| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1223 .. 2444 2445 2446 2447 2448 .. 3103 .. 3757
15.07.13 08:38
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ach herrje, das ist natürlich auch ärgerlich!
Hehe, ich glaub neunschwänzig würde am liebsten gar kein anstecket tragen, aber mir zuliebe tut er es

15.07.13 08:43
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies

Ich meld mi nume churz. Mir hend de perfekti, wunderschönsti Tag i eusem Läbe döfe gniesse. Jetzt gniessemer eusi Minimoons und wenn mir zrugg sind, de gits en lange Bricht

Liebi Grüess eues frischverhüratete sehr glückliche Sterndli

15.07.13 09:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es louft ergendwie gar ned vöu höt Morge, send alli scho i de Badi?

15.07.13 09:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge fraue
bin au wieder mal a ... hät mi au recht verwütscht canoa :-(
aber gahts dir unterdesse besser?

a all wo das weekend ghürate händ, herzlichi gratulation, s
wetter isch jka wüki bombe gsi mega !!!

ach, ich chan eifach nüm warte ... jetzt hani zwar s gfühl es
gaht ruckzuck, aber vo mier us chönds au scho MORN sowiit
si hihi ...

viel lüüt fröget mich: UND, wie laufts so uf dä endspurt? und
ich chan dänn eifach gar nüd säge, willi au nüd zum mache han
weiss uf jedefall nöd was a was sind ihr so dra die
letschte 1 - 1.5 mönet vorem grosse tag? oder au wuchene ...

15.07.13 10:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

@lilly: ja mir isches im fall au so gangä. all händ immer gfröget, bisch nervös, häsch stress und ich han eigentli nur immer gseit, nei ich wär parat, warte nur no bis äs äntli sowit isch. am schluss isch ächt müäsam gsi. bin froh isch 1 1/2 wuchä vor üsem hochzig no mini schwö und family us neuseeland agreist, so hämmer det no chli action gha aber sust bini au duredreit

15.07.13 10:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wüki mona? :) ich bin mich ebe die ganz ziit am fröge: WAS CHÖNTI NO MACHE??


muesch nur luege, e wuche vorher fallet mer dänn no es paar sache dri und wirdi z wenig
ziit ha, gsehns scho jetzt !!!

15.07.13 10:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge fraue

e hoffe es goht euch aune guet. härzlichi gratulation a aui wo am weekend ghürote hei.

eg ha es ziemlichs problem: mini brutschueh woni im februar kauft ha göi mer eifach nümm! die si plötzlich mega äng und unbequem! super, und das 5 wuche vorem hochzit und s'chleid esch natürlich bereits abgsteckt!
zum glück hani no chli zit zum es paar anderi sueche. ha jetz mou e uswahl bi zalando bstöut. jetz esch eifach wichtig, dass si bequem si. s'ussehe esch jetz zwöitrangig, me gseht si jo sowieso fasch nid unterem chleid.
drücket mir der dume dasi möglichscht schnäu es paar anderi finde!

15.07.13 10:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly es esch be mer leider e monatlechi Sach, es rührt mi monatlech einisch is Bett...Langsam aber secher weissi werklech kei andere uswäg meh als schwanger wärde...hoffentlech esch das t Lösig vo mim Problem...gspöres no emmer aber wenigstens chani jetzt weder go schaffe...
wie gohts der?

Also ech ha no paar Sache zum mache, es esch chli doof has gfühl es goht no sooooooooooo lang...
Ha letscht Woche no met mim Mami ond minere TZ gredt wäge de Asteckerli jetzt weissi *gloub* wieni die wet ha...jetzt muess nome no de GG s okay dezue gäh...

Ech ha grad chorz e Frog, mer hend eusi Lieder jo eusere Sängerin förs kerchleche scho metteilt...ond zwar die do:

Izogslied: Pachelbel Kanon in D (ohne Gesang)
The Rose
Fly with me - Lenas Song
Das Beste
Lied zum Sanktus: Von Guten Mächten wunderbar geborgen
from this moment on
You raise me up - Westlife
Uszugslied: Endless love (ohne Gesang)

Esch das doof wenn mer för die ziviltrouuig zb. The Rose uf Dütsch wörded abloh ond Endless Love met Text? Esch jo ned ganz s gliche...oder esch das chli ifauslos?

15.07.13 10:22
Slash 

Re: Bräute 2013

Hallo zämme, ich muess mir hier meinen Frust von der Seele schreiben, ich bin sooo genervt! Deadline für die Anmeldung zu unserer Hochzeit war Anfang Juli. Jetzt gibt es ein paar Pappenheimer die das mit der Deadline nicht ganz genau nehmen und einfach NICHTS von sich hören lassen! Ich finde das soo unverschämt, das Ende vom Lied war, dass wir als Brautpaar einigen Verwandten nachrennen mussten. Da kam dann die Antwort "Ihr hättet euch ja denken können, dass wir kommen..."

Ist es jemandem auch so ergangen? Ich bin so genervt und v.a. waren das Verwandte die wir einladen "mussten" - das nervt mich noch am allermeisten, solche Leute hätte ich lieber nicht an unserer Hochzeit gewollt..

15.07.13 10:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo Slash ja leider ist bei uns genau gleich gewesen...
Wir haben noch immer von ein paaren keine Antwort. Bei einigen wissen wir dass diese nicht kommen da der Weg zu weit ist, aber es ist echt MÜHSAM....

 1 .. 1223 .. 2444 2445 2446 2447 2448 .. 3103 .. 3757
Zeremonie   gspannt   Zuletzt   schnell   natürlich   irgendwie   Hochzit   eigentlich   bearbeitet   wirklich   vorallem   Problem   himbeer   einfach   schaffe   eigentli   langsam   natürli   Kollegin   richtig