| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1222 .. 2441 2442 2443 2444 2445 .. 3101 .. 3757
12.07.13 15:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sonne13:
hilfe, d bei??????? lus, do cha der ou ned wiiter häufe bisch sicher dass du dech vo ihre wottsch loh schminke? sie weiss scho, dass du d schminki im gsicht bruuchsch und ned am chnüü?!?

i ha am 3.8 ds probeschminke (mit em lippestift wo ig mues mitbringe, ds makepu isch vor trouzügin) passts nid zu 100 % u i bi nid z fride, de gani zure andere... die hani scho vorinformiert aber da ig die jetzegi kosmetikere ou privat kenne wottise nid grad so abserviere...

12.07.13 15:25
Lus

nicht registriert

@snet
wir heiraten nur zivil... also nix kirche
ich weiss, dass meine schwägerin (ca. 50 kg) ihre oberarme ganz schlimm findet... wahrscheinlich könnte sie sich ein solches kleid überhaupt nicht vorstellen selber und ist nun der meinung, jemand anderes könne es auch nicht....
die arme schminken lassen? färbt das nicht ab?

12.07.13 15:32
sonne13 

das mitem abfärbe hani mi ou grad gfrogt... wett de kei fläcke ha ufem chleid, de lieber ned ganz perfekti huut!

lus, ha mer afe so es shirt kouft ohni träger und nüd, kei ahnig wie anderi so chönd omelaufe, ich schäme mi scho för mech ellei ufem balkon ich finde das mega unpraktisch. aber chlii aabrüüne wetti scho, söscht gseht das also furchtbar uus! ha fürs hochziit händsche kouft woni gloub ned aalegge, die wäred no läng, de chönnti zum sünnele die alegge dass d arm ned no brüüner wärded de wäred die dinger emu för öppis guet kei ahnig was mi gritte hed woni die kouft ha. ha nämmli erscht jetzt gmerkt dass mer das gar ned gfaut

du aber met 50 kilo cha die jo ned schlimmi arme ha?!? ich finde mini arm super wie sie sind (me darf ned immer so sträng sii zu sich, das eint oder andere pölschterli, fälti macht eus doch einzigartig!)

12.07.13 15:36
Lus

nicht registriert

hihi wägem schäme: mir si mit em hus chli erhöht, näbedra isch es mehrfamiliehus.... itze heimer ja e rächt neui holzterrasse woni immer druflige, d pflanze zum chli abgränze si no chli chliii...... da chunnsch dr vor wie usgsellt.....füehle mi ou nid wohl weni weiss, i ha dr bh nid a...... aber wasmer nid aues macht......

@händsche
i ha bim chleid ussueche unsverrecke i langi händsche wöue schlüüfe... wüu mis troumchleid woni sit am 2005 ime heftli usgschnitte ha, het settig debi gha.... aber das isch ja verrekter weder stützstrümpf!!! für mi isch das thema abghagget gsi. bir letschte aprob het dr trouzüg gmeint, i söu doch hurti i churzi händsche schlüüfe, wo am mittufinger sone schloufe hei.... und bingo: s macht ds bild vieu fiiner (ou mini oberarme ) u de hanimerse ou grad poschtet... aber vilicht verzichteni de ou, spontan.. wär weis wasi no für afäu ha

12.07.13 15:41
sonne13 

hihi lus, jo, aafäu esch es guets wort jo säg nüd, hätt ou nie dänkt dass ech so es shirt choufe unds de au no aalegge und sünnele!!! esch süscht gar ned mis ding, aber ebe - was mer ned aues macht!

be mer hed ebe d verchäuferi em lade gmeint die lange händsche gsäched a mine fiine arm (?!?) sehr schön us, und wenns de chli früsch seigi im september blabla... hed scho ned gruusig usgseh aber ich findes ohni doch schöner... jenu, send aktion gsii ! wenni sie de weder zum sünnele no am hochziit bruuche verschänkesi de!

12.07.13 15:46
Lus

nicht registriert

hihi i finde äbe langi händsche ou uuuuuu schön
hesch du es föteli vo dim chleid mau hie ine da?
klar, bi mir wäre langi nie i frag cho, im august isches hoffentlech gnue warm! u die churze heimer nid würklech gfaue... aber i mues säge: es passt eifach irgenwie...
u ds guete isch ja: mir chöi die ja jederzyt abzieh.... die wärde zum glück nid wie d haar mit nädeli ad hut apikset

12.07.13 15:50
sonne13 

ha mou es böudli dinne gha luus, aber jetzt nümm. wenn wettsch, mail ders grad. läck bin ich fliissig bim warte bis wocheänd isch

12.07.13 15:51
Lus

nicht registriert

hihi sehr gärn sonne13!!
bechunnsch de vo mir ou eis, aber i has daheime spicheret
ja gäu, ire haub stund hanis zum glück scho "gschaffet" u i ha wucheändi
ab ga sünnele

12.07.13 15:56
sonne13 

ha ders gschickt lus: aber det hani kei händsche aa (au de schmuck und de süschtig schnickschnack fählt - ABER: min arm sind schön brav bedeckt )

12.07.13 16:01
snet 

Also auf dem Kleid hat das nicht abgefärbt, aber innen war das Make-up schon zu sehen (nachdem ichs ausgezogen hatte). Aber auf dem Kleid war absolut nix! Bei mir wurde das Dekoltee, die Arme und der Rücken noch geschminkt. Meine Arme sind ziemlich definiert, aber für meinen Geschmack etwas zu muskulös. Aber wenn man halt Sport treibt (badminton) ist das fast nicht zu umgehen.

Ich habe mich gar nicht gebräunt. Ich mag meinen Schneewittchenlook mit den dunklen Haaren und der hellen Haut und so habe ich auch geheiratet. Und wenn ich mich auf den Hochzeitsfotos sehe denke ich nur wie klasse ich ausgesehen habe

1 .. 1222 .. 2441 2442 2443 2444 2445 .. 3101 .. 3757
bearbeitet   langsam   himbeer   einfach   wirklich   vorallem   Hochzit   Zeremonie   Kollegin   schaffe   Zuletzt   richtig   gspannt   natürli   irgendwie   eigentlich   natürlich   eigentli   Problem   schnell