| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1224 .. 2446 2447 2448 2449 2450 .. 3104 .. 3757
15.07.13 12:56
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zemme!

as erst gratulier ich allne vo am wochenend ehre schönst tag gha het!!!

slash so züg esch mega ärgerlich! denke das erlebt em fall aber no vell so! bi eus het sech au di halb Familie ned agmeldet metd e begrändig "esch jo klar dass mer chöme" ... e chlini Reaktion ofd charte wönscht me sech halt ebe glich!!! i be de bi allne go nohfroge per sms. bez schnippisch ala "charte becho...? :P"

15.07.13 13:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli!

mir händ am weekend eusi zeremonie besproche mitem TZ und ich glaub es chunt guet. aber es git immerno viel ztue... ich fang mal ah :-)

15.07.13 13:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ih melde mich auch mal zwischendurch!
Der erste Tag verläuft ganz gut...

Ich weiß noch gar nicht, was ich als erstes für die Hz weiter organisiere. Aber ich denke mal, als erstes einmal alle Kartons ausräumen und uns hier einleben!

15.07.13 13:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Halli hallo zäme.....

@sonne13
exgüsi wägem foto... i has regurächt vergässe i holes hinech nache

@brütlis vo letscht wucheändi
härzlechi gratulation a aui bürtli vo letscht wucheändi! i hoffe, dir heit aui e troumtag dörfe verbringe?

@apple
willkomme ide schwiz!

@slash
ou ja das problem kenni! isch sehr müehsam und vorallem gits eim z gfüeu, dass d iladig für si nid sooo wichtig isch! mir heis ou so gmacht, dasi de gladnige gescht nachetelefoniert ha (zum glück sis nume 2 gsi), bide aperogescht ischsmer egau wesi nid chöme, da machi kes tamtam drus. i muesmer itze eifach no überlege, wasi bim aperorestaurant agibe wäge dr personeazahl faus die würde uftouche

@me
i ha am wucheädni gsünnelet bis zum geht nicht mehr die erschte erfolge zeige sech
i bi aber ou gnärvt gsi am wucheädni: i ha doch so e komische unggle (nid gsellschaftsfähig) woni meh oder weniger ha "müesse" ilade. ihm hani ou müesse nachetelefoniere wüu ke amäudig cho isch und es merci für d iladig isch erscht rächt nid cho. insgheim hani ghoffet gha, er chöm de nid, aber da hani mi tosche. mire tante heter itze aber gseit, er chäm lieber nid bzw. wöu nachem apero hei, er mög doch nid 200 stutz usgäh für z übernachte! er wohnt im aargau u drum "rändierts" fasch nid für nume ds apero und is zivilstandsamt. mini tante het de ou gseit, öber de gar nid wöu cho? doch doch, er chöm haut scho, er luegi de am nami oder abe spontan waser machi... i hami vilicht gnärft. i weiss dass är de grad gar nüt würdi luege und mir müesste handle! hani doch ke luscht uf so eine? kes merci u nüt für d iladig (gschänkli vo ihm hani gar nie erwartet wüui weis dases nüt git) u aus dank no ga vorwürf mache wäge eim müesmer no gäud usgäh fürs übernachte (es zimmer dete isch sehr günschtig, nüt 200.--!). macht mi ächt hässig so öppis! i weis itze nid öber de überhoput chunnt, nachem apero geit, während em ässe geit oder blibt... chli müehsam

@vorbereitige
was müesst dir no aues mache?
i ha mit schrecke feschtgsteut, dases nume no 39 täg geit....
huch

15.07.13 13:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Rebella ech schrieb der en PN...=)

15.07.13 13:32
elea 

Re: Bräute 2013

lus so öpis müehsams echt weg dim onkel...

mini nöchst ufgabe wird si cherzli sueche ond die nöchste 2 Woche hani einersits s treffe wegem chleid apasse ond au met de Musiker...
ui lus no 39täg! dasch jo fast nix me! ;) musch no vell mache?

15.07.13 13:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

was suechsch de für cherze elea?

mir müesse no:
- playliste fertig mache für am abe
- gastgschänkli ipacke
- chleider abhole
- probeschminke, probefrisur
- probeässe (dä samsti)
- ds schloss ga aluege wägem fötele
- nomau is aperorestaurant verbi hurti
- üebe tanze

für ds meischte hani scho termine, de stresst mi scho nümme so bis am schluss chunnts de scho guet, i mues itze eifach mim gg no chli is füdle schtüpfe

15.07.13 13:42
elea 

Re: Bräute 2013

sueche rondi gläsli woni bez en grösseri cherze cha ine due as nome röscho. möglichst gönstig natürli ;)

soscht muesi no:
s chleid lo ändere (Termin hani)
besprechig met de Musiker (Termin hemmer)
Foto Locations sueche falls es regnet
musig cd brönner före obe
cherzli deko organisiere
gschenk före TZ sueche
gastgschenkli fertig mache
ond eifach no soscht vell so Detail zügs...

lus, hesch du öpis dim GG abge woner sech sel drum kümmere?

15.07.13 13:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Übe tanze esch es guets Stechwort Lus! Mer seted au no!

15.07.13 13:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah min GG hät am weekend sin ring no usgsuecht und sis outfit... isch echt fantastisch. freu mi grad no meh :-)

 1 .. 1224 .. 2446 2447 2448 2449 2450 .. 3104 .. 3757
Zuletzt   schaffe   Hochzit   Zeremonie   langsam   einfach   vorallem   eigentli   eigentlich   richtig   himbeer   bearbeitet   natürli   wirklich   schnell   natürlich   Kollegin   Problem   irgendwie   gspannt