo umehült, will sie was eifach nid findet oder wenn was eifach nid klappt) Es wird ja en strahlend schöne Samstig, da hesch der schomal en super Tag usgsuecht!

Wer hüratet denn susch no das Wucheend?

11.07.13 09:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma jo mer send go en HZ Azog poste ond was för eine ech säge euch, so öbis speziells ond so öbis *geils* sorry för de Usdrock...Är hed aber keis Gilet eifach de Veston Hömli ond Cravatte...evt. gömer denn am Samstig no chorz det verbi, är muess drum nome t Längi vo de Hose loh apasse alles andere setzt wie agosse...han jo eigentlech au ned welle metgo aber mi GG hed ned lockergloh

Uiiii Drusilla also met Organe chönt ech persönlech au nüt afoh...ond wenn jetzt die Cravatte wörsch dör en anderi ersetze?

11.07.13 09:37
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Lilly besch au weder do
was lauft so bi dir??


drusilla aso ich find no so hellorange no schön emfal

und med zehenägeli orange lackiere findi au mega cool :)



ich ha irgendwie so es gfühl wie ergendwas fehlt bi mer weis ned...
so am obe irgendwie en Überraschig für gäst od susht es Highlight od so weiss voll ned ha so es gfühl hihi

11.07.13 09:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey meinsch ned dasst Gäscht evt au öbis chönted organisiere aus Öberraschig?
Ech dänke du chöntisch secher euchi TZ oder TM froge öbs gnueg Programm heig, faus ned wördisch du no öbis organsiere so wärsch uf de sechere Site...

Also mer Persönlech wörd es Fürwärk mega gfalle aber mer döfed ned vom Resti us!

11.07.13 09:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Canoa, das isch doch super, denn bisch du au happy :)

@Lilly hoooi :)

@valey, a das denkemer au scho länger... isch no schwierig, z.B. es Füürwerk, Himmelslaterne, en luschtige Hochziitstanz, mir sind nämli scho flissig am üebe, wend de Hochziitstanz ufpeppe und singet sogar live aber erst nach es paar Gläsli wisse

11.07.13 09:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wuhuuuu so geil Emma...=)

Also mer werded de Gangnamstyle mache, müend aber no üebe...=) Und das weiss niemert...

11.07.13 09:43
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hehe, ja d Nervosität isch def bi mir acho
D Chärtli sälber si fertig, muess no Bändel drummache u Steindli herechläbe. Set i 1.5 Std fertig sii. Stresst mi glich chli

@zibesa: ja ha dänkt, sones Cowgirl muessi aspräche. Hoffe, ihr hend no en Guete Abig gha?
Mir hend zum Glück supi Wätter! Wünschw dir au en super Tag.

11.07.13 09:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hihi ja valey, bin wieder da, IBIZA isch hammer gsi, sie händ
sich all soooo mühe gäh, uh herzig!! i 2 wuche gahts dänn los
nach london im moment grad richtig öpis los ... aber
gaht mer imfall glich wie dir, han au die ganz ziit s gfühl das ich
öpis vergesse han und weiss nöd was!? es fröget mich
au viel: UND, wie laufts so uf dä entspurt? däbi hani gar nüd meh
das chans ja nöd si

emma: hoi

 1 .. 1213 .. 2424 2425 2426 2427 2428 .. 3093 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   einfach   natürlich   schaffe   bearbeitet   richtig   langsam   irgendwie   Kollegin   wirklich   schnell   Problem   natürli   gspannt   eigentli   himbeer   vorallem   Hochzit   Zuletzt