| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1236 .. 2469 2470 2471 2472 2473 .. 3115 .. 3757
17.07.13 09:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

@elea: nei, das denki nöd. ich bins mir sehr wohl bewusst, aber logisch würi mi sehr drüber freue.
alli drucked mir immer ihiri chind id hand will die immer grad en narre a mir frässed. has sehr guet mit chind und das merkt und weiss er natürli au.
aber easy, jetzt freui mi irrsinnig zum gotti werde im dezember!!! das isch mis gröste gschenk!!

17.07.13 09:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nemo
i findes uuuu schön im fau, dass du seisch, dass du für di ma sogar dr chinderwunsch duesch begrabe! findi u schön!
und wie gseit, wie mänge ma isch de no plötzlech ufe gschmack cho? i dänke, d manne hei haut mängisch ou angscht vor dr verantwortig..... aber das wär natürlech ds tüpfli ufe i wenns de mau nachwuchs gäbti!
i drücke dr emu d düüme

17.07.13 09:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

danke vielmal lus!!
ja, es wär wükli s'gröst!!!

bi ihm isch genau das de punkt: s'finanziellle (er studiert ja wieder) und verantwortig allgemein.... anderi gründ gits nöd. wil spiele tuet er gern mit sine neffe und mit ide chind vo eusne fründe, er wets eifach immer wieder chöne abgä...

17.07.13 09:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wie alt sind dänn ihr, wenni fröge dörf nemo?
es isch ebe glaubs wüki so, uf eimal chömets
dänn glich no uf dä gschmack aber
finds au schön wie du dich entschiede häsch und
dim schatz bedütet das sicher au uh viel ...
jöö gotti, so herzig !!! gratuliere

oh mann, das mit dä namensänderig git mer ja
no öpis !!! am beschte nonig dra dänke bis
es dänn mal sowiit isch aber ich wird glaubs
au eifach t kopie vom eheschii mitschicke, isch glaubs
am eifachschte ...

17.07.13 09:55
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lilly: ich glaube am alter liets nöd..das hani ebe am afang au immer s'gfühl gha, de müesi mal 30gi werde und denn chunt das denn scho... isch aber nöd so gsie. er isch 33 und ich 31.

17.07.13 09:57
elea 

Re: Bräute 2013

ou schön nemo. gratuliere zom gotti si! freusch di secher mega! gotti si geht eim scho mega vell! ha jo en chline 5mönatige göttibueb, und i muss sege sets ehn geht esch mi kiderwunsch bez dämpf worde ned falsch verstoh er esch s tollste Baby of de welt, aber ebe d verantwort esch scho de wahnsenn ond au die ganze veränderige, do hani grd bez chalti füess becho

17.07.13 09:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wow Nemo, das esch werklech secher kei eifachi entscheidig gseh...ech gloub ech chönt das ned. Hut ab

ech wet unbedingt chend, i de Azahl semer eus no ned einig är wot zwöi ond ech vier! Aber mou luege wenn mer de eis oder zwöi hend öbi emmer no vier säge!

17.07.13 09:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nemo
i cha sini angscht wägem finanzielle scho bitz verstah... aber he, ewigs studiere wird er ja ou nid? aber äbe, wenn är lieber nid wett bringt aues vorrächne und bättle nüt und we du für di mit däm thema chasch abschliesse und dr desse bewusst bisch, isch ja ou io.
umso schöner wärs ja, wenn är de glich plötzlech wetti
i ha zb es kollegepärli, si isch 34gi, är 44gi. är het scho e tochter im teeniauter u hetsech när la unterbinde. 1 chind längi, er wöu jaaa keis meh itze sisi sit 2 jahr es paar u so wie i verstande ha, weisi glich versueche es chindli z becho itze de......
aso säg niemals nie

17.07.13 09:59
valey 

Re: Bräute 2013

nemo jöö fendi voll schön das dich so entschede hesch für din schatz...
jööö aber jaa gratuliere herzlich zum gotti werde :) das isch au öppis wunderschöns findi :))

17.07.13 10:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja ich freu mi riesig! die fründin ( derre ihrem chind woni gotti wirde) isch au die einzig chance gsie zum gotti werde bi mir. min brüedsch isch schwul, git also kei chind und die andere fründinne wend all kei chind. und prompt wird ich gotti bi ihre, obwohl sie no e schwöster hät!! bin u glücklich und freu mi scho so meeeega uf de chlini spatz!!

 1 .. 1236 .. 2469 2470 2471 2472 2473 .. 3115 .. 3757
irgendwie   Problem   wirklich   eigentli   schnell   Hochzit   Zuletzt   richtig   gspannt   vorallem   Zeremonie   langsam   schaffe   einfach   natürlich   eigentlich   Kollegin   natürli   bearbeitet   himbeer