Bräute 2013 |
|
1 .. 1230 .. 2458 2459 2460 2461 2462 .. 3110 .. 3757
|
16.07.13 10:39
sonne13
|
Re: Bräute 2013
ou elea, das tued mer jo leid! ech verstoh dech seeehr guet!!!!!!!!! wo mer letscht johr eusi hochziit bekannt gäh hend, esch de papi vo mim gg grad anere chemo gsii, a de letschte. er hed det scho 10mönet therapie hinder sich gha, leider erfolglos. ech gseh und ghöre ehn hött no, wie er sech gfreut hed öber eusi nochrecht! er hed de zo mim gg gseid, er möissi gar ned meine, er chönni ohni sine vater hürote... (läck, jetzt hocki do und hüüle...) leider ersch sine kampf 6 woche spöter z änd gange. er hed sich aber bis am schluss wie verruckt as läbe klammeret, bis es eifach nümme gange esch, bis er au nümm hed welle will er so glitte hed.
mer hend, wo mer eusi hochziit planet hend, gwüsst dass es so cha cho. mer hend aber au gwüsst, dass es au no länger cha goh, dass er euses hochziit no erläbt oder dass er ebe grad chorz vorhär stirbt. mir hend de eifach eusi plän durezoge, will me weiss nie was passiert, wies use chund und ändere cha mers au ned. ich be froh, isch zwüsche sim tod und euem fäscht jetzt chli ziit vergange. und gliich wird das schicksal eus a eusem tag begleite...
ich wünsche euch sehr, dass dim gg sis grosi no darf a euchem grosse tag debii sii. wenn das ned de fall isch, denn glaub ich aber au ned, dass ihr nur es truurigs fäscht wärded ha. sie wird bi euch sii, und ihr wärded sicher au truurig sii, aber ihr werded euch au chönne freue. freue, will ihr sie so gärn gha hend und sie euch, freue will ehr wüssed, dass sie erlöst worde isch vo quale und schmärze, freue, will sich irgendwenn im härz es gfühl iischlicht, wo eim einersiits truurig macht und anderersiits eifach es gfühl vo grosser dankbarkeit uslöst für alles wo gsii isch, aber au für alles wo me hed und alles wo no wird cho. ich chas nur schlächt beschriibe, ich hoff du verstohsch was ich meine.
ich verstoh dech und dini ängscht sehr guet, aber ich wett der eifach säge, sälbscht wenn s grosi nümm debii cha sii, ihr wärded es schöns, emotionals und glücklichs fäscht dörfe verbringe, das glaub ich ganz fescht!
|
|
|
|
16.07.13 10:45
Lusnicht registriert
|
@sonne13 ou das duet mer ou leid wägem papi vom gg! s git eifach scho unfairi sache uf dere wäut aber du hesch so schön gschribe! wow..... itze bini ou grad truurig
|
|
|
|
|
16.07.13 10:52
sonne13
|
jö lus, ha doch niemert welle truurig mache!
es esch eifach so, s läbe hed immer zwöi siite, freud und leid liid hüüfig so nöch binenand. ech versueche eifach, s schöne im läbe möglichscht z gniesse und vor allem z schätze und dankbar z sii för alles!
abschied näh isch sehr schwierig und tued unheimlich weh. aber ebe - es cha au erlöse, es cha au frei mache. das tönt blöd, aber wenn öpper so lang liidet, me immer schwankt zwüsche hoffe und bange, wenn emmer es uf und es ab isch, denn ischs irgendwenn au eifach befreiend, wenns denn so wiit isch... elea, ech dänke, au wenn de pfarrer öppis wägem grosi seid, au wenn för e chorzi ziit vellecht alli truurig sind, es wird wäge dem ned s ganze fäscht belaschte, do bin ech mer ziemli sicher! ihr werded chönne glücklich fiire, vo dem ben ich überzügt! mach der ned z viel gedanke, es chonnt alles wies muess, gniess eifach ziit zäme met em grosi so lang wie ehr no chönd!
|
|
|
|
16.07.13 10:53
Eve777
|
Ou Elea das tuet mir so leid für euch, do wirdi au grad mega truurig ! Aber ich glaube wies die andere gschriebe händ, euches Fest wird sicher glich schön wärde, und ich wünsche euch und ehre vo Härze, dass sie de Tag no cha miterläbe.
Ich verstoh dich aber voll und ganz. Guet me cha das jetzt überhaupt ned mit em Tod vo öperem vergliche, aber mini Schwöster loht sich loh scheide (nach rächt churzer Eheduur) und het de Termin no vor eusere Hochzyyt, do hani mir au chli Gedanke gmacht öb denn das Thema eusi Hochzyyt mega überschattet etc. Esch aso au ned bös gmeint, s tuet mir mega leid für sie dass es ned klappt het, aber s esch halt eifach schräg, mir fiiret e Hochzyyt und wet eifach ned dass s Thema a dem Tag denn die vermassleti Ehe vo ehre esch.... vo dem här chani mir öpe vorstelle wies für dich esch, au wenn das ebe ganz klar ned verglichbar esch, e Todesfall esch viel viel schlimmer und ich wünsche mir so fest für euch dass es ned eso usechunt .
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1230 .. 2458 2459 2460 2461 2462 .. 3110 .. 3757
|