| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1214 .. 2426 2427 2428 2429 2430 .. 3094 .. 3757
11.07.13 11:28
drusilla 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Haha, so witzig mit em Gangnam-Style! Findi super!

@Orangi Kravatte: wägnä wetti si ihm nöd, wett nid so die Bruut si, wo ihrem GG scho alles vorschriibt und d Bridezilla usehängt. Zerscht bini au würkli gschockt gsi, aber mittlerwile chani mi demit afründe. Han es paar schöni blassorangi Strüss mit Rosene im Internet gseh; am Samstig gahni ja zur Floristin, mal luege, was die meint. Und Zehenägel mueni mal usprobiere. Chönnt au no cool für Fotis cho, wenn die orange sind

11.07.13 11:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

da fallt mer ih, ich sött min GG mal fröge, wie ers eigentlich gseht mit outfit. er hät immer gseit er leggi eifach sin normale azug ah. für mich isch das ok, er gseht super us i dem, aber ich wott glich mal no fröge öb er sich das guet überleit hät, haha

11.07.13 11:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech verstoh was du meinsch Drusilla, wägem wägnäh. Ond solangs nocher för dech stemmt umso besser! =)
Also met de Zechenegeli das stelli mer ganz guet vor...

Himbeer guet dass no dra dänksch schöscht esch es de öbe zspot! =)

Me: Be gar ned motiviert...aber ech ha jo scho am 16.20 Fürobe do ech zerst zum Zani muess ond denn ufs ZSA...

11.07.13 11:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich gang hüt au am vieri. müend zwar erst am sechsi ufem ZSA si aber ich wott nöd stresse und s wetter isch doch so schön :-)

11.07.13 11:48
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech muess am 5fi zum Zani und am haubi 6si ufs ZSA aber es esch grad näbenand! =) Wie praktisch! =)

Hani euch eigentlech scho gseid dass mini TZ jetzt äntlech es Chleid hed? *freud*

11.07.13 11:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui canoa, cool wägem chleid! isch chli schwierig gsii gäu, oder hani das fausch in erinnerig? wo hed sies denn här? mini tz bruucht drumm au no eis... ha gseh dass de wicky usverchauf hed wägem umbau, evt chönnt me det jo goh luege... am liebschte wetti grad los goh chleider luege/sueche för sie, aber es wott jo keine för mech cho schaffe

11.07.13 11:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo es esch es huere züg gseh....mer send paar mou gange go luege...

Also sie esch grad in Thailand gseh ond heds loh massschindere...
Es super schnäppli, es Bodelängs Chleid so wies sis hed welle für 150.00 CHF!!!!
Also gester hed sie mer gseid sie müessi aber nomou zo de Schnider sie hend vore Steindli drufgnäiht ond die seged schräg...mal kucken...

Jo de Wicky hed usverchouf be jo letschte Fritig dobe gseh, es hed anderst vöu Lüt gha...Aber bi de Fäschtchleider hani ned umegluegt...

Mini Schwöstere hend gester förs Mami Chleider bstellt im Internet...nöchst Woche esch de s grosse Probiere...

Sonne för mech wot äbe au niemert schaffe....

Zuletzt bearbeitet am 11.07.13 11:59

11.07.13 12:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou cool, das esch natürli super wenn eim öpper s passende chleid genau noch vorstellig uf de liib schniideret, und das no zumene super priis!

mou luege was mini tz de meint, vellecht göhnd mer jo de schnöu goh luege. ech hoffe mer finded öppis... esch glaub scho ned so eifach, aber sie esch immerhin ned so kompliziert. esch haut eifach chli schwerig, sie esch rächt chlii und findet sie hed es par baby-kilo z vöu

das stelli mer loschtig vor - modeshow im wohnzimmer! ech sett ou no met mim mami und mit mim schwiegermami in spe öppis förs hochziit goh choufe. ech ha scho welle abmache wöu ech dänkt ha ziit goht so schnöu verbii. aber ech gloube, ech be die einzig wo das merkt die hend beid s gfühl es pressiert jo noni so, goht jo no lang. debii!!! plötzli längts de haut nömm, de müends de haut säuber luege!

11.07.13 12:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eigentlech esch es mi Paps wo mis Mami zicklet ond zwar müessi är doch wösse was för e Cravatte är müess ha zo ehrem Chleid!

Jo mini TZ esch jo Modeverchöuferin und sooooo öbis vo eitu/heiku etc...
Aber jetzt hed sis ond för mech esch es abghoget!

11.07.13 12:56
valey 

Re: Bräute 2013

heheheh modeshow im Wohnzimmer hehehhe...


hend eui eltere suscht all d kleider und so?? mis mami brucht no es kleid hihi
sie isch au bez wählerisch hehe..

letsch Woche beni med mim mami und mim schwiegermami uf kleidersueche für sie zwei
isch no lustig gsi

 1 .. 1214 .. 2426 2427 2428 2429 2430 .. 3094 .. 3757
schnell   wirklich   Zeremonie   bearbeitet   langsam   gspannt   eigentli   natürli   Hochzit   Problem   schaffe   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   irgendwie   richtig   natürlich   vorallem   himbeer   einfach