| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1219 .. 2436 2437 2438 2439 2440 .. 3099 .. 3757
12.07.13 10:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

jo elea, das könni au. ergendwenn hesch d nase voll, de verabschiedisch dich vo de "perfekte" variante und nimmsch eifach was ume isch guet han ich vo vielem gar ned so wirklich en vorstellig, denn finsch schneller öppis

12.07.13 10:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr alli! da isch ja scho einiges los :-)

dir ganz en tolle tag jenaya!

mir sind gester im ZSA gsi die letzte zettel go abgeh und zahle (jaja) und s trauzimmer händ mer au dörfe aluege. sehr schön isches, jetz freu mi grad no meh. denn händ mer endlich mal chöne es paar details kläre min schatz und ich und jetz hani wieder s gfühl ich heg s meiste im griff.

12.07.13 10:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh toll himbeer, das tönt doch alles supi!!!

12.07.13 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

genau sonne! i hamer de au eifach denkt, d gäst wösse jo de ned wies eigentli plant gsi wer, aso machts au nix! :)
himbeer, schön hender grad s trauzimmer chöne aluege! fende esch au no öpis wechtigs dass me sech det au wohl füehl onds eim gfallt!


ha grad nomol e frog (höt esch min frögli tag)
s resti het eus gfrogt wie si sele stuhle bide trauig ob mer wend met rogge zode gäst oder si aluege. ond i ha öberliet ond mi frönd grad: mer luege gege d gäscht. jetzt em nochinein frogi mi mega wasi wet! klar eschs dörd gäst "interesanter" wenn si d gsechter gsend, aber i ha ned gern wenn mi allli astarre :)
wie esch das bi euch? luege der gege d gäst oder dreieht ehr ene de rögge zue?

12.07.13 10:31
valey 

Re: Bräute 2013

elea :) ich has ebe au ned gern wenn mich all de alueged de wirdi nur no meh nervöser

aso mer hend de rugge zu de gäst :)

12.07.13 10:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

Mer werded glaub au mitem rugge zu de gäscht sitze! Die chönd de nochhär wieder glotze nei seich, aber ech glaub mer wer ned wohl wenn mech alli wörded aastarre und irgendwie dunkts mi chli "intimer" för mech und mi gg, für mech esch das "euse" momänt... Aber ech dänke wenns euch ned stört denn ischs för gäscht sicher toll wenn sie s brutpaar vo vore gsähnd!

12.07.13 10:38
elea 

Re: Bräute 2013

uh doch me störts ebe mega mi frönd kennts drom nor so dass s Brutpaar d gäst aluegt! aber nei i kenne me do chiemi mer vor wie d affe em zoo muss nachetene es mail mache dass si die stüehl denn sel dreieh

12.07.13 10:57
valey 

Re: Bräute 2013

haahahahaha aff im zoo :)
jööö

12.07.13 11:20
fami 

Re: Bräute 2013

Liebi Brütlis 2013

Auso i muess üch mou merci säge... i chome zwar chum dezue aues z läse, geschweige denn mitzschriebe, aber das Forum und öichi Biträg bringe mich eigentlich haubwägs guet dor d woche! Es esch mega interessant, üchi Idee z gseh und dervo z läse, oder vorauem ou vo üchne Erläbnis vo üchem grosse Tag dörfe z läse! Es esch so faszinierend, as es mich regurächt vöumous vo minere Arbeit abhautet

I dörf min Tag höt i vier Woche ha und i muess erhlich säge, as ich mech eigentlich nömme wörklich uf min Job cha konzentriere I be gottefroh, hani die zwei Woche vorem grosse Fest no Ferie, i gloub, das chämti sösch gar ned guet

Auso aune vo üch aktive Brütlis, merci vöu mou, as ehr mir die Wochetäg do im Gschäft erträglich machet und es esch schön, dass me weiss, as me ned die einzig Frou esch, wo sich de GG am meiste ufs Esse freut am Hochzit und aues anderi Näbesach esch und as me ou ned die einzigi Brut esch, wo sich pouselos Gedanke macht, ob me jetzt wörkli aues het und ob ächt d Dekoration und d Namenschärtli wörkli guet gnue si

Hebet en ganze schöne sommerliche Tag! I freue mi druf, no meh dörfe z läse vo üch! Und aune wo das Weekend hürote, gniessets! Aues Gueti! Ehr breichets jo eifach genial!

glg
fami

12.07.13 11:25
valey 

Re: Bräute 2013

hallo fami :)

ich glaube es goht eus allne so do im Forum :)) es isch für vellne bzw. allne en mega hilf und spannend :)

witerhin gueti vorbereitigszit und vorfreud :)

 1 .. 1219 .. 2436 2437 2438 2439 2440 .. 3099 .. 3757
schaffe   schnell   eigentlich   natürli   langsam   einfach   natürlich   gspannt   wirklich   richtig   Kollegin   Problem   Zeremonie   himbeer   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   vorallem   Hochzit   eigentli