| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1225 .. 2448 2449 2450 2451 2452 .. 3105 .. 3757
15.07.13 13:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallihallo!

lus, ich finde ned, dass mer für überraschige muess vorbereitet sii mit dankesgschänk! vor allem wenn me gar ned weiss was chonnt! das cha me doch guet met eme chärtli nochem hochziit mache! also ech ha kei loscht mech a dem tag no met so züg z beschäftige. grad am wocheänd hed mer weder en kollegin gseid, mer selled dä tag eifach gniesse, er göig z schnöu verbii und chöim ou nömm zrogg
ha geschter no mitem gg es gspröch gha wäg sinere familie, bzw gwösse problem und ich ha de gfunde es sch... mech de eifach aa, a dem tag wetti mi mol einisch ned müesse um dere ehri problemli kömmere und mech met ihrne luune umeschloh und är hed de au gseid, es gieng em genau gliich, dä tag ghöri eus und wenns öppertem ned passt oder öppert es problem hed de sell er deheime bliibe tönt krass aber mer finded, das stoht eus zue mol eifach e tag lang egoistisch z sii

15.07.13 13:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hie no öppis:

i bi froh hei mir die wünsch nid so, das forum hie würd schüsch bi x millione site no nid höre

http://www.annabelle.ch/liebe/hochzeit/w...-heiraten-26844

15.07.13 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei... das chönnti glaub au nöd.

15.07.13 14:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Danke dir!

@to-do liste
-Anzug für mein Schatz und unseren sohn finden
-blumenmädchenkleider bestellen
-Ringinseln nähen
-Armband für taz nähen
-alle Dokumente besorgen
-Scheidung
-Kleidung für die Trauung bestellen
-Einladungen verschicken
-alle Accessoires aussuchen
-Musik auswählen
-eventuell Kinderbetreuung suchen
-Dekor organisieren
-u.s.w.

15.07.13 14:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

elea:
lus, fende eigentli ned dass es dini ufgab esch de lüt go Trinkgeld ge wo du ned angagiert hesch. wel eigentli weisch jo du ofiziell nix vo dene oder? aso wenn de selle das d TZ mache oder halt em nochhinein. besch doch ke meric-schöggeli-gold-Esel wo do jedem öpis vor füess cha rüehre gseh di scho em brutchleid ond ofe rögge e reesige jute sack met schöggeli. so chli wie de samichlaus


elea........ i ha sooo müese grinse... i mit em jutesack
i wett äbe am liebschte ou nüt gä a däm tag. i ma nid ou no a das dänke und wottmi ganz chönne entspanne a mim hochyzt (phaaaaaaaa ). u öpperem die ufgab utrage wetti ou nid. i hätt am liebschte aune es dankeschärtli gschribe und chli öppis mit is kuvertli gleit. u am hochyzt gseit, si bechömi de no öppis.
dr einzig woni öppis grad gibe wär dr fahrer. dä wott ussert es benzingeld nüt fürs auto u charet mi dr ganz tag ume! däm wotti de grad öppis gäh! aber schüsch....

15.07.13 14:12
elea 

Re: Bräute 2013

apple wie lang gohts eigentli no bes dis chleid set gliferet werde?

lus, i wörd au sege, das langet wenns nacheten machsch. wörd au ned wele a dem tag allne nochesprenge ond Trinkgeld go verteile. a dem tag sellet doch wen scho alli EUS noche springe ;P

15.07.13 14:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sonne13:
hallihallo!

lus, ich finde ned, dass mer für überraschige muess vorbereitet sii mit dankesgschänk! vor allem wenn me gar ned weiss was chonnt! das cha me doch guet met eme chärtli nochem hochziit mache! also ech ha kei loscht mech a dem tag no met so züg z beschäftige. grad am wocheänd hed mer weder en kollegin gseid, mer selled dä tag eifach gniesse, er göig z schnöu verbii und chöim ou nömm zrogg
ha geschter no mitem gg es gspröch gha wäg sinere familie, bzw gwösse problem und ich ha de gfunde es sch... mech de eifach aa, a dem tag wetti mi mol einisch ned müesse um dere ehri problemli kömmere und mech met ihrne luune umeschloh und är hed de au gseid, es gieng em genau gliich, dä tag ghöri eus und wenns öppertem ned passt oder öppert es problem hed de sell er deheime bliibe tönt krass aber mer finded, das stoht eus zue mol eifach e tag lang egoistisch z sii


i bi äbe wider im klintsch dete... üse trouzüge isch dr meinig, mer mues grad am hochyzt öppis gäh.... muesmi äue no mau mit gg abspräche wie ärs gnau gseht.
i finde nid dass das krass tönt .... !!!! es git nüt schlimmers, weder wenn sech lüt nid im griff hei und ihri problem sogar no mit anes hochzyt näme und sech nid chöi benäh! es isch öiche tag u das söuesi respektiere und mau chli ruhig si oder grad daheime blibe!
I finde, dir heit da die richtig asicht!

15.07.13 14:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Apropo Samichlous be eus chond de Samichlous cho spalier stoh!
Mi GG esch drum be de Chlouser ond die döfed nome solang debi sie wie sie ledig send nocher gheiets zum Verein us! Lustige cheibe Bruch ond jo die chömed de i de volle Montur cho spalliere...sooo geil...

15.07.13 14:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hahaha canoa... das isch de luschtig
git sicher es luschtigs bild das

15.07.13 14:17
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Das Kleid für die Feier, also das große Schwarze Brautkleid ist Ende Juli fertig und wird dann zu uns geschickt! Ich hoffe, das der Versand nicht zu lange dauert!

Zuletzt bearbeitet am 15.07.13 14:18

 1 .. 1225 .. 2448 2449 2450 2451 2452 .. 3105 .. 3757
richtig   Problem   irgendwie   Kollegin   langsam   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   schaffe   eigentlich   vorallem   natürli   Hochzit   einfach   eigentli   wirklich   Zuletzt   schnell   himbeer   natürlich