| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1227 .. 2451 2452 2453 2454 2455 .. 3106 .. 3757
15.07.13 15:56
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

ebe gseht jo eh kein d Gravur.. find das au nid so wild... heis au nur gmacht will mehs halt macht..

15.07.13 15:58
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Lus: Bi eus gits nöd emol "neui" Ehering. Mir nämend eusi Partnerring. Ich chume eifach nu 2 Steindli meh über.
De tüemer si neu poliere und graviere lah.

15.07.13 15:58
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Unser Goldschmied hat die Ringe einem Graveur gebracht. Also jemand der nur das macht. Und der hatte eine Lieferfrist von 1 Woche. Die Gravur ist sehr schön und ist vom Graveur handgeschrieben und nicht maschinell gemacht.

Jep, dass ich mal ins Kloster gehe habe ich auch nicht gedacht, aber man soll ja alles mal probiert haben... Ich habe auf jeden Fall jetzt mal eine E-mail geschrieben und auch nach dem "christlichen" Gehalt dieser Auszeit nachgefragt.

15.07.13 15:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
äbe gäu, "mer" macht haut eifach, s ghört eifach irgenwie dezue...
debi: wenns nach mim tz gäng, darf mer ja dr ring vom hochzyt ewäg nieme abzie bis zum bitteren ende.... ja aber heee.... de gseht mer die ja nieeeeee meh, isch doch schad

15.07.13 16:06
Lilly4 
Re: Bräute 2013

so e gravur muess mer ja au nöd gseh ...
ich finds scho uh schön, bi eus isch vorallem
so dass min gg mini handschrift igraviert händ
und ich sini, isch no spezieller findi, also au nöd
maschinell (obwohl das sicherlich schöner usgseh)
hät, aber find um das gahts ja nöd ...

bi eus sinds au no 39 täg bis zum zivile, JUHU,
entlich nöchets :)))

15.07.13 16:26
Slash 

Re: Bräute 2013

bzgl. Gravur: mr händ Platinring vo 77diamonds bstellt. Ich ha e eternity ring und min Maa en breite Platinring. Mr händ d'Ring au welle bim Rhomberg graviere lo, aber 1) goht das 4 wuche und 2) graviere die keini fremde Platinring.. De Wert vo de Ring würd ihre Versicherigswert wo sie bi ihrne Platinring händ überstiege.. ich bi eh kei Rhombergfründ und das findi au bitzi komisch. Ha däre Dame bim Kundedienst gseit, dass sie denn miend ihri Bedingige uff de HP ändere, well dört stoht nämlech, dass sie jedes Material (u do fallt au Platin drunter...) würde graviere

15.07.13 16:59
elea 

Re: Bräute 2013

lus hesch mol bim Christ gfrogt wie lnag d Gravur bi ehne wörd go?
mer hend det au chöne Handschrift Gravur lo mache und es gfallt eus mega! velecht send die schneller as de rhomberg?

15.07.13 17:39
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zäme!

ich bin no totmüed! meld mi drum nu churz. s ganze fäscht isch sehr sehr seeehr schön gsi! gnau so wie mer das hend wele! ich meld mi den mal mitme bricht, wenn ich nüm so uf de schnure bi =)

euchi zibesa!

15.07.13 18:48
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ladies!!

ich melde mich au mal no schnell hüt. bin de ganz tag ide badi gsie...

@cameras: mir händ au so tags ad cameras anegmacht. die sind us fotipapier, damit alli mit de dräckige und nasse pfötli chönd dra umepfötle und sie gönd nöd kaputt
mir händ pro tisch 8 ufgabe und die restliche föteli dörfeds frei bruche.

@snet: freut mich das din chef so guet reagiert hät. bin gspannt was er dir nacherm drüber schlafe für e antwort git!

@himbi: häsch en wunderschöne ring!!!

@apple: willkommen in der schweiz!!! hoffe dass alles so klappt wie du dir es vorstellst!!

@trinkgeld: mir gänd eusi trinkgelder grad a dem abig. mache so couverli wo scho alles parat isch und die tuet denn mis mami verteile.

@frisch vermählti: herzlichi gratulation zu eune hochziite! wünsche eu nume s'bestig!!! bin scho gspannt uf eui brichtli!!!

@me: bi mir gits nöd viel neus.... tuen hüt nomal zwei chörbli verziere, deht chömed denn d'fürzüg ine, wo denn verteilt werded zum d'himmelslaterne stiege la. suscht hani nüm viel vor..

@ich hett da au mal e frag:
hät öper vo eu au namesasteckerli für gäst mit magnetli vo supermagnete??? ich han sie jetzt fertig, die dinger hebed wie sau (tschuldigung). wie händ ihr das gmacht dass das guet gaht mit de gäst und nöd alli "zämechläbbed" bim verteile???

so ihr liebe, ich wünsche eu en wunderschöne abig!! und so vo wäge ferie: ich han jetzt grad zwei wuche!!

15.07.13 19:04
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Ich verfolg natürlich alles immer na fliessig au wenni scho unter de Hube bin, fiebere gern mit oi allne mit. Und jetzt macht's ruckzuck und all sind ghürate.... Chume chum na mit de bricht lese und Föteli luegee, hach es isch eifach sooo schon das Thema.

Ich warte ganz gspannt ufd Föteli, chas chum meh erwarte.

Am Dunnstig machi na en Apero im Gschäft da mir ja kei Apero Gest kah händ und ich glich na mit de Arbetskolleginne (20) möcht Anstosse. bin gspanne, angeblich gits na es tolls Gschänk. Min Schatz chunnt den extra zu mir us Gschäft, freui mich sehr uf de Abig.

Hüt isch na die definitiv abrechnig vom Hotel cho, mir sind total positiv überrascht, mir händ mit viiiiel meh grechnet aber das so heiß gsi isch isch scho mal viiiiel weniger Alkohol trunke worde als denkt dafür fast 100l Wasser. Aber mir sind happy, ois fehlt nur na d'Rechnig vo de Blueme und denn hämer scho alles becho. Und yeeeeah, mir sind sogar unter em Budget (ohni Chleider und Flittis) so Hammer! Händ also na vorigs vom ersparte was natürlich Super isch, sind so froh! Aber trotzdem isch es viel Geld für ein Tag aber es hät sich jede Rappe glohnt!

Schöne Abig oi allne. Grüessli

 1 .. 1227 .. 2451 2452 2453 2454 2455 .. 3106 .. 3757
Zeremonie   langsam   einfach   bearbeitet   schaffe   wirklich   gspannt   vorallem   himbeer   Kollegin   natürli   natürlich   eigentli   schnell   Hochzit   eigentlich   Zuletzt   irgendwie   Problem   richtig