morn gilts ernst! ich söt no mini cupcakes fertig bache und d turte ihdecke mit fondant, min schaz mues au no diverses mache. mer hend de ganz tag hüt krampfet und ich han glaub a mire eigete hochzit es burnout! aber es chunt guet und es het sich glohnt!
morn heissts am füfi ufstah dasi mit alem dure chume!
ich freu mich uf morn!
und alne andre 13. juli brüüt ALLES GUETI UND GNÜSSEDS!
Guete Morge zäme!! Ich wünsche allne Wuchenend-Brütlis es wunderschöns Hochziit!! s'Wätter isch ja de brüller und das wird sicher super!! gnüsseds i volle Züge!!!
Ich han jetzt ganz ehrlich gseit nöd alles nahgläse... woni aber no möcht min senf dezue gä isch bi dem, dass mer sött d'ärm verdeckä. also ich ghöre definitiv nöd zude mollige, sonder zude dicke sorte und das weisi au. ich mach aber keis tam tam drus. ich weiss dasi so usgseh und wenn sich öper dra stört, dennn söll er das. ich bin aber dewege sicher nöd die wo sich da gaht go verhülle. ich han au es chleid wo obe frei isch, han zwar jetzt no so breiti trägerli wo liecht überd schultere gönd anemache lah, aber die hani extra mit druckchnöpf lah anemache, damit ichs denn au wieder chan wegneh wenns mi störed. zum tanze wotti die nämli nöd. wenni de arm wot über de chopf neh, denn störts mega. ich han en schal kauft, de isch aber nöd zum mich verdeckä dänkt, sonder wükli nur fallses chalt wäri oder so. hoffes ja nöd,aber endi august am abig verusse chas evtl scho bitz chüel werde. suscht wird das ding aber wiet vo mir entfernt sie händschli hani keine, das hät mer nie gfalle. mini tz hät mer zwar welchi welä atreie aber es gfallt mer eifach nöd bi mir.
so jetzt hani glaub grad mal so die letschte themene ufgriffe...meh hani nöd mit übercho. ich wünsche eu allne es wunderschöns weekend und bis glie, nemo
Ich melde mich als verhürateti Frau zrug! Mir hend am Fritig eh wunderschöni standesamtlichi Trauuig ga! Schribe no es Brichtli für eu! Jetzt musi für de Samstig luege! Im Moment gsehts ja so us als wirdi no müesse en Schirm go chaufe
hihi am samstig bini rasch z rappi gsi und han doch grad äs hochzit gseh i "üsärä"chile. ziemli gnau en monet spöter. und zwei polterabig. einä vo manä und einä vo frauä, diä sind ja cool gsi, mit cüpli im zürisee ghocket und gsunge. mich häts schiär verdätscht.
@mona Nathivoss, Sarasina031 und Sterndli04 haben am Samstag geheiratet!
@me Nun ist es geschehen, die Sonne hat mich gefärbt, und leider nicht gleichmäßig, sondernd so, das man schön sehen kann, wo ich welches Kleidungsstück getragen habe! An den Schultern, Rücken, Dekolletéist es ganz schlimm, aber am schlimmstensind die Füße und die Beine. Wegen den Ballerinas sieht man genu den Abdruck, und da ich die ganze zeit knielange Hosen und Röcke getragen habe, geht die brüne auch nur bis knapp über's Knie!
oh Apple da hesch ja en abdruck :P I han au en komische.. I han ahfangs summer sonen chline Neurodemitis (oder wie da genau heisst :P) usschlag ga oberhalb vo de brust und us irgendeme grund wird de chreis jetzt nüme brun.. de usschlag isch scho lang weg aber die huut blibt jetzt eifach wiis.. :P
So ich chume scho vom Florist zrug.. Min Schatz het 5 Täg vo de Hochziit no en änderig welle ah de Ahstecker
Härzlechi Gratulation a alli frösch verhürotete Froue!
Ech muess ganz ehrlech si, setem Donnstigobig hani nüt meh nochegläse be am Fritig chrank deheime gseh! S Ganze Wocheänd döre esch mers ned sehr guet gange, aber jommere brengt au nüt...
Am Samstig beni mis zivile HZ Chleid go abstecke es esch eifach hammer!!!! Jetzt söus eifach öbe schnöu mou 16.8. wärde!
Am Donnstig hemer nos Gspröch gha ufem ZSA. Esch super gseh, ganz en nätte Ma wo eus tued troue, eher en ältere aber ganz sympatisch...chond auso guet. Mer tüend denn no zwe Lieder abloh...ha aber ergendwie kei ahnig weli! Mer hend jo scho mühe gha eusi för die kerlech Trouuig zäme zsueche...