| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 2004 .. 3757
09.05.12 21:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ ma84ma: mir ladet sini Eltere, mini Eltere mit Partner, sin Brüeder, mini Schwöster (TZ) und de TZ und sini Frau ih. Sind als den mit ois 12 Persone.

@ Tanzkurs: ja mir werdet en Tanzkurs mache, erstens hani au nid sooo das Tanztalent und zweitens wämer en Tanz vorfüehre (nid nur de HZ-Tanz).

Jetzt mussi nur na zwei Täg schaffe den hämer Feeeriee!!! Yeah, freui mi sooo und bruches dringend!

Lg, LucyLu

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

09.05.12 22:10
apfel-zimt 

Liebe Bräute
Auch wir machen einen Tanzkurs, jedoch haben wir etwas spät angefangen... Und unsere Hochzeit steht in wenigen Wochen an. Der langsame Walzer sitzt einigermassen, jedoch noch nicht Showsicher...
Ich würde euch raten, genug Zeit einzuplanen. Wir haben das leider verpasst und haben schon oft zueinander gesagt, dass es toll gewesen wäre mehr Zeit zu haben.
Uns machts so viel Spass, dass wir nach der Hochzeit weitermachen werden!

09.05.12 22:29
Reebee 

@tanzkurs
wir haben insgesamt 3 tanzkurse besucht vor ein paar jahren und vom dem her müsste es eigentlich noch da sein. vielleicht ein wenig eingerostet, aber meine zukünftige schwägerin hat einen tanzlehrer organisiert, der nun jeweils am sonntag abend vorbeikommt. sobald wir zurück sind aus den ferien werden wir unser wissen wieder ein wenig auffrischen.

@lucylu
wo gads ane?

***finally getting married - May 25th 2013***

10.05.12 06:40
nini 

Guete Morge alli zämä

@ma84ma, mir wärded a üses Zivile nur mini Eltere, sMami vom mim GG, min Brüeder mit Fründin, dä Brüeder vo mim GG (sin Trauzüge) mit Frau und mini Trauzügin mit Partner und ev mis Gotti ilade. Wärded also au 12 Persone sii mit üs!

@Tanzkurs, min GG und ich tanzed scho sit ca. 6 Jahr zämä (Standard und Latin). Vo däm här muen ich nümä a das dänkä! Da üsi Gäscht aber sicher öpis erwartet, müend mir dänn au öpis speziells iistudiere...vermuetlich öpis us üsne Lieblingstänz: Tango, Jive/Discofox und Englisch Walzer.

@LucyLu, oh schön! Ich wünsche dir etz scho gaaanz schöni Feriä. Wo hi gahts?

***17. August 2013***

10.05.12 06:51
LucyLu 

Guete Morge Ladies

@ nini: danke viel mal! es gaht für zwei Wuche nach Kos, freuet euis sehr.

@ all: wünsch eui en schöne summerliche Tag, bi euis gsehts zwar nanig danach us, meeega näblig.

Hebet Sorg.

Grüessli

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

10.05.12 07:02
nini 

@LucyLu, wow schön! Das glaub ich! Nämäd dänn ganz vill Sunne mit hai!! Ich muen na zwei Mönet uf üsi Feriä warte....

***17. August 2013***

10.05.12 08:02
MaLu 

@ lucuylu, oh schön! gniessets i volle züg!

@ chatzezüngli..

@ ziviles: mir hei üs das no nid so überleit, i dänke mir lade eifach d trouzüge und d eltere ih.. mi schatz het so e grossi familie, dasses sofort gred e rächti sach würd wärde. und mir wettes würklech chly bhalte.

@ tanzkurs. mir mache eine, da i vo mim schatz es paar täg vorem atrag zum geburi e tanzkurs ha gschänkt übercho (i dänke, nid ganz ohni hintergedanke ) und das wird o nötig si. i ha zwar lang tanzet, aber z talent isch doch nid ganz so vorhande

no öppis ganz anders, mir si im moment uf dr suechi nach musikalischer begleitig ir chile und am apéro. was heit dir da so planet? kennet dir adressene? i bi mal uf "plan-dein-fest" gsi und da hei sich gred e mengi dj's gmäudet, aber no keni musiker..

es schöns tägli aune und viiiiiel sunne

- 22.06.2013 -

10.05.12 08:14
bergeri 

Guata Morga zemma

i bin au wiederamol do, hen momentan so viel z'tua im Büro und do i jo nögscht Wucha nur no Zistig und Mittwuch schaffa muassi jetz no abiz gas geh.

@Tanzkurs: Min GG und i hen vor zwei Johr 2 Kürs gmacht (Disco-Fox, Walser, Salsa) dr 1. und dr 2. Teil. Miar müan das ganza eifach nomol abiz uffrischa aber für das werden miar nid in a Tanzkurs goh. i han im Internet a Tanzkurs DVD kauft und jetz tüamer das denn dahei nomol abiz dura goh. Miar wenn für da HZ-Tanz nur as liad zum ananad kuschla und hin und her schaukla für das müamer kei Walzer oder sus aswas chöna

@Gschenk für GG:

Schenken iar euerem GG öppis? I weiss eifach überhaupt nid was. Han miar jetz überleit zum im as Liad singa am Obet:

http://www.youtube.com/watch?v=yj0UY-QxkbU

und denn würi min Götti froga ob er drzua Gitarra spielt und min cousin frogi wegem Schlagzüg...und evtl mini Schwöster ob si mi bim Gsang unterstützt. Und denn würi das gära uf a CD brenna und ihm dia denn schenka. so dass er au öppis het, well sus isches eifach nur a Erinnerig.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

10.05.12 08:20
MaLu 

@ bergeri, das isch ganz e schöni idee! i ha mir o scho überleit, wasi ihm chönnt schänke..
auso es lied chunnt bi mir leider gar nid i frag, i cha üüüüberhoupt nid singe!

- 22.06.2013 -

10.05.12 08:29
bergeri 

@MaLu: i singa eba uuu gära. singa au im Auto immer mit und mini Schwöster chan uu guat. drum isch das eba schu no a option.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 2004 .. 3757
irgendwie   Kollegin   richtig   bearbeitet   himbeer   Zuletzt   schaffe   eigentli   langsam   natürlich   eigentlich   vorallem   einfach   schnell   wirklich   natürli   gspannt   Problem   Zeremonie   Hochzit