| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1221 .. 2440 2441 2442 2443 2444 .. 3101 .. 3757
12.07.13 13:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ach himbeer (oder himpi wiemer hie säge)

i ha hurti die letschte iträg überfloge. s duet mer uu leid dass das so müehsam isch mit dine iladige!!! I hoffe, dass si das itze subito chöi zu öire zfrideheit erledige!
i bi sicher, dass du di scho gli gli über die schöne verschickte iladige wirsch freue! drücke fescht d düüme...

@dandi78
hihi du heschmi grad ufene idee bracht u i bi ou ga nachezeue wie langs no geit... huch nume no 6 wuche!!!! das isch ja nümme im verglich wie lang mer scho dra si mit vorbereitige!!!!! Itze wirdi grad nervös, s git no so e hufe z mache (d playliste us tanze machemer am meischte sorge)
aber i gloube, jedi vo üs brüt wird bis am schluss fertig und aues wird perfekt

@tröim
i bi ja ir letschti vieu am sünnele (wirde nid schnäu bruun). i wott ou nid knackigbrun si, sondern eifach keni übergäng vo t-shirt ermeli ha! itze hani tröimt, i heig am tag vorem hochzyt z gfüeu gha, i wöu no chli bruun wärde u heig sones komishes shirt agleit (karomuster), das isch meh oder weniger eifach us bändeli bestande wo im karomuster si zämeknüpft si.... sunnecreme? für was ou..... und ab sigi ad sunne... u wüu sünnele ja soo müed macht bini igschlafe.....
froue: i hami a mim hochyztstag i mim chleid gseh, chäswissi hut mit eme kanllrote karomuster druffe

12.07.13 14:14
himbeer 

himpi? jetz muessi schowieder lache

und du günnsch eidütig de priis für die verrücktischte träum! ich ha bis jetz ja immer träumt dass mer ein tag vor de hochzit gmerkt händ, das mer s ehevorbereitigsverfahre vergesse händ z mache oder so, aber ich hoff nach eusem letzte bsuech ufem zsa vo gester sötti die angst erledigt sii :-)

12.07.13 14:45
Lus

nicht registriert

hihi ja hie z bärn sägemer himpi - oder emu ig säge das

hihi ja i tröime vieu und verruckts züg..... immer das womi düre tag begleitet dueni ir nacht irgendwie verarbeite... u im momänt isches haut z hürate! i freue mi scho uf es paar erholsami, troumfreii täg nachem hochyzt!!!

@tregerfreis chleid
wieder ja aui wüsst, ghöre i nid grad zude schlanke brüt. i hamers aber glich nid la näh, es tregerfreis chleid (ohni jäggli dezue) uszläse. i ha zwar nid grad dünni oberärmli, aber so wie bi däm bürtli wo eitag im blick gsi isch, isches aso no laang nid i ha ja kes problem dermit - eigentlech - und füehle mi ou wohl im chleid. itze hetmer geschter d schwägerin wider gseit, öbi doch nid wöu es tüechli oder so über d schultere legge..... i wirde ächt unsicher, ou we schüsch aui um mi ume säge dases guet usgsäch....
i weiss, i sött nid zwifle, aber i ha so bemerkige de öppe satt

12.07.13 14:49
himbeer 

ah lus, nöd anelose. das seit sogar mini mueter zu mir und ich würd mich nöd mal als mollig bezeichne... weiss au nöd was die immer händ. ich finds immer schad wenn mer d helfti vom chleid so verdeckt. usserdem häsch eh gnueg warm denn würdi säge und die cheibe tüecher verutsched eh nur immer. nochli hanteltraining vorher und es peeling und chli sunnestrahle und denn gsehnd die ärm doch super us :-)

12.07.13 14:59
Lus

nicht registriert

hihi himpi

jaja, d wasserfläsche (ersatz für hantle) hani daheime parat, peele dueni eh immer öppe u d sunne hani für morn ou buechet
i fa de eifach aube säuber afa zwifle a mir... aber äbe: i hami wou gfüeut u das isch ja d houptsach...

apropos brun wärde:
mini kosmetikere (die ohni schminkzüg ) het gseit, i söu de luege das jaaa d bei schön brun wärde, dr oberkörper sig nid so wichtig.... i ha de gseit: aso d bei simer egau, die si ja underem chleid.. da hetsimer grad drigret und gmeint: nei, d bei müesse schön brun si!
i verstahs hüt no nid werum?

12.07.13 15:00
sonne13 

jö lus, das isch doch dumms gschwätz! so blöd! ich würd mol behaupte ich ganz normali arm, und mini schwö hed mi au mit grosse auge aagluegt und d auge grollt woni erklärt ha wie mis chleid isch. "was, du leisch es trägerloses chleid aa?!?" mir doch gliich was anderi dänked! loh di ned lo verunsichere, das goht doch niemert öppis aa! also wirkli, so blödi kommentär, hend die ächt s gfühl das interessiert öppert ? und du bisch jo sogar richtig am sünnele! das macht mer ebe scho chli chopfzerbräche! ech be sehr empfindlich und schmiere mich immer ii wenni use goh. und inzwüsche brüünt mini huut wo hüüfig i de sonne esch rächt schnell, das isch allerdings nur a de arm, nacke, und bei, halt ebe so wie radfahrer alle usgsähnd! richtig schrecklich! kei ahnig obi das irgendwie äne bringe dass es ned zu krass usgseht! mir hend jo es engagementshooting gha die wuche, und det hed mer sogar gseh dassi so e blöde "sockestrich" ha. DAS esch gruusig lus, und do hilft also au keis tüechli...

12.07.13 15:03
sonne13 

hilfe, d bei??????? lus, do cha der ou ned wiiter häufe bisch sicher dass du dech vo ihre wottsch loh schminke? sie weiss scho, dass du d schminki im gsicht bruuchsch und ned am chnüü?!?

12.07.13 15:07
snet 

@Lus: Vielleicht meinte deine Schwägerin das nur wegen der kirchlichen Trauung? Ich hatte zwar ein Kleid mit Trägern, aber das spielt ja gar keine Rolle - denn die Arme sehen ja genau gleich aus ob mit oder ohne Träger. Ich habe meine Arme einfach noch schminken lassen, da ich so rötliche Flecken habe.

@Himbeer: Eine Freundin hat unsere Einladungs- und Dankeskarten innerhalb 2h designed und dann konnten wir sie gleich drucken lassen. Könnte das deine Freundin nicht auch machen, wenn eure Anlaufstelle irgendwie unfähig ist?

12.07.13 15:13
himbeer 

mittlerweile denke ich eben, dass meine freundin nicht so sauber gearbeitet hat, weil sie in den letzte wochen sehr viel zu tun hatte.normalerweise wäre das kein problem, aber mir wäre es fast lieber, sie könnte mir die offenen daten schicken und ich lasse dann die druckerei so lange basteln, bis es passt. die wissen ja selber am besten, was sie brauchen.

12.07.13 15:20
Lus

nicht registriert

hihihi sonne13

i ha eigentlech immer tshirts a u drum gseht mer dete dr übergang guet. u ohni tregerli oder bh cha IG nid umeloufe
drum machenis eso: die letschte wucheändi hani immer mi guet igsaubet , d bh tregerli abeta, es tüechli oder es wiits tshirts um mi gwicklet u bi so ga sünnele..... mer gsehts fange guet, dasi obe ume brüner bi, aber dr "asatz" bide arme isch haut schono dünkler..... hihi vilicht müessemer stülpe über d unterarme zieh, so das nume d oberarme ar sunne si
hihi itze würdi haut luege, öb öbbedie obe ou chli chasch sünnele ohni das es tshirt oder so ahesch.....
es mues ja ou nid perfekt si, aber eifach grad dr krass unterschid chäswis zu schoggibrun wotti so guet wie möglech verhindere

ach, schlussändlech gsäh mir doch de aui perfekt us a üsem hochyzt
u zur not chöimer ja no dr brämefänger umewickle (faus eine hesch?)
oder stur behoupte: so sunneabdrück sige dr absolut neuscht schrei!!!!!!

1 .. 1221 .. 2440 2441 2442 2443 2444 .. 3101 .. 3757
bearbeitet   himbeer   einfach   irgendwie   eigentli   eigentlich   schaffe   wirklich   langsam   Hochzit   vorallem   natürlich   natürli   Kollegin   schnell   gspannt   richtig   Problem   Zeremonie   Zuletzt