| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1224 .. 2445 2446 2447 2448 2449 .. 3103 .. 3757
15.07.13 10:28
Slash 

Re: Bräute 2013

gell? ich finde es sooo eine unverschämtheit, da ist man zu einem Hochzeitsfest eingeladen und verhält sich so arschig! Wir haben auch noch einige wo mir keine Antwort erhalten haben, aber da wissen wir auch, dass sie nicht kommen, weil sie zu weit weg wohnen!

Wir macht ihr das mit den Gästen, die sich nicht angemeldet haben und trotzdem am Fest erscheinen ? (rein hypothetisch gesehen). Wir haben uns gesagt, dass wir diesen Gästen dann knallhart sagen, dass wir nicht mit ihnen gerechnet haben und somit an der Lcoation auch keinen Platz haben!

15.07.13 10:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Bei den geladenen Gästen haben wir nachgefragt bis wir eine Antwort hatten. Bei den Apérogästen sind einige noch ausstehend aber das ist uns auch egal!

Und wenn du den geladenen Gästen eine SMS schreibst und sagst: Da wir keine An oder Abmeldung erhalten haben, nehmen wir an, dass du/Ihr nicht kommt. Und mehr nicht. Meinst du nicht dann kommt ne Antwort?

15.07.13 10:42
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Slash
Ja mir hend au es paar setigi Gäst ga aber sind eigentlich überall go nachefroge..

Lily
Also ich hürate am Samstig und bin nonig fertig :P Muess no Tischnummere mache, Platzchärtli, alli Gastgschenkli und (das fallt bi dir weg) alli Fondantblueme fürd torte.. Und torte :P bin nöd im stress aber han schono ztue.. Oh unds Candy Buffet mussi au no fertig mache :P

15.07.13 10:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

canoa, mir gahts zum glück au wieder bitz besser, aber dä blöd hueschte eifach,
mega hartnäckig!!
wünsch där wiiterhin gueti besserig

das mit dä gäscht wo kei antwort gebet - hämer au es paar gha ich ha mi
dänn aber gar nüm ufgregt und eifach bi däne nomal nahghaggt, aber es isch scho
mega ärgerlich, han mer drum au fescht vorgnoh das mier nie so si werdet sobalds
dänn bi dä andere los gaht mit hürate ... ich glaube ebe, däne lüüt isch das gar nöd
so bewusst oder eifach nöd wichtig naja !

danke manokasa :) dämfall häsch du no bitz öpis z tue die wuche, aber mega schön!
mer muess das richtig gnüsse, es isch schlussentlich schneller ume als eim lieb isch
dänki ... und vorfreud isch doch bekanntlich die schönscht freud

15.07.13 10:53
Slash 

Re: Bräute 2013

@Canoa - wir haben nur geladene Gäste - aber das mit der SMS ist eine gute Idee. Mal sehen ob wir so eine Antwort erhalten...

15.07.13 10:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly ganz gueti Besserig...
Ech ha jetzt grad no mou en Tablette gnoh schöscht muessi de öbe weder hei ond das wotti ned...be so ned gärn chrank...

Ohhh Manokasa jo du hesch no einiges vor, aber du hesch au no ei Woche! Es chond guet!

15.07.13 12:24
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Slah: Bei den Gästen wo ich keine Antwort gekriegt habe, und wo mir auch wichtig waren habe ich nachgefragt.
Bei meiner Gotte und meinem Götti habe ich nicht` s gemacht. Die habe ich nur aus Anstand eingeladen. Habe auch seit Jahren, keinen Kontakt zu ihnen.
Wenn sie dann auftauchen, sage ich ihnen halt, dass sie am Apero dabei sein können, aber am Abend hat es keinen Platz mehr.

@Canoa & Lilly: Gueti Besserig.
@Canoa: Ich chan mit dir Mitfühle, esch mer frühner au so gange.

15.07.13 12:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Danke Rebella, was genau hesch degäge gmacht?

15.07.13 12:41
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Canona: Bi mir esch mit 23 oder 24 Endometriose fest gstellt worde. Han den müässe go d` Verwachsige weg läsere.
Nachene eschs dänn es paar Jahr guet gsi.
Dänn hets wieder agfange.
Bin dänn id Akupunktur und id Bio Resonanz.
Die hend dänn gseit, d`Op häig Narbe zrugg glah.
Am Afang hani fast kai Schmerze meh gha.
Gange aber scho sicher 2 Johr nüm id Akupunktur.
Ich chans nume empfehle.
Jetzt chumi amigs ide erst 2 Täg mit 2 Schmerztablette düre.
Aber ich hoff ja fest, dass ich nachem Hochziit nüm lang muess lide und dänn mal für 9 Mönet Rueh han

15.07.13 12:44
Angita 
Re: Bräute 2013

hallo mitenand! wie gohts eu? ezt isch scho meh als 1 euche sit üsem grosse fest vergange.. bi merno überglücklich! hüt hani wieder agfange schaffe und es isch soo en stress! hiffe chume hüt obig dezue eu vo üsem wunderschöne tag chöne z brichte!

 1 .. 1224 .. 2445 2446 2447 2448 2449 .. 3103 .. 3757
Kollegin   schnell   himbeer   Hochzit   gspannt   einfach   schaffe   bearbeitet   natürli   Zeremonie   langsam   vorallem   irgendwie   natürlich   richtig   eigentli   wirklich   Problem   Zuletzt   eigentlich