| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1222 .. 2442 2443 2444 2445 2446 .. 3102 .. 3757
12.07.13 16:06
Chriesi 
Re: Bräute 2013

Vieliecht gsehnd ihr das ganz anderst aber ich han gad eui Unterhaltig wege de Händsche gläse und han amene Hochzit vonere Cousine chli e negativi Erfahrig gmacht. Sie het fast ununterbroche hine a de Händsche umezüpfled zums wieder ufezieh. Und leider isches au uf fast jedem Foti so. Isch mega schad. Nur so als chline Input. Aber ebe kei Ahnig was für 100ti vo Sorte Händsche dass es git.

12.07.13 16:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui chriesi, das glaubi dass das stört! so wies mer alle komisch vorchonnt wenn e bruut es trägerloses chleid treid unds denn duurend ufezieht! das muess de scho passe!

mini händsche würded guet hebe, das esch ned s problem. ech glaube me muess halt ufd grössi luege, wenn sie z gross send hebeds secher ned...

12.07.13 16:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja super. jetz hani no e offerte übercho für eusi ursprünglich planti lösig mit de iladige wo mer eh am beste gfallt und erst no 200.- billiger. chani jetz de andere no absäge nachdem die scho so viel für eus gmacht händ jetz?

12.07.13 16:22
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmmm gits keni strapsehalter für d händsche?

womer de so mit ere lasche ume haus cha binde oder so? de brucht mer ou ke chetti meh?

12.07.13 16:24
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou himbeer ... eh himpi

doofi situation....
ev. chasch säge würdisch gärn wächsle und ihne haut e bitz öppis a die bishärig arbeit gäh? oder ev. chunnsch no ohni chöschte use? frage lohnt sech bestimmt... u frage darf mer immer !!

12.07.13 16:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

das stimmt. ich besprichs jetz aber erst mal mit mim schatz dihei. vor mäntig morge passiert eh nüt meh. ich wotts mer halt au nöd verscherze mit ihre, mir schaffed susch au brueflich zäme...

12.07.13 16:29
elea 

Re: Bräute 2013

hey lus, muss au no min Senf dezue ge! lo der doch ned vo öpere anderem verzelle du sellsch dini scholtere bedecket! ond öberhaupt wer het eigentli agfange met dem fortzt dass me muess 35kg schwer si zom trägerlos aha! :P s loschtige esch jo, i be schlank ond ha au es trägerloses chleid, bi mer hets de em gägezog deför gheise"hesch du ned zwenig oberwiiti för sones chleid?" so komentär send doof ond es brucht so wenig das me afoht zwifle...

12.07.13 16:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

jo gäu elea, me chönnt meine es ged nor "zvöu" oder "zwenig", aber dass es genau rechtig esch wies esch, das chonnt keim e sinn! mech verunsichered so spröch au immer total, willi eh alle zwiifel ha wäg mim chleid...
aber ech be öberzügt dass mer alli wunderschön wärded usgseh!!!! vellecht müessti mis chleid eifach weder einisch aalegge zom die zwiifel abbaue, letscht mou hanis aafangs novämber aagha. wär ou no guet z wösse obs öberhoupt no passt, esch jo do scho aapasst worde aber alli andere chleider gönd mer jo au no

12.07.13 16:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich find au, wenn mer selber es trägerloses will alegge denn söll mer das au mache. nur will en andere schiss hett devo und sich nöd würd wohl fühle muess das für ein selber ja nöd au zuetreffe.

12.07.13 16:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou nei, loset doch nöd uf so Sache... es söll für eus und nur für eus stimme und wenn mir eus ja für es trägerloses entschiede hend, denn heisst dases dass mär Freud gah hend, dases eus gfalle het und dases di richtigi Entscheidig gsi isch :)

A propos, ich chan morn wieder i mis Kleid schlüpfe, nach 7 Mönet freu mi scho riesig druf!

 1 .. 1222 .. 2442 2443 2444 2445 2446 .. 3102 .. 3757
eigentli   Zeremonie   Hochzit   himbeer   natürlich   vorallem   wirklich   schnell   Kollegin   natürli   eigentlich   richtig   einfach   schaffe   Problem   irgendwie   gspannt   bearbeitet   langsam   Zuletzt