| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1242 .. 2481 2482 2483 2484 2485 .. 3121 .. 3757
17.07.13 16:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

es esch haut eifach so dass mer vor dere ganz sach eus mend. einisch i de Woche gseh hend ond jetzt nöme sie fäut mer haut aus Fröndin...aber ech meine ech cha jo ned meh weder froge ond säge dassi das ned wet...sie hed mer au gseid sie heig s Chleid kouft legis aber ned förs HZ ah...
es esch eifach schad, ha ehre emmer aues chönne verzelle ond sie esch emmer do gseh ond sie fäut mer haut...

17.07.13 16:21
LucyLu 

Hei Canoa, häsch mini PN gseh wege de Handfächer???

17.07.13 16:30
valey 

apropo handfächer lucylu
vo wo hesch du dini?? i fend die no mega schön :))

17.07.13 16:32
Canoa 

sie hed mer gseid sie heigs ganze Wocheänd öber brüelet gha well sie das Chleid jetzt ned cha alege, aber äbe sie hed mi jo gfrogt ond ech ha antwort gäh.

17.07.13 16:35
LucyLu 

Valey, die hani da bstellt www.princessdreams.de

17.07.13 16:50
himbeer 

also sorry. wenn eini es ganzes weekend hüüled will sie es chleid nöd cha alegge hani kei verständnis... erst recht wenns es wisses gsi wär, also bitte.

danke eu allne fürs nette feedback zu de charte!

17.07.13 16:54
elea 

was canoa, si het s ganze wochenend brüehlet wel sis chleid ned cha alegge? sorry aber das esch bez speziell... dönd echt echli as wörd si gern welle em mittelponkt stoh! muss sege ha au ned so verständniss deför dass gwössi lüt sech ned mol för eitag chli chöne zrog ne. ere tag chont jo den au no!
aber wenn du si gern hesch as fröndin de wördi probiere met ere in kontak blibe. hoffentli merkt si de mol einisch wie chendisch ere verhalte gsi esch!

lus i hoffe echt er bechömet ke ferie öber... esch zwar ned verglichbar aber goht i die rechtig. ha jo erfahre das mini schwimu en Limousine wet miete för eus. ond das wemmer ned. ha de mini TZ und mis mami of si agsetzt si selle doch ere das bitte usrede und ere klar mache das si eusi wönsch sel respektiere!!! i wörd entweder s gspröch met de tz sueche oder ebe bi öperem anderem go müsli spele.
chasch natürli au so indirket mache. dasd zb seisch zo dinere tz" ui i freue mi mega ofs Geld vo euse gäscht so dass mer entli das und das am huus chönet witer mache! oni das Geld were mer ufgschmisse!"
weisch wini meine???

17.07.13 16:54
Canoa 

ech verstohs äbe au ned...fendes ächt doof ond/aber ergendwie fühli mi au schoudig....
dasses jetzt so komisch esch....ond ech meine jetzt wo sie sech nöme mäudet esch es no dööfer...

17.07.13 16:59
apple-pie 

@canoa
Ich kann sie auch nicht verstehen. Zum ersten ist es eine Hz und da hat man einfach nicht weiß zu tragen, zum zweiten ist es eure Hochzeit und somit sollte man eure wünsche auch respektieren und zum dritten ist sie deine Freundin und da müsste sie doch deine Bitte verstehen und gerne umsetzten, damit dich/euch an eurem Tag nichts stört!

17.07.13 17:07
himbeer 

erst recht wenn sie s chleid eh trotzdem kauft hät. sie chas ja denn glich mal alegge, halt eifach nöd für dis fest. ich gseh würkli s problem nöd.

1 .. 1242 .. 2481 2482 2483 2484 2485 .. 3121 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   gspannt   einfach   natürlich   Hochzit   eigentli   irgendwie   vorallem   Problem   himbeer   wirklich   natürli   eigentlich   Zuletzt   schaffe   Zeremonie   langsam   richtig   schnell