| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1226 .. 2450 2451 2452 2453 2454 .. 3106 .. 3757
15.07.13 15:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

sorry snet, mein pc brauchte jetzt ewig um mein geschreibsel zu posten - zu spät! schön dass dein chef verständnis hatte! die idee mit dem kloster finde ich super! man braucht ja nicht religiös zu sein, aber die umgebung hilft bestimmt, zur ruhe zu kommen und zu sich selber zu finden...

15.07.13 15:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh sonne, ich hät au so gern no ferie! aber mir müend beid no durezieh bis zum 11. september, denn hani 1 monet frei mit hochzit und flittis und allem. bis denn gits no soviel zum mache und au im büro lauft en huufe...

15.07.13 15:16
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui himbi, das goht jo wirkli no lang! ich bi ächt froh, d luft isch sowas vo dusse. bi mir gohts denn am 5. auguscht wieder vollgas los im gschäft, und gliichziitig lauft denn so langsam de countdown... ich hoff das chunnt denn guet im momänt hani immer s gfühl es goht jo no lang, aber irgendwie gohts denn scho seeehr schnell! zerscht ferie, de machi eh nüd will mer wäg sind, und denn vollgas im gschäft, ich hoff es wird denn alles fertig. jösses, wenni draa dänke bechummi grad stress!

15.07.13 15:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha :-)

ja ich bi eigentlich no froh sind mer vorher nöd no weg, ich denk das würd mi i dere situation au eher stresse. ja gester i 2 mönet isches scho so wiit

15.07.13 15:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet
Freut mich, das das Gespräch gut verlaufen ist. Ich finde die Idee mit dem Kloster gar nicht mal übel, manchmal tut es gut auch mal Abstand zu nehmen!

@schwester
Meine jüngste Schwester hat ihre Abschlussprüfung genau in dem Zeitraum an dem unser Hz fest ist. Nun konnte sie es so einrichten, das sie genau einen Tag vor der Hz Feier geprüft wird!

15.07.13 15:41
valey 

Re: Bräute 2013

huhu meld mi au no kurz ha voll de stress gha im Büro

uiii hender aber gas geh :)

snet guet das gspröch guet gange isch...


Lus mer hend ja 8er und 6er tisch und hend pro tisch en Kamera und en karte med je 8 ufgabe :)
ha en mega liste mal postet mit Idee
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...s-9_114_12.html

15.07.13 15:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
suuuper danke schön

@ringe
hihi mir wette ja üsi ringe no la graviere....
klar, anderi hei ihri ringe scho es haubs jahr daheime parat, mir (wiemer haut si) heise itze fange fertig mir wüsse ja erscht sit geschter dasmer wei hürate ha itze dr rhomberg gfragt, wie lang dases de göng wägem graviere? i ha so mit ere wuche grächnet, 14 tag....
itze seit die mir doch 1 monet
sprich: d ringe chäme - fausise subito ischicke oder verbibringe - erscht ume 15.8. zrugg, ds hochzyt isch am 23.8. DAS Risiko gani nid ih.... ha itze no e anderi bude gfragt, mau luege....
u wenn o, d gravur wär zwar schön, aber vo mir us gseh nid unbedingt nötig, i säuber gshese ja nid mau

15.07.13 15:50
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lus
Also ev. kannst du die Ringe auch zum Goldschmied oder halt Bijouterie bringen, musst halt die Gravur bezahlen aber bei ihnen geht es normnal direkt innert weniger stunden.

Mir hei au nid viel graviert nur mim Maa si afangsbuechstabe es Herz und mi Afangsbuechstabe.. ganz simpel...

15.07.13 15:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ au kei gravur, bi mim ring gahts ebe nöd guet. chönd mer im schlimmste fall au im nachhinein no mache.

15.07.13 15:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
i weiss drum nid, öb e normali bijouterie säubergmachti ringe animmt zum graviere
mues de äue mau ga frage.... ha itze no e bude gfunde wo säuber nume titanschmuck macht und gravure abietet. mau luege wie lang si liferfrischte hei......
u schüsch: wie gseit, mi stresst nid wesi nid graviert si aber bsssst, niemerem säge, schüsch heisst wider "nei, das chasch nid mache...."

 1 .. 1226 .. 2450 2451 2452 2453 2454 .. 3106 .. 3757
Problem   eigentlich   bearbeitet   himbeer   Zuletzt   langsam   Kollegin   einfach   eigentli   natürlich   schnell   vorallem   natürli   Hochzit   Zeremonie   gspannt   irgendwie   wirklich   richtig   schaffe