| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1229 .. 2455 2456 2457 2458 2459 .. 3108 .. 3757
16.07.13 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

nei fendi gar ned ifallslos! meine d ziviltrauig esch ned 20minute vor em chirchliche oder? aso fendi das gar ned komisch oder so!!

16.07.13 08:57
valey 

Re: Bräute 2013

hey nemo leider hani kei asteckerli cha der ned witerhelfe :((


elea ja würkli nümm so vel..
ich wett ebe paar Woche vorher nümm müesse stresse..
gange ebe am samstig id ferie 1 Woche.. denn weni zruggchume mueni s kleid go hole
und mer müend ja no de Vorfilm mache med em fotograf... und de no deses und jenes...
und de isches de bald mol so wit..

wett eifach dasi de nüm mues stresse

weis ned ob öpper letsch Woche 4 hochzeiten und eine traumreise gluegt hed
die eint brut am tag vo de hochzit voll gstresst isch sie gsi
wel sie niemert gha hed wo sich um Sache kümmered hed und um de ablaufplan usw.
de hed sie alles sie müesse mache
die arm
aso so wetti de ned si hihihihhi

16.07.13 08:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui valey, du bisch ja praktisch fertig o_O

ich chönnt mal d notfallchörbli fertigmache. die sind ja nöd sone sach, da langt en ichauf i de migros. chönnti grad mal ufschribe was mer alles bruched.

16.07.13 08:59
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Canoa:

Ech ha grad chorz e Frog, mer hend eusi Lieder jo eusere Sängerin förs kerchleche scho metteilt...ond zwar die do:

Izogslied: Pachelbel Kanon in D (ohne Gesang)
The Rose
Fly with me - Lenas Song
Das Beste
Lied zum Sanktus: Von Guten Mächten wunderbar geborgen
from this moment on
You raise me up - Westlife
Uszugslied: Endless love (ohne Gesang)

Esch das doof wenn mer för die ziviltrouuig zb. The Rose uf Dütsch wörded abloh ond Endless Love met Text? Esch jo ned ganz s gliche...oder esch das chli ifauslos?

Gester esch gloub mini Frog eifach undergange, darum nehmsie nomou vöre...


Fends gar ned doof :)

16.07.13 09:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo jo die chasch denn uft Chleider tue...

Datei-Anhänge
Leim_RS.jpg Leim_RS.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 119 kB

16.07.13 09:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich finds au nöd doof canoa. das sind denn halt eifach eui hochzitslieder :-)

16.07.13 09:03
fami 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme!

Höt chomi ou weder dezue zum läse und mou chli öppis z schriebe :-)

Auso an aui die, wo jetzt no mega vöu z tue händ, mer gohts auso grad umgekehrt... es goht no 3.5 Woche und i ha aues parat. bruche nur no s chleid und das chani höt ire woche de ou no go hole. und es esch auso mega doof wenn eifach muesch warte... i ha öberhoupt kei motivation meh zum go schaffe, wörd mer lieber de ganz tag au die sache aluege wo deheim omestöhnd, mer no öberlegge wasi no chönnti bastle, sönnele as i de ou chli en gsundi farb wirde ha etc.... d zyt wott eifach ned vörsi goh im momänt :-( i be mega froh, asi die zwei woche vorhär no ferie ha, damit i mi chli mit schöne sache im läbe cha ablänke ;-)

16.07.13 09:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

super danke vööööu mou för euchi Röckmäudige, be äbe chli unsecher gseh....
Ha äbe zum GG gseid suech du t Lieder ond är neiiii du machsch Vorschläg und ech sueche us ond ech ha kei Lust zum witer sueche, ha jo scho förs kerleche mühe gha öbis zfende!

16.07.13 09:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich hoff ich wird das au mal chöne säge fami. ich schaff also fest dra das mer 1-2 wuche vorher fertig sind mit allem.

16.07.13 09:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo das hoffi au aber es chond langsam...

eigentlech hätti höt de Termin gha bi de Schideri aber sie hed de Termin abgseid jetzt muessi nöchst Woche luege...aber ha jo nochli Ziit! =)

 1 .. 1229 .. 2455 2456 2457 2458 2459 .. 3108 .. 3757
wirklich   Zuletzt   natürli   Zeremonie   bearbeitet   Hochzit   langsam   Kollegin   natürlich   richtig   schnell   eigentlich   himbeer   gspannt   schaffe   vorallem   eigentli   Problem   irgendwie   einfach