| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1238 .. 2473 2474 2475 2476 2477 .. 3117 .. 3757
17.07.13 11:56
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ah rasch e thema wechsel!

was isch eich mit üsem ehefraue träff? wen und wo findet de statt... weiss mer das scho??

17.07.13 12:03
apple-pie 

@elea
Ich bin froh, das ich bereits drei Kinder mit in di Bezeichnung mit meinem Schatz gebracht habe! Wir kennen es gar nicht anders. Es ist uns jedoch absolut wichtig, das wir immer noch ein Paar sind und "wir-zeit" haben! So haben wir einmal im Monat ein Wochenende für uns (August geht's auf's mera Luna ) und abends wenn die Kinder im Bett sind (19uhr) nehmen wir uns zeit für uns!

@manokasa
Da muss ich dir absolut recht geben! Man kann zwar nicht mehr so spontan sein und richtet sich eigentlich komplett nach den Kindern! Und ja, mama sein ist nicht einfach! Aber sie erfüllen mich mit so einem unbeschreiblich schönen Glück, das ich sie in keiner Sekunde missen möchte!

17.07.13 12:42
elea 

haha zibesa, da wegem feine gaggi esch jo de bröller ond d antworte vode manokasa esch grad no geiler

canoa, ja wenn me weiss dass me helf het geht eim das secher em mega secherheit ond meh woogt de schrett au schneller...

ja zibesa de provisorisch Termin esch glaub am 10. November! hesch du di det au itreit? glaub de doodle link esch of site 1165 oder 1065 (ergend so öpis )

ja stemmt apple, ehr kennet euch jetzt gar ned anderst. esch eigentli au schön eso wend chender so oder so vo afang a grad do send!!!!

17.07.13 12:47
valey 

hihihi :))

ahh jaa genau am 10 November :)) bis de hend ja denn die meiste au scho fotis hihi :)

fraue ha am mittag grad speli für euse kinderegge postet
meined ehr das isch so guet bzw. langed das?

6 leeri Hefter zum zeichne
2 Mandala Hefter
2 Malen nach Zahlen Hefter
2 Farbstiftschachtle
1 Filzstiftschachtle
9 Autölis
Domino
Spielbox med versch. speli wie Gansspiel, Leiterlispeli usw.

mer hend 10 Chinder vo 3 bis 10ni

17.07.13 12:50
elea 

wow valey das hesch alles postet extra? die werde usflippe vor freud em fall!!!! i denke das langet secher, wel oft hend jo d eltere vode (vorallem chline) chinder jo no selber bez onderhaltig debi! i denke so sends secher super beschäftigt!
wet au grad gern äne hökle ond bez Mandala usmohle

chorze ego post: ha grad tickets becho vom paramore Konzert! mer gönd ei tag nach eusem zivile as fröschvermählti as Konzert vo einere vo eusne lieblingsbands!!! wow das wochenend wird haaaaammmerr! freu mi mega!

17.07.13 13:00
valey 

ahh super :) ebe ich denke bezeli mole isch guet
und die chlinere hend Domino
und die grössere hend so leiterlispeli usw :)

ahhhhhhhhhhhh sooo cool elea :) ha mega gern paramore :)) woow

17.07.13 13:05
elea 

jo das wird super, do werde doch sogar die erwachsne wele zode chender go spele
so herzig wie du zo allne luegsch!

gell send super, ha u freud die mol live zgseh!

17.07.13 13:09
Lus

nicht registriert

@valey
i gloube, wenn i a dim hochzyt iglade wäri, würdi sogar ou no chli ga mälele
findi e super idee u es isch härzig, wie du für aui luegsch!
u wes de chinder glich sött längwilig wärde, chöisi ja no immer "brutfangis" oder so spile

17.07.13 13:13
CoRa 

Hallo liebi fraue

Interessanti Theme heiter do

@Gotti/Götti, Werde i ca 2 Wuche zum 3. Mol Gotti uf das chind fröimi bsungrigs,wöuis rechtig cha gniesse.
Be zum erste mol mit 14ni gotti worde vo miner chline cousine und denne realisiertmers ned so wörkli. und när mit 16ni nomol... aber au denne hettme angeri inträsse zudäm wohne beid witer wäg.

@canoa, luschtig mi GG wett au 4i und ich säge immer 2-3, bi üs "sicher" es 14ni Baby...

@manokasa, jö, das hesch jetzt schön gseit über din chline

@zibesa, hahahaa de gaggi fein schmöcht- du besch luschtig!

@valey, jö schöni Sache hesch do postet!

@me: gester esch üse Vogelkäfig cho wo us "cardbox" dienet. Morn gnoni mis Zivile HZ'chleid go abstecke, bi gspannt wies chunnt

17.07.13 13:20
elea 

uiuiui i merke do gehlt velecht scho paar wo as ehefraue treffe met emne grosse buch chömet... ;)

1 .. 1238 .. 2473 2474 2475 2476 2477 .. 3117 .. 3757
schaffe   schnell   bearbeitet   irgendwie   gspannt   eigentli   himbeer   einfach   natürli   Zuletzt   eigentlich   langsam   Hochzit   richtig   Problem   Zeremonie   vorallem   Kollegin   wirklich   natürlich