| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1237 .. 2472 2473 2474 2475 2476 .. 3117 .. 3757
17.07.13 10:59
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Bin gad am Husse, Masche und Tischläufer bügle.. puuuuuuhh zum glück hilft mis Mami!

Zum Thema Chind chani min Senf au no dezue ge Elea du hesch recht, es Chind veränderet alles.. Spontanität hesch kei meh, ime Kino bini scho eeeewigs nüme gsi, weni mal zum Arzt muess chani nid eifach ga, muess luege wenn ich de chli chan abge.. t Ziit z zweite chunt au chli zchurz und finanziell.. Es chind choschtet halt viel will nüme beidi 100% schaffe chönd.. ABER mis baby ischs allerbeste womer je passiert isch! Ich freu mi jede morge druf ihn usem bett zhole wenn er verwachet unds git nüt schöners als sis lache und sini küssli woner verteilt.. Er isch 10000000 mal besser als das bizli spontanität.. :-)

17.07.13 11:04
valey 

hey manokasaa gli isches sooo wit :))))

Thema chind... ja das isch au bez das woni mer überlegge... das sich de eifach was änderet und me weis ned i welem sinn... und wie usw..

ich ha scho vel lüt au gfrogt ja ebe ob sich de was gänderet hed zwüsche de Partner..
und ha vo allne öppe die glich antwort becho wie manokasa gseit hed

mer möchtet jetzt mal eus gnüsse.. de mal wegemene huus luege.. und erst denn mal Thema chind aluege :)

17.07.13 11:06
elea 

jo mona genau, so wis jetzt esch esch d bezihig hammer, do wetsch jo eigentli nüt dra ändere!
ond i ha au nonid de mega drang wo zom teil kolegin vo mer hend wo grad wenn si es Baby gsend dorre dreieh. i fende Baby super toll... aber usschlofe esch ebe au super toll

manokasa, das hesch herzig gschrebe vo dim chline! ebe i denke vell machet sech doch so gedanke ond sorge vorher ond wennd denn das Baby mol do esch, denn wetsch niemeh ohni si...
aber ebe mol de netschloss zfasse, so jetzt wemmer es Baby met all dene veränderige ond konsequenze.. das esch ebe en brutal grosse schritt (emo för mech)

17.07.13 11:15
zibesa

nicht registriert

also ich melde mich au no zu wort....

de lorenz isch ja überhaupt nid plant gsi, aber es isch im nachhinein s schönste wo eus gschenkt worde isch. klar isch eusi beziehig nüm so wie vorher. zumal de chli bi eus im bett schlaft. er isch hald immer debi. aber mier gfallts. es isch hald irgendwie de nöchst schritt wo mer gnah hend und es schweisst eus zäme. und es isch so schön, wenmer cha beobachte wie de papi de chli ahstrahlt und umgekehrt. es sind gnau so moment, wo sogar de gaggi fein schmöckt...

17.07.13 11:24
Manokasa 

Zibesa
Wart du nur! Im verglich zu dem wo dich öppe ime Jahr erwartet schmökts gaggi wüki no fein.. Aber wenns ahvönd esse.. puuuhh.. :P

Vale
jaa nur no 3 Täg! Und ich han no so viel ztue :P

Elea
Ja es isch en grosse schritt mit viel konsequenze! Und wemer chan würi warte bis mer bereit dezue isch :-)

17.07.13 11:30
Canoa 

Ech mache mer eigentlech ned gross Gedanke förs eus esch es klar es geht es 2014er oder 2015er Baby...oder grad zwöi?!?! Mis Mami esch jo Zwilling, also wär das möglech...aber lieber zerst met eim afoh...

Ech has grosse Glöck dass mis Mami Husfrou esch ond jeder Ziit zum Baby chönt luege, sie hed au scho gfrogt...sie hed gmeint jetzt woni jo so vöu Witerböudige gmacht heig weti nocher jo secher Teilzit schaffe ond sie wörde de luege. Ha natürlech mega fröid. Chum hani aber das mim GG verzöut esch sini Muetter au grad cho, sie wördi de au luege, aber hmm das luege mer no...ha do chli mühe, wägere Gschecht vo frühner...

Manokasa soooo schön wie du gschrebe hesch...
Wönsche der no guets vorbereite, chond guet, ond met de Höuf vom Mami esch doch alles machbar! =)

17.07.13 11:41
valey 

:))

manokasa wie laufts med backe? :)

17.07.13 11:46
Manokasa 

Han nonig ahgfange vale :P Ich wott torte in chlini blüemli ihhülle.. Die hani jetzt hüt morge entlich fertig gmacht.. ca. 500 stuck.. isch recht viel arbeit gsi.. mitm chueche selber fangi morn ah..

17.07.13 11:48
valey 

woooow so vel blüemli :))) wend denn aber es foti gseh vo dinere super feine torte ;)

17.07.13 11:54
Canoa 

ohhh Manokasa das werd es Kunstwärk, be gspannt uf Föteli! =)

1 .. 1237 .. 2472 2473 2474 2475 2476 .. 3117 .. 3757
schaffe   schnell   einfach   Hochzit   eigentlich   Problem   Zuletzt   natürlich   vorallem   Zeremonie   wirklich   gspannt   langsam   himbeer   bearbeitet   Kollegin   richtig   eigentli   irgendwie   natürli