| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1230 .. 2458 2459 2460 2461 2462 .. 3110 .. 3757
16.07.13 10:39
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou elea, das tued mer jo leid! ech verstoh dech seeehr guet!!!!!!!!! wo mer letscht johr eusi hochziit bekannt gäh hend, esch de papi vo mim gg grad anere chemo gsii, a de letschte. er hed det scho 10mönet therapie hinder sich gha, leider erfolglos. ech gseh und ghöre ehn hött no, wie er sech gfreut hed öber eusi nochrecht! er hed de zo mim gg gseid, er möissi gar ned meine, er chönni ohni sine vater hürote... (läck, jetzt hocki do und hüüle...) leider ersch sine kampf 6 woche spöter z änd gange. er hed sich aber bis am schluss wie verruckt as läbe klammeret, bis es eifach nümme gange esch, bis er au nümm hed welle will er so glitte hed.

mer hend, wo mer eusi hochziit planet hend, gwüsst dass es so cha cho. mer hend aber au gwüsst, dass es au no länger cha goh, dass er euses hochziit no erläbt oder dass er ebe grad chorz vorhär stirbt. mir hend de eifach eusi plän durezoge, will me weiss nie was passiert, wies use chund und ändere cha mers au ned. ich be froh, isch zwüsche sim tod und euem fäscht jetzt chli ziit vergange. und gliich wird das schicksal eus a eusem tag begleite...

ich wünsche euch sehr, dass dim gg sis grosi no darf a euchem grosse tag debii sii. wenn das ned de fall isch, denn glaub ich aber au ned, dass ihr nur es truurigs fäscht wärded ha. sie wird bi euch sii, und ihr wärded sicher au truurig sii, aber ihr werded euch au chönne freue. freue, will ihr sie so gärn gha hend und sie euch, freue will ehr wüssed, dass sie erlöst worde isch vo quale und schmärze, freue, will sich irgendwenn im härz es gfühl iischlicht, wo eim einersiits truurig macht und anderersiits eifach es gfühl vo grosser dankbarkeit uslöst für alles wo gsii isch, aber au für alles wo me hed und alles wo no wird cho. ich chas nur schlächt beschriibe, ich hoff du verstohsch was ich meine.

ich verstoh dech und dini ängscht sehr guet, aber ich wett der eifach säge, sälbscht wenn s grosi nümm debii cha sii, ihr wärded es schöns, emotionals und glücklichs fäscht dörfe verbringe, das glaub ich ganz fescht!

16.07.13 10:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
ou das duet mer ou leid wägem papi vom gg! s git eifach scho unfairi sache uf dere wäut
aber du hesch so schön gschribe! wow.....
itze bini ou grad truurig

16.07.13 10:45
elea 

Re: Bräute 2013

lus, canoa merci vell mol för euchi liebe wort!!!!!
es wer s gröschte hochzitsgschenk öberhaupt wenn si döft debi si!!! aber i wet mer ke hoffnige mache wo de ned itreffe! muss sege i wörd jez au ned wele dass de Pfarrer öpis vo ere wörd sege, eifach nor welli ned wet dass den alli trurig mönd si... :(
es esch halt au, ere bedütet s hochzit eigentli nöm so vell. aso si het shco freud aber för si eschs me en astrengig als en freud.
jo weiss au ned, sesch halt grad för alli die Familie bez en emotionali Achterbahn.. einersits send alli besorgt wegem grosi anderersits chont die nöchste paar täg de Cousin vom GG s Baby öber ( s erste Baby die Familie)... glöck ond truur liit halt mengisch brutal noch zeme...

oh sonne, jetzt hani grad sooo müses brieggele wege dinere gschecht!!!! aber du heschs mega schön gschribe und es macht mer muet... wi gseit velecht gsenis i es paar Woche bez positiver... aber so züg cha eim amigs recht us de bahn werfe... au wenn s grosi scho es schöns alter het und si bereit esch zom go, esch amigs glich hert zom akzeptiere dass me gli muss los loh... ebe vorallem wenn me öpis het zom freue druf (hochzit, Baby vom Cousin) aber eifach emmer sone chlini schwarzi wolche dröber hanget...

16.07.13 10:50
valey 

Re: Bräute 2013

elea tuet mer so leid wegem grosi
verstoh dich voll...

los es isch überhaupt ned bös gmeint vo dir... weis was du meinsch
gnüssed eifach die zit med ehre.. und i hoffe mega das sie a euem tag no cha debi si..
und wenn ned de dass sie eifach en schmerzfrei zit hed..

und es wird bi eu gar keis trurigs fest glaub mer...
sie heddi das ja ned welle... und d lüt send de glich glücklech für eu..

a mim gg sis grosi isch letsch jahr au gstorbe und mer hend für paar täg spöter es riesigs fest plant für sin papi... und stimmig isch glich dett gsi
und all hend glücklich gfiired...

schick euch ganz vel kraft

16.07.13 10:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö lus, ha doch niemert welle truurig mache!

es esch eifach so, s läbe hed immer zwöi siite, freud und leid liid hüüfig so nöch binenand. ech versueche eifach, s schöne im läbe möglichscht z gniesse und vor allem z schätze und dankbar z sii för alles!

abschied näh isch sehr schwierig und tued unheimlich weh. aber ebe - es cha au erlöse, es cha au frei mache. das tönt blöd, aber wenn öpper so lang liidet, me immer schwankt zwüsche hoffe und bange, wenn emmer es uf und es ab isch, denn ischs irgendwenn au eifach befreiend, wenns denn so wiit isch... elea, ech dänke, au wenn de pfarrer öppis wägem grosi seid, au wenn för e chorzi ziit vellecht alli truurig sind, es wird wäge dem ned s ganze fäscht belaschte, do bin ech mer ziemli sicher! ihr werded chönne glücklich fiire, vo dem ben ich überzügt! mach der ned z viel gedanke, es chonnt alles wies muess, gniess eifach ziit zäme met em grosi so lang wie ehr no chönd!

16.07.13 10:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea du darfsch au "angst" ha ond verunsecheret si, das esch kei autäglechi Situation. Das esch normau dasst Gfühu de Achterbahn fahred....Es esch werklech so Fröid und Leid lid so nöch binenand...

Sonne sehr schön gschrebe, tued mer werklech Leid wäge dim GGs Papi...du fendsch ergendwie emmer die rechtige Wort Sonne...

16.07.13 10:53
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou Elea das tuet mir so leid für euch, do wirdi au grad mega truurig ! Aber ich glaube wies die andere gschriebe händ, euches Fest wird sicher glich schön wärde, und ich wünsche euch und ehre vo Härze, dass sie de Tag no cha miterläbe.

Ich verstoh dich aber voll und ganz. Guet me cha das jetzt überhaupt ned mit em Tod vo öperem vergliche, aber mini Schwöster loht sich loh scheide (nach rächt churzer Eheduur) und het de Termin no vor eusere Hochzyyt, do hani mir au chli Gedanke gmacht öb denn das Thema eusi Hochzyyt mega überschattet etc. Esch aso au ned bös gmeint, s tuet mir mega leid für sie dass es ned klappt het, aber s esch halt eifach schräg, mir fiiret e Hochzyyt und wet eifach ned dass s Thema a dem Tag denn die vermassleti Ehe vo ehre esch.... vo dem här chani mir öpe vorstelle wies für dich esch, au wenn das ebe ganz klar ned verglichbar esch, e Todesfall esch viel viel schlimmer und ich wünsche mir so fest für euch dass es ned eso usechunt .

16.07.13 10:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje Eve das tued mer leid, esch werklech grad onglöcklech...

Es send zwar zwe verschedeni Situatione aber Elea und Eve ech be öberzügt euchi Hochzige wärded trotzdem sehr schön und metere guete Stemmig si...

16.07.13 10:58
elea 

Re: Bräute 2013

ehr schribet all so lieb und es macht mer mega hoffnig dass es, egal was passiert, glich e glöckliche tag wird si!
eve, doch es scho secher in gwösser wis en ähnlichi Situation. du hoffsch au dass das negative ned de tag öberschattet. wetsch jo au ned das öper a euchere hz vo scheidig redet. genau glich wetti ned das alli trurig send denn...
aber i hoffe ehr hend recht und es werde so oder so alli glöcklech si a dem tag! wet ned das alli es trurigs gsechtli mache....
ond oft eschs doch au so, wenn me sec so vell sorge und gedanke macht, wird me am end no positiv öberrascht. i hoffe so werds bi eus au si!

16.07.13 10:59
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jö merci Canoa, jo ebe ich glaube au das wird sicher glich schön, s esch eifach irgendwie ganz e schrägi Konstellation...... vor knapp 2 Johr het sie ghürote und jetzt wo ich dra bi esch sie wieder ledig, het natürlich im erste Momänt wo d Trennig bekannt gä worde esch liechts Drama usglöst bi eus i de Familie will mir das überhaupt ned "kenned". Aber s het sich wieder beruhigt und dänke s esch guet dass d Trennig paar Mönet vor eusere HZ gsi esch damits alli chli händ chöne sacke loh...

 1 .. 1230 .. 2458 2459 2460 2461 2462 .. 3110 .. 3757
himbeer   wirklich   eigentli   Problem   Kollegin   Hochzit   gspannt   langsam   vorallem   einfach   irgendwie   Zeremonie   bearbeitet   natürlich   natürli   eigentlich   schaffe   richtig   Zuletzt   schnell