| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1233 .. 2463 2464 2465 2466 2467 .. 3112 .. 3757
16.07.13 14:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou valey, das duet mer leid dass das denn nid klappet het... de isch natürlech klar, dass du am hochzyt chli wottsch "d finger drinne ha" mi dünkts eifach schad, wenn d trouzüge so sache erscht kurzfristig plane u nüt teschte... de passiert genau so seich!

u wese mau fragsch wie sis so planet hei? je nach däm ghörsch use öbsi guet vorbereitet si oder nid? es wär ja ou schad, wenn du aues wüsstisch was los isch am abe.... überraschige söue ja si

16.07.13 14:31
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ebe ich würds natürli uu lässig finde wens was cools würdet mache

woni letschtens gfrogt ha wege speli hends gseit sie hends scho vor was mache... sie send no am luege..




be ergendwie uere unsicher das a dem tag de Sache ned klapped... :/

16.07.13 14:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

huch, aber de söttesi de würklech mau luege... lang geits ja de ou nümme!!!
i bi säuber no nie trouzügin gsi und i weiss, dass das wahrschindlech e rise ufwand isch so sache z organisiere dases de ou klappet. aber si wüsse ja ou nid erscht sit geschter dass dir hüratet!!!
u es isch de schad, wenns luschtegi spili gäb, die aber nid klappe!

hmmmmm.... blöd wemersech so nid druf cha verlah!!!!

u was wär, wenn du dir es par wenigi spili würdsch usdänke, so dass chönntisch drigriffe faus nüt gäng am abe? isch zwar ou komisch, i kenne eigentlech ke brut wo säuber für d unterhaltig mues luege....

16.07.13 14:41
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ich tue mal med ehne rede und frog si.. od ich überlegg mer eifach paar speli und sägs ehne...


i meine ich well scho ned im stress gsi


am zivile beni z.t nur am umespringe gsi

die eint hed mi grüeft wel musik z lut gsi isch
de ander hed grüeft ober ned cha fleisch ohni Sauce ha
de ander hed grüeft das sig ned guet
die ander hed mi grüeft ob sie cha no es Brot ha
de ander hed mi grüeft ob de cha ned no es Cola ha...

wett das eifach ned am 24. ha
wel ich be mer so mühe am geh und zit ufwand und Geld ufwand de wel ich de tag eifach chönne gnüsse
und ned müesse für alles denn luege a dem tag dass alles klapped..

16.07.13 14:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i verstah di valey....
mer söu dä tag eifach chönne gniesse u nid müesse umseckle!
aber die frage vo dene gäscht wägem ässe verwundere mi chli.... chamere da nid eifach ds personal vom restaurant frage? aso wenn i d möglechkeit ha und i ds ässe no nid ha, de hanimi ou defür zb z frage öbsi das oder jenes würde wäglah.... u brot u getränk chamer doch nachesteue? werum dasmer di dermit mues beläschtige?
u wäge musig etc. si eigentlech ja d trouzüge/tätschis zueständig. si si die vo am hochzyt frage beantworte und luege dases louft!

i würd dine trouzüge im fau gar nid z vieu säge wäge de spili wo du luesch defür, schüsch machesi nämlech grad nümme wüu - du luegsch ja

i ha zwar ou mängisch chli müeh mit üsne trouzüge aber i weiss, dass üse tag ribigslos wird abloufe, i weder e uhr no e checklischte mues mitnäh si si super im organisiere u i vertroue ihne da voll und ganz

i hoffe sehr, dass dini trouzüge ändlech mau dr finger usem füdle näme (die si doch scho immer chli müehsam gsi gäu?) und fürsi mache. a ideene für spili sötts nid mangle, ei blick is internet gnüegt u mer het e huufe ideene zur uswahl!

16.07.13 14:48
deby90 
Re: Bräute 2013

Hey mädels
Ich wott mich au mal zu Wort mäldä... Grad so nach dere Diskussion betr. Spiili und so...
I glaub ä Hochziit sött doch au na chli Überraschig für s Bruutpaar sii und mer sött ja nid scho alles wüssä. Ich bin au so eini vo denne wo am liebste alles perfekt hät, dä ganzi Ablauf planet und genau weiss wänn was isch. Jedoch han ich vo mim Mami müäsä ghörä dass ich chli sell ufpasse dass es am Schluss nöd würkt wie es Theater mit Hauptdarsteller, Souffleuse (TZ) und Statiste. Ha mer das dur de Chopf gah lah und sit det chani das ganze scho viel lockerer agoh...

16.07.13 14:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@deby90

hihi dis mami het e schöne verglich gmacht wägem theater! stimmt scho....
die spontani freud isch immer die schönschti
u wede die lüt kennsch wo dr d spili organisiere und weisch, dass si nüt mache wo du nid wettisch chasch gloub dere sach ou scho ruhiger entgägeluege

16.07.13 14:52
valey 

Re: Bräute 2013

Lus... ja au eig. für so Sache sind mini tz und mini bridesmaids verantwortlich
euse tz macht nüt und wemmer au ned..

ja vori hani grad mit enere bridesmaid gschribe
de hed sie gfonde: aber ehr wend doch gar kei speli oder?

defür hani das gar nie gseit

ja ebe es isch eig. au doof gsi vo dene gäst
ich finde es Cola od so chani bim personal bstelle...

ja ich wird med ehne de scho zemehocke und säge das sie seled sich denn eifach bi de lüt "oute" als Kontaktperson am afang vom ganze wenn was isch... und ned bi eus
de klappeds sicher ;)

16.07.13 14:56
valey 

Re: Bräute 2013

deby90:
Hey mädels
Ich wott mich au mal zu Wort mäldä... Grad so nach dere Diskussion betr. Spiili und so...
I glaub ä Hochziit sött doch au na chli Überraschig für s Bruutpaar sii und mer sött ja nid scho alles wüssä. Ich bin au so eini vo denne wo am liebste alles perfekt hät, dä ganzi Ablauf planet und genau weiss wänn was isch. Jedoch han ich vo mim Mami müäsä ghörä dass ich chli sell ufpasse dass es am Schluss nöd würkt wie es Theater mit Hauptdarsteller, Souffleuse (TZ) und Statiste. Ha mer das dur de Chopf gah lah und sit det chani das ganze scho viel lockerer agoh...

ja isch klar mues ned wie es Theater si... me mues au ned alles plane..
aber me mues scho öpper ebe bestimme wo denn a dem tag die ufgabe übernimmt...
suscht ebe passiert dass denn d brut mues im züg omemand sekkle und das isch au ned schön :((

grad letsch woch eisch die eint im tv cho wo niemert bestumme hed wo so Sache macht und luegt das alles lauft.. und sie isch sooo gstresst gsi die arm
wett ned so si hehe

16.07.13 14:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

meinsch du die mit de schmätterlinge wo no gfrohre si gsi valey?

 1 .. 1233 .. 2463 2464 2465 2466 2467 .. 3112 .. 3757
vorallem   Kollegin   Zuletzt   richtig   natürlich   Hochzit   wirklich   Problem   Zeremonie   eigentli   irgendwie   einfach   natürli   eigentlich   langsam   gspannt   schnell   schaffe   himbeer   bearbeitet