| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1216 .. 2429 2430 2431 2432 2433 .. 3095 .. 3757
11.07.13 14:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

Canoa: Ja das wirdi im Fall machä. Han eifach s gfühl sie hät sich kei müä gäh. und sust söll sie mir di unbearbeitete föteli gäh dän machis sälber. will so komisch wiä sies gmacht hät isch doof.

also han mal paar, säged mer ehrlich waser dänket. chan au sie dass ich z heikel bin will ich us dere branche chum:

Also das isch unscharf:


Da hät sie mini Haar abgschnitte:


Das isch vielvielviel z hell:

Datei-Anhänge
IMG_8193.jpg IMG_8193.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 201 kB

IMG_8340 Kopie.jpg IMG_8340 Kopie.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 136 kB

IMG_8405.jpg IMG_8405.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 215 kB

11.07.13 14:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

und da isch eis wo ich bearbeitet han und wo mer besser gfallt:

Datei-Anhänge
IMG_8331.jpg IMG_8331.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 253 kB

11.07.13 14:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nei Mona ech verstoh was du meinsch. Klar besch du heikler well du vom Fach chondsch aber ech nehme ah das weiss jo t Fotografin oder? De müesst mer sech doch grad dopplet Mühe gäh oder ned? Also wenn ehre seisch was dech stört denn werd sie evt. igschnappt si, aber wie heissts so schön: Der Kunde ist König, also sell sis so mache wie ehr das gärn hätted...

11.07.13 14:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

hmmm... ich find sie mega schön. aber halt eifach will ihr es uuunheimlich härzigs päärli sind und sooo glücklich usgsähnd

bim erschte gsehni uf dem format ned dass es ned scharf isch.

bim zweite störts mich jetzt nid so wäg de hoor, ich find eher dass mindeschtens d schultere no setted druf sii, chunnsch mer chli köpft vor, aber ihr sind halt au underschiedlich gross (mit dem sett en fotografin aber eigentli scho chönne umgoh...)

s dritte isch wirkli sehr hell. ha mir aber loh säge dass es bi strahlend schönem wätter und sunneschiin no schwierig isch wägem liecht. wobii ebe, sie isch en fotografin wo viel gäld defür verlangt, wahrschiinli chönnt mes scho au andersch mache...

grundsätzlich aber muess ich wirklich säge, wenn ich vo mim hochziit so schöni föteli ha wie die, de bini glaub mega z friede! ihr sind extrem fotogen! klar, eigentli jo ideali vorussetzige zum ebe wirklichi traumbilder mache, ohni wenn und aber. ich würds uf jede fall aaspräche!

11.07.13 14:27
valey 

Re: Bräute 2013

mmm mona hesch voll recht
s erste isch echt unscharf
s zweite findi me tuet ned d lüt ned kurz nachem hals abschnide bim fötele
und s andere isch echt au z helll

uereeeeeeeeee schaaadd
echt kei mühe geh.

meinsch das wo zhell isch hed sie bearbeitet od isch das eifach z hell cho? :-/

das wo du gmacht hesch findi schön
in farbig isches sicher auu schön s foti

11.07.13 14:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

Dankä für eueri Meinig.

Sonne, ja ebä mir isch alles klar, dass mir unterschiedlichi grössänä händ etc. und wäg de sunne weissi das au, aber überlegg mal, mir machet doch bim wandere oder bim bade am see di bessere fotänä. und ich han nur e nikon 1, ganz e chlini putzigi kamera. vo dem här närvts mi extrem

sie hät mer all fotene farbig und schwarz wiss gäh. kei fantasie. ich han jetzt bi dem woni bearbeitet han dä struss no farbig gmacht. mal chli pepp!!!

aber dankä für s komplimänt, mir sind au uuu glücklich und lönd üs scho nöd us dä ruä bringe wäg dem. mich mags eifach will ich bim chleid mega gsparrt han und gseit bi dä fotografin spari niä!! super het für d helfti vom gäld sicher ä besseri gfunde

11.07.13 14:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

wen händer denn gha mona?
ich finds jetz nöd meeega schlimm aber au nöd speziell guet und 3000 stutz dunked mi für söttig föteli au eher viel. und das wo würkli unscharf isch, das isch eifach en fehler.

11.07.13 14:36
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich würds ehre mal säge.. die send echt ned esoooo schlecht und wied himbeer seit eifach ned grad 3000 stutz wertigi fotene..

glaub der das dich chi nervt.. würd mich au mega

aber hed sie denn vell fotene gmacht? send secher au vel schön worde ned?

11.07.13 14:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

mona, es duet mir mega leid dass dir dini föteli nid gfaue. wenn me so vöu gäud usgitt erwartet me natürlich au top föteli, was au völlig berächtigt esch. e würd au no mou mit der fotografin rede und ihre ganz klar säge was dir nid gfaut und was du vo ihre erwartisch.

e muess jetz aber mou säge, dass eg finde dass dir eifach wunderschön zäme usgseit. dir gäbet sones hübsches päärli ab! und du gsehsch eifach hammer us i dim chleid! wunderschön, würklich traumhaft!
dini frisur fendi au wunderschön, stoht dir im fau super. eg überlegge mer grad, ob eg mini frisur äch doch andersch möcht
eg hoffe, dass mir de au so guet wärde usgseh uf eusne hochzitsföteli!!!

11.07.13 14:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ja ech weiss was du meinsch...aber hey s guete esch, du chasch nocher t Föteli no säuber bearbeite, ech wär total ufgschmesse...aber ech verstoh di fruscht werklech....

Kopf hoch...redt mou zerst met ehre ond denn hoffentlech werd sie uftrag so usführe dass ehr nocher auzfrede send.

Aber t Sonne hed werklech rächt, ehr send mega härzig zäme und super Fotogen...=)

 1 .. 1216 .. 2429 2430 2431 2432 2433 .. 3095 .. 3757
natürli   Zeremonie   langsam   eigentlich   Hochzit   vorallem   schaffe   einfach   Kollegin   natürlich   richtig   schnell   Problem   eigentli   wirklich   irgendwie   gspannt   himbeer   Zuletzt   bearbeitet