| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1221 .. 2439 2440 2441 2442 2443 .. 3100 .. 3757
12.07.13 12:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

ebe gsehsch, de würdi uf dini kollegin warte. evtl. cha sie dir die datei schicke wo me cha bearbeite. de chönt druckerei jo sälber apassige mache bis es schön usgseht. aber eg würd au luege wäge de zuesatzchöschte, nid dass de plötzlich no vöu meh muesch zahle wäge de änderige.

12.07.13 12:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja es wird zwangsläufig uf das uselaufe. ich chum eh nöd a die date ane bis früehstens hüt abig.

12.07.13 12:56
dandi78 

Re: Bräute 2013

mach der jetz ke stress. im momant chasch jo sowieso nüt me mache. und eg be überzügt, dass es guet chunt, wenn das mit dinere kollegin aluegsch und de am mäntig mit der druckerei redsch.

12.07.13 12:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

es schisst mi eifach mega ah grad. d iladige sind öpis vo dem gsi wo mi am meiste druf gfreut ha und am meiste zit und energie investiert ha, und gnau das isch jetz so müehsam. und nöd mal wäg mir, sondern weg anderne lüt. ich ha scho gar kei freud meh dra.

12.07.13 13:01
dandi78 

Re: Bräute 2013

das chani guet verstoh. aber wirdsch gseh, sobald dass es de klappet het, hesch wieder freud dra und besch de richtig erliechteret.
eus esch das so gange wo mer es restaurant gsuecht hei fürs ässe. i der chile hei mer scho zuegseit gha, d.h. s'datum esch festgstande. mir hei so viel restaurant agfrogt und es esch eifach keis me frei gse. mir hei afe nümme gwüsst wo dass mer no söue sueche und afroge. das het eus extrem abezoge und mir hei überhaupt ke freud me gha am vorbereite. und plötzlich hei mer de eis gfunde wo eus gfaut und wo no frei esch. wo mer de definitiv zuegseit hei, esch eus e stei i der grössi vom matterhorn vom härze gfaue! und de eschs wieder bärguf gange. das wird au bi dir so si!

12.07.13 13:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich hoffs, ich ha ebe gester scho s gfühl gha ich seg mega erliechtered will mers endlich hend chöne fix mache mit dene iladige und hüt chunt wieder de hammer. das isch glaub vorallem s müehsame, immer die ups and downs.

12.07.13 13:13
dandi78 

Re: Bräute 2013

jo das verstohni. das esch närveufribend und asträngend. muesch es positiv gse: zum glück esch das nid bi aune pünkt so. s'meischte klappt doch eigentlich ziemlich guet und cha me mit vöu freud erledige. e glaube, aui vo eus do im forum hätte sone müehsami story z'verzöue vo de vorbereitige. e weiss, es esch e schwache trost, aber immerhin...

12.07.13 13:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das stimmt. ich ha ehrlich gseit au druf gwartet das no so öpis chunnt will bis jetz alles so riibigslos abgloffe isch.

ich ha jetz mit de druckerei telefoniert. sie findeds selber au mega schad. sie macht jetz es paar abklärige und melded sich nachher wieder... im schlimmste fall muess mini kollegin halt eifach die offene date schicke demit druckerei selber cha apassige mache.

12.07.13 13:27
fami 

Re: Bräute 2013

oh himbeer, ich hoffe mega, as das schnäu guet usechonnt!

12.07.13 13:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

schinbar isches echt es problem vo de druckdate. hüt passiert also nüt meh. mini kollegin muess am weekend entweder alles no apasse oder mir halt die offene date schicke, demits druckerei cha mache. druckerei hät mer aber gseit, falls sie druckdate händ am mäntig morge schaffed, mers vilicht sogar, dass bis am mittwuch gliefered werded. denn chönntis am dunnstig uf post tue.

 1 .. 1221 .. 2439 2440 2441 2442 2443 .. 3100 .. 3757
irgendwie   vorallem   schnell   bearbeitet   richtig   eigentlich   wirklich   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   Problem   langsam   natürlich   natürli   einfach   eigentli   schaffe   Kollegin   gspannt   Hochzit