| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1237 .. 2471 2472 2473 2474 2475 .. 3116 .. 3757
17.07.13 10:18
Slash 

Re: Bräute 2013

Guete morge! Sooo cool, unseri Ring sind gest acho. Mr händ se bi 77Diamonds bstellt und sie sind sooo schön! Bi richtig begeisteret vom Service, Preis-/Leistungsverhältnis und allem drum und dra! Mi Maa het e breite Platinring und ich ha e wunderschöne Eternityring (au us Platin). Sie sind beidi Perfekt - mach die dääg moll e Fotti und post se do

17.07.13 10:18
Lus

nicht registriert

schöni ferie nemo!!!!
gniessets

17.07.13 10:19
valey 

Nemooo schöniii ferieeee :D :D

17.07.13 10:19
Canoa 

Nemo ganz e gueti Ziit in Italie loh ders loh guet goh! =)

Slash soooo schön! =) Freut mi sehr för euch! Ring send halt scho öbis mega schöns und speziells! =)

17.07.13 10:20
apple-pie 

Guten morgen!

@zibesa
Danke für den Bericht!

@msjenaya
Herzlichen Glückwunsch!

@valey
Ich bin jeden morgen um 06:00 Uhr wach!

@nemo
Viel Spaß in Italiens,
Ich muss elea übrigens völlig recht geben! Min Schwager war auch absolut gegen ein Kind und als er dann immer wieder mit unsrer Tochter spielte und sie dann auch über manche Wochenenden bei meiner Schwester und meinem Schwager war, kam er auf den Geschmack!
Wer weiß, vielleicht möchte drein GG ja auch irgendwann Kinder!

@canoa
Ich hab mir auch immer vier Kinder gewünscht und ich bin froh, das mein Schatz sich auch einbinden wünscht!

@me
Ich bin Gotti von meinem Neffen (Sohn meiner tz) seit 2007, er kam damals 5 Monate nach meiner Tochter zu Welt. Mine Schwester und ich haben uns früher schon in unsrer Schulzeit gesagt, das wir die Gottis, des ersten Kindes sein würden! Und so wurden wir beide zum ersten mal Mama und Gotti 2007.

17.07.13 10:24
Lilly4 

nemo, 33 und 31 isch ja no keis alter !! han eh s gfühl hützutags machet sich viel erscht ab mitti 30gi gedanke über chind oder sogar um di 40gi ume ...
schöni ferie, gnüssets !!!!!!!

elea, isch mer au so gange, ha grad chli en schock gha und im moment bini eh no so, wie dä nemo ihre gg, dasi froh bin wennis wieder chan abgäh! isch scho e riese verantwortig und ich dänk mer muess eifach bereit sie für das ! chind gebet eim aber au uh viel zrug, ei umarmig, eis küssli, eis lächli und alles isch wieder in ordnig

17.07.13 10:32
elea 

schöni ferie z italie nemo!!! gnüss es!!

ou slash soo toll hender euchi reng! es bedütet mega vell gell!! wetschs Emmer aluege ond alegge ond freusch di rechtig druf wend ne denn jede tag döfsch aha gell?

ja lilly, das stemmt wenn me denn mol es Baby het de chame sech es lebe ohni auä gar nöm vorstelle... aber i be do sehr realistisch ond lohmi ned vo chline Baby füessli lo blende... i gseh halt au s finanzielle ond all das.. mi frönd ond i hend au shco oft dröber gredet ehm goht genau glich... bi es werds de ergend einisch so si dass mers de halt lönd lo druf acho ond de entscheidet denn de zuefall wenn mer so wit werde si

ja 33 und 31 esch jo wörkli no jong!! s erst chend bechöme d fraue jo die CH met 30i oder so! vo dem her esch das jo absolut nonid alt!!!

17.07.13 10:45
snet 

Naja bei uns ist dieses Thema wohl das schwierigste in der ganzen Partnerschaft. Für uns ist es irgendwie nur noch der pure Horror. Es ist mit so vielen negativen Assoziationen verbunden... Manchmal weiss ich überhaupt nicht mehr wie wir diese Negativspirale bezüglich Kinderwunsch noch überwinden sollen. Mein Mann meint ja einfach weitermachen, aber wieviel mal kann man das gleiche Spiel noch spielen?

Also sobald ich mit einem Kleinkind zusammen bin ist mein Kinderwunsch auch erstmal gedämpft. Bei mir ist nichtmal die finanzielle Sorge im Vordergrund, sondern das man nicht mehr so flexibel sein kann wie bis anhin.

17.07.13 10:49
elea 

muss ganz ehrlich si, i ha au angst dass es chend d bezihig änderet. ond das werds so zo 100%. be so happy wis esch, i wet ned dass sech do öpis änderet ond oft meinet jo d lüt dass es Baby eim no enger zeme schweisst, aber das esch jo ned bi allne de fall....
jo snet s flexible si esch au so öpis woni mer scho gedanke gmacht ha. do geht's ke spontani velotoure s2te me för es ztili... oder eifach mol en tag ed berge oder so... so züg cha eim scho ischöchtere.. emo mech

17.07.13 10:59
Mona83 

hey lüt spannends thema

elea ich gib dir absolut rächt, mir gahts au so. wet nüt ändere will so wîä mers jetzt händ isch perfekt.

han au angst dass sich z viel änderet und dass gnau das wo üsi beziähig spannend macht (spontanität) dän nöm so isch.
irgendwänn muäsi mir scho gedankä machä, bin au scho 30gi und min schatz wet scho gärn chind. aber stress hani idä nächste zwei drü jahr no nöd.

1 .. 1237 .. 2471 2472 2473 2474 2475 .. 3116 .. 3757
gspannt   schaffe   himbeer   vorallem   Kollegin   richtig   irgendwie   natürlich   Hochzit   schnell   langsam   einfach   natürli   wirklich   Problem   bearbeitet   eigentlich   eigentli   Zuletzt   Zeremonie