| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1233 .. 2464 2465 2466 2467 2468 .. 3113 .. 3757
16.07.13 15:10
valey 

Re: Bräute 2013

hahahahah jaaa genau lus dieee

16.07.13 15:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha äbe nume hurti d zämefassig gseh am fritig u i ha schön müesse grinse
die arme schmätterlinge hei de öppe es schleudertrouma wemer d chischte no meh schüttlet
mängisch fragemi sehr ab dene brütlis i dere sändig.....

apropos schmätterlinge: i hami ja geweigeret wäge tube, ha scho ghört dass die när verände. öb so isch weisi nid..... mim gg hani das mit de schmätterlinge mau verzeut (aso nid das vom fritig) u er hets uu härzig gfunde. ha de hie ir region eine gfunde u ha das eigentech aus überraschig für gg wöue. aber es choschtet gueti 450 franke und we de ds wätter oder dr wind nid stimmt isches vergäbe.... drum lanis la si... da ischmer ds risiko u dr pris eifach z höch defr

16.07.13 15:32
valey 

Re: Bräute 2013

ja die isch mega im züg enne gsi die frau :)) zum teil sends echt lustig


ja das med de Schmetterlinge hani au welle mache zerst
ha bi Papa Pavillon agfrogt gha
aber ebe chunsch ja nur 4 Schmetterlinge od 5 über
und de pris hani no vel gfunde für paar Minute schmetterlige i de Hand hebe
und ebe wens s wetter grusig isch isches für nüt

aber d Idee isch uuu herzig

16.07.13 15:38
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i finde haut dä zickechrieg wos under de brütlis git no luschtig vieufach wird doch äxtra schlächt bewärtet nume dass si d reis bechunnt
i würd nie bi so öppisem mitmache. wede nach DIM Troumhochzyt das video luesch u gsehsch, dass si dis chleid, dis ässe, d trouig und aues drumherum schlächt u grusig gunde hei, gheisch doch grad ine depression chaschmer nid säge dass die das aui so chaut lat wiesi mängisch düe
schad findi ou immer, dass di wo ihri chleider usem internet hei, ds chleid nid mau no chli lö la apasse.. mängisch sitzt das ja vore u hinde nid

16.07.13 15:45
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Sooo i meld mi au mal schnell! :P Han de ganz Tag bis jetzt bastlet und muess den au gad wiiter mache.. :P Vale ich verstahn dich! Eusi TZ hend während em Apero es paar ufgabe, euse Tätschmeister isch für de ganz Abig zueständig.. Ich han jetzt scho Agst dases es Disaster wird.. 1. weg de Spieli wos plant hend.. I han gseit ich will nüt wo peinlich isc für eus und vor zwei Täg hani das minre BJ nomal erwähnt und sie froget: Was isch den peinlich für dich? Das tönt scho mal nöd guet..

16.07.13 15:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hui manokasa... ja das tönt verdächtig
wahrschindlech heisi würklech spili am rande vo pindlech planet u si wott sech itze nomau absichere....
i hoffe aber z beschte für öich

16.07.13 16:11
Manokasa 

Re: Bräute 2013

ja lus, das denki ebe au.. Ich hoffe sie mached nüt peinlichs.. So sache hani gar nöd gern.. :-/

16.07.13 16:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig ou nid manokasa......
i hoffe sehr, dass si öichi wünsch resprektiere

16.07.13 20:10
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

So min "mini bericht" zu minere pinterest hochzig, so wied elea das beschribe het findet er i mim thread :D

16.07.13 20:43
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

jetz isch alles verbi! Mir hei en mega schöne Tag gha und i bi mega glücklech!

 1 .. 1233 .. 2464 2465 2466 2467 2468 .. 3113 .. 3757
bearbeitet   eigentlich   gspannt   Kollegin   Zuletzt   einfach   Zeremonie   vorallem   richtig   langsam   natürli   Hochzit   schaffe   himbeer   irgendwie   schnell   natürlich   eigentli   Problem   wirklich