| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1226 .. 2449 2450 2451 2452 2453 .. 3105 .. 3757
15.07.13 14:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke lus be froh gsehsch du das au so... ech be söscht werkli ned so, ha viel geduld, verständnis und ech kümmere mech gärn um anderi, aber irgendwo isch schluss... ich wott mer eifach ned euse tag loh "stähle"!

ui canoa, das isch jo cool!!! de bruuch findi luschtig, das hani jo nonie ghört

15.07.13 14:22
snet 
Re: Bräute 2013

@Trinkgeld: Also wir haben sowieso alles per Rechnung bezahlt und danach gleich noch Trinkgeld einbezahlt. Bei so grossen Gruppen rechnet man ja mit etwa 1-2 Franken pro Gast.

@apple-pie: Herzlich willkommen in Luzern! Die Stadt begrüsst dich ja mit tollem Wetter!

@me: Versuche heute mit meinem Chef das Gespräch zu suchen. Ich möchte gerne eine gewisse Zeit nicht mehr arbeiten... mal schauen wie das so läuft. Bin schon etwas nervös vor dem Gespräch...

15.07.13 14:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Dä Bruch hani vori au ned könnt...fends aber ächt cool...Fotos folgen nach dem 31.8.

Snet: Viel Glück denke an dich...

Sonne es esch werklech doof wenn sech emmer alli ufdränged, ech hoffe au be eus gehts keis gschiss, ha do nämlech scho mini Bedänke...ond au scho en Kadidatin in ussecht wo chönt schwerig tue...

15.07.13 14:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
bi settige lüt verliereni drum schnäu mau d geduld wesi ihri problem u krach wosi hei nid mau a däm tag chöi la ruhe.... de isch hopfe u malz verlore drücke d düüme, dass si sech chli benäh! oder äbe daheime blibe

@snet
i drücke dir d düüme fürs gschpräch mit em chef! i hoffe sehr, daser verständis het und dir e lösig findet. u dänk dra: frage dar mer immer! s söu dr nid auzu fescht buchweh mache das gspräch!

15.07.13 14:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha no grad mau e frag (ha grad e hochyztsschub)

mir wärde uf de tische einwegkameras ha - wie so mängi brut hie
was heit dir de geschter derzue gschribe? i ha ou scho gläse, dasmerne wie ufgabe steut wosi söue erledige mit dr kamera....
wie machet dir das?

15.07.13 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

canoa, da met de chlöis esch u loschtig! freu mi ofd belder ;)

snet, hoffe das klappet wegem ufhöre schaffe und di Chef geht sis oke!
wie lang welsch de schaff-pause mache?

15.07.13 14:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lus: d Valey het glaub so e Liste gmacht was sie miesse Fötele.. Mir hei keini gha, aber würd nur eini Pro Tisch mache.. resp. uf 6 Lüt eini oder uf 8.... Chunnt au chli druf a wie dir tischt heit.. (drmit alli mol uf de Föteli si)

@ Snet: Drück dir die Daumen für das Gespräch mit deinem Chef und wenn er nicht einverstanden ist, würde ich mir überlegen zu kündigen. weil es kann gut sei, dass wenn du dir eine Auszeit nimmst, das andere dann endlich klappt... Denk an dich..

15.07.13 15:08
snet 
Re: Bräute 2013

So, das Gespräch lief gar nicht mal schlecht. Er meinte, dass er darüber nachdenken müsse, aber sicherlich Verständnis habe und ja auch eine Mitarbeiterin haben möchte, der es gut geht. Grundsätzlich meinte er, dass wir sicherlich eine Lösung finden werden. Wir haben jetzt mal über eine 2monatige Pause gesprochen.

Ich hab mir überlegt während dieser Auszeit auch mal einen Teil davon im Kloster zu verbringen. Ich bin zwar nicht religiös, aber es wäre schön mal komplett runterfahren zu können und von keinen äusseren Einflüssen gestört zu werden.

15.07.13 15:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

snet: ich drück dir die daumen, hoffentlich verläuft das gespräch konstruktiv! ich finds toll wie aktiv du dein leben in die hand nimmst/gestaltest und versuchst, den dingen auf den grund zu gehen und bereit bist, etwas zu verändern!!!

jo lus, ich hoffe mou sie chönd sech e tag lang chli benäh. söscht lehreds mi de könne !

läck, ech bruuche dringend ferie...! aber baud esch es so wiit! no morn schaffe, de hani frei bis aafangs auguscht! falls ech mech also nömm so hüüfig oder gar nömm mäude - ech ha euch ned vergässe, ech be ned verlore gange ond ha ou ned chauti füess becho, sondern be e de ferie!

15.07.13 15:09
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet
Danke dir, ja das Wetter ist toll!
Drück dir die Daumen für das Gespräch mit deinem Chef


@lus
Ich hab mir das noch gar nicht überlegt, was wir wegen den Kameras schreiben werden!

 1 .. 1226 .. 2449 2450 2451 2452 2453 .. 3105 .. 3757
bearbeitet   gspannt   eigentli   natürli   richtig   Hochzit   wirklich   schnell   Problem   schaffe   eigentlich   Zuletzt   Zeremonie   irgendwie   vorallem   langsam   himbeer   Kollegin   einfach   natürlich