| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1225 .. 2447 2448 2449 2450 2451 .. 3104 .. 3757
15.07.13 13:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbeer heisst das du hesch kei Ring?
Foto?

15.07.13 13:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
i gseh, dir wirds ou nid längwilig

mim gg sini gröscht ufgab si d ring, die wotti eifach nöchscht wuche chönne bringe zum graviere, schüsch wirds de knapp!
u schüsch duenim ufbürdele, im aperorestaurant e termin z mache (er isch schliesslech mit dr cheffin id schueu früecher )
u bim täfeli abfüue für d gastgschänkli chanermer de ou häufe.
aber schüsch isches relativ schwirig, er isch vieufach nid soo in hochzytsluune

itze hani no grad e frag:
mir düe dene dienstleister womer am hochzyt begägne (fahrer, fotograf, etc.) es merci-schöggeli-päckli schänke und jedem no e batze derzue. üsi trouzüge hei üs itze gseit (si hei ja no sache planet am abe) mir söue de gnue merci schöggeli mache mit chli gäud, s chöm de ev no unerwartets... hmmmm isch no doof... i weiss ja nid was chunnt und wasmer söu gäh? oder öbi dene de haut mit eme dankeschärtli no öppis gibe? obwohl.. i hase ja nid bsteut gha...
oder wie löset dir das problem mit em "danke" ? I wott drum würkelch eigentlech am hochyzt no mit so sache umeseckle und öpperem ufbürdele wettis ou nid. zudäm isch schoggiumeschleipfe wenns heiss isch ou nid grad sooo super

15.07.13 13:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himpi

ja du das cheibe tanze... mir wüsse no nid mau zu welem lied....
i gseh üs scho ei abe vorem hochyzt ire turbotanzstund hurti aues z lehre
aber äbe, üs isches beidne chli z wider u drum isch das ou nid z oberst uf dr lischte

15.07.13 13:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi doch ich ha mine scho sitem januar. er hät sich ebe det nonig chöne entscheide was er wott.
mir händ jetz zwei wo halt nöd offiziell zämeghöred, aber sie passed super. ich ha en memoire ring vo meister und er eifach en schlichte wissgoldring.

Datei-Anhänge
memoire.jpg memoire.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 71 kB

15.07.13 13:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus ech dänke soöbis chamer au guet im Nochhinen de TZ gäh...meinsch ned? Also mer wärded so mache...ond ned am Obig öbis öbergäh...

15.07.13 13:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

meeega schöne ring!!!!!!!!!!!!!!!!

15.07.13 13:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke lus
es wär de links vo de breiti her, eifach in wissgold. mir gfallt er au meeeega guet :-)

15.07.13 13:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Seli jetzt au Himbi schriebe?!?

Wunderschöne Ring...passt perfekt!

Lüsli mer hend au no keis Lied...
ha mer mou öberleid vo Stand by me...aber kei Ahnig öb mer das zumene Walzer cha tanze?!?!

15.07.13 13:57
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Lus
Also mir heis so gmacht, mir hei niemerem öbis direkt am Hochzyt gäh, will 1. hesch gar kei Zyt und 2 ig hets eh vergesse mitzneh. Mir werde jo Dankschön Chärtli verschicke und denne wo eus gholfe hei lade mir zum Esse i, em DJ und em Personal hei mir eifach meh überwiese... und ev. gits no e Päckli wo verschickt wird mit dem Dankeschärtli. Aber die wo e Darbietig gmacht hei, beschenke mir nid no extra. es isch jo es Gschenk a eus gsi...

15.07.13 13:57
elea 

Re: Bräute 2013

lus, fende eigentli ned dass es dini ufgab esch de lüt go Trinkgeld ge wo du ned angagiert hesch. wel eigentli weisch jo du ofiziell nix vo dene oder? aso wenn de selle das d TZ mache oder halt em nochhinein. besch doch ke meric-schöggeli-gold-Esel wo do jedem öpis vor füess cha rüehre gseh di scho em brutchleid ond ofe rögge e reesige jute sack met schöggeli. so chli wie de samichlaus

wow himbeer! wonderschön!!!!!

 1 .. 1225 .. 2447 2448 2449 2450 2451 .. 3104 .. 3757
eigentli   wirklich   Zeremonie   einfach   natürlich   natürli   gspannt   Problem   Hochzit   langsam   eigentlich   bearbeitet   schnell   Kollegin   Zuletzt   vorallem   richtig   schaffe   himbeer   irgendwie