| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1241 .. 2479 2480 2481 2482 2483 .. 3120 .. 3757
17.07.13 15:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denke, die würden rein farblich auch zu euch passen, apple-pie. wir haben auch ziemlich viel schwarz, auch beim kuchen

17.07.13 15:17
valey 

Re: Bräute 2013

Heee himbeer :) hammer schöni iladige gfalled mer würkli meega :))

17.07.13 15:18
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hehe, ja die Farben wären perfekt

17.07.13 15:20
Slash 

Re: Bräute 2013

elea:
ou wow die esch jo mega schön!!!

apropo cherze.. weis öpe vo euch woni serig cherze her bechome wo KEI duftcherze send? fende nor serig met duft...


Also mr händ genau die vom IKEA kauft, ha au niene öbbis gschieds gfunde wo denn au priislich nid grad de Rahme sprengt. Mr händ se denn eifach "uslüfte" lo :) Am Afang het denn unser Büro nach Duftkerze gstunke, aber jetzt isch alles wunderbar.

17.07.13 15:25
Slash 

Re: Bräute 2013

@himbeer - schöni Yladigskarte. Mr händ au Pocketfolds yladige gmacht :)
Wägem schenke: Mr händ uns au Geld für unseri Flitterwuche gwünscht und unser Konto direkt uff d'Yladig gschriebe, well mr kei Hochzytshomepage oder dergliche gmacht händ.
Aber bis jetzt händ mr dört no nüd druf überwyse bicho, ich gang drvo us, dass die meiste Gäst s'Geld in e Couvert düen und's denn grad an d'Hochzyt mitbringe. Dorum händ mr jetzt au no e Moneybox bastlet, die stelle mr denn an de Location uf.

17.07.13 15:26
elea 

Re: Bräute 2013

sicher slash? hesch si eifach lo umestoh ond jez schmöckes nömme?
wer natürli di eifachst und gönstigst variante!!!

17.07.13 15:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Slash:
@himbeer - schöni Yladigskarte. Mr händ au Pocketfolds yladige gmacht :)
Wägem schenke: Mr händ uns au Geld für unseri Flitterwuche gwünscht und unser Konto direkt uff d'Yladig gschriebe, well mr kei Hochzytshomepage oder dergliche gmacht händ.
Aber bis jetzt händ mr dört no nüd druf überwyse bicho, ich gang drvo us, dass die meiste Gäst s'Geld in e Couvert düen und's denn grad an d'Hochzyt mitbringe. Dorum händ mr jetzt au no e Moneybox bastlet, die stelle mr denn an de Location uf.

i vermuete z gliche bi üs hei fange 1 betrag ufs konto becho....
i dänke, vieu gest dües üs de grad überreiche oder es chunnt grad churz vorem hochzyt...
oder äbe, üsi tz hei es anders gschänk organisiert hinder üsem rügge und d gest so orientiert.... si hei üs emu ei tag wider wäge ferie gfragt....

17.07.13 15:30
Slash 

Re: Bräute 2013

Jo, do schmeckt wirklich nüd me! Mr händ drum öbbe 30 Stück kauft u denn hani kei Lust gha, 5.- / Kerze usgä, die vom Ikea sind jo ungschlagbar günstig :)
Mr händ se vor öbbe 2 Monet kauft. Wichtig isch, dass se lang losch lo uslüfte! Sie stöhnd jetzt in sonere Ykaufsbox (obe und uff de sitte offe). Ich würd se nid in ere gschlossene Box lagere.

17.07.13 15:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ok, danke slash! mir händ bis jetz ebe immer überwiese, ich find das am eifachste. aber demfall lahn ich mir no öpis ifalle wäg de chärtli. ich chönnt de koffer vonere kollegin uslehne für das. oder halt selber eine bastle us karton, das würd zum thema passe.

17.07.13 15:37
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei lus esch das emmerno es Thema dass euchi tz euch wend ferie schenke?? hender si mol druf agsproche?

slash i ha denkt dassi die cherze eifach mim frönd i sis "gamer"zemmer due stelle! det gangi nie ine...
wen du seisch es funktioniert denn vertrou ich der do voll und ganz!!!!

 1 .. 1241 .. 2479 2480 2481 2482 2483 .. 3120 .. 3757
eigentli   irgendwie   Zuletzt   natürlich   einfach   bearbeitet   vorallem   schnell   Hochzit   himbeer   Problem   wirklich   Zeremonie   schaffe   richtig   natürli   Kollegin   langsam   eigentlich   gspannt