| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1241 .. 2480 2481 2482 2483 2484 .. 3121 .. 3757
17.07.13 15:46
Slash 

Re: Bräute 2013

@himbeer - ich find das au eifacher, aber ich glaub v.a. die älteri Generation het gern öbbis in de Hand! Hejo, so e Koffer isch doch e super Idee und praktisch.

@elea: Hui.. jetzt lastet aber öbbis uff mir ich schmeck hüt Obig nomol dra :) Und ich glaub au nid, dass sich mi Nase scho an "Gstank" gwöhnt het ;) ich schmeck ämmel nüd me wenn ich is Büro kumm hihih

17.07.13 15:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
nach däm "gstürm" voni mit mire trouzügin gha ha wottise nid scho wider mit so öppisem konfrontiere wo vilicht gar nüt isch. aber ja, i gloube, es isch no es thema! wore verzeut ha, dass mir scho 1 gschänk überwise hei becho ischsi grad chli erchlüpft und het grad gfragt vo wäm...... u ei tag heisi gseit, mer chönnt doch mau zäme id ferie oder so....
i weises ächt nid, ds gfüeu lat mi eifach nid i rueh!

i ha aber beschlosse, dasi e ganz liebi kollegin wo ou as hz chunnt frage..... eifach öb d tz ihne no gschribe heige wäge üsem gschänk. si mues ja eifach mit ja u nei antworte. u schüsch suechenis gspräch mit de trouzüge.... i wott ke ferie

17.07.13 15:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

oje Lus das esch werklech ned toll, vorallem esch es gäge euche Wonsch...das verstohni werklech ned, dass wenns werklech so esch sie das gäge euche Wunsch möched....schad wärs...öberem öbis ufzwenge das chond NIE guet...egau was es esch...

17.07.13 15:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

villicht sis eifach nume hirngespingst woni ha....
aber i hoffes nid, würd mi grad meeega aschisse und vor allem enttüsche!
i meine, mir hei ja üse wunsch güsseret... u de wetti ou dasmersech grad hautet.
eh ja, gli chaninechs säge....

17.07.13 15:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech hoffes för dech dasses werklech "nome" Herngespenscht send....aber verdächtegi Azeiche deför hesch jo gnennt!

ohhh sell öbe 5fi wärde...mage gar ned...

17.07.13 16:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i tümple ou scho dr ganz nami vor mi äne, ma ou nid....
i darf zum glück scho am 16.30 gah....

17.07.13 16:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha chorz no e anderi frog, ech ha euch jo mou verzöut gha vo minere Fröndin wo hed welle es wisses Chleid a eusem HZ alege ond ech ha ehre gseid ech wetti das ned. Ha au gmeint mer heiged das klärt, has persönlech gmacht ond sie hed gseid jo seg guet. Vor öbe 6 Woche hansie nomou gfrogt per sms wöu sie sech nöme mäudet ond denn esch zrog cho sie heig haut emmer no dra zgnage. De hansie weder gseh ond weder persönlech gfrogt ond sie weder gseid es seg jetzt guet. Sie mäudet sech aber glich nöme...muessi jetzt nomou go froge? Langsam närvts mi ächt...ech meine es goht do um es Chleid und wäge dem hed jetzt eusi Fröndschaft en Knacks? Muess ehrlech säge, wenn sie nowiter so komisch tued muessi öbe gar ned as HZ cho...
Ech meine sie esch mini Fröndin ech ha ehre doch das döffe säge...e stabili Fröndschaft set doch so öbis ushaute oder ned?

17.07.13 16:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
i findes es absoluts nogo ame hochzyt es wisses chleid azlegge aus gascht und es isch dis rächt, ds säge dass das nid wettisch.....
i ha das öpperem ou müesse säge wo es bodelangs, hellbeiges chleid het wöue alegge... geit ja gaar nid!
i finde ds verhalte vo dire kollegin absolut unangebracht. werum hanget si so a ihrem wisse chleid? wettis säuber ou hürate? wett si a däm tag dr mittupunkt si?
si mues klar di wille respektiere und öppis anders alegge u schüsch söusi doch daheime blibe. werum wottsi das nid respektiere?
i würdse nümme aspräche und eifach hoffe, dass sis itze kapiert het!

Zuletzt bearbeitet am 17.07.13 16:13

17.07.13 16:13
Slash 

Re: Bräute 2013

@Canoa: Also ich verstand di und ich find au, dass e Fründschaft so öbbis muess ushalte. Schliesslich isch es eure daag. Und für euch muess es stimme und wenn's für di nid stimmt, wenn öbber imene wysse Kleid kunnt, denn het die Person das eifach z'begriffe. An was het sie denn z'gnage? Dass du gseit hesch, dass du das nid möchtsch? Also wirklich, was gits denn do dra z'gnage, sie het di gfrogt (?) öbs oke isch und du hesch ihre dini ehrlichi Meinig gseit!

17.07.13 16:15
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Himbeer, gratuliere zu de Ihladigscharte, gsehnd super us. Ich bin halt sowieso en Pocketfold Charte Fan

 1 .. 1241 .. 2480 2481 2482 2483 2484 .. 3121 .. 3757
natürlich   gspannt   irgendwie   himbeer   Kollegin   eigentli   Problem   einfach   Zuletzt   schnell   wirklich   schaffe   richtig   natürli   Zeremonie   vorallem   langsam   Hochzit   eigentlich   bearbeitet