| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1242 .. 2482 2483 2484 2485 2486 .. 3122 .. 3757
17.07.13 20:36
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Fraue ich bin SO BLÖD Ich han 2 DJs buecht! 2!!!! Ich han nur mit eim DJ kontakt ga und vor zwei Wuche schriebt mer en Herr sowiso, ihm fehli no de Vertrag.. Hanen zrug gschickt und jetzt stellt sich herus das de Herr sowiso nöd de DJ YX isch.. Scheisse!! Ich han mal mit dem gschriebe aber mich den für en andere DJ entschiede.. Und uf dem Vertrag staht mir schuldet ihm die voll Gage! Was mach ich jetzt? Chönd brüelle..

Zuletzt bearbeitet am 17.07.13 21:00

17.07.13 21:09
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

@Canoa also das mit dire Fründin isch scho e chli komisch. Wieso isch ihre das eso wichtig es wiesses Kleid azlege a dim Hochzyt? Das verstahni ned. Wenn das es Fründin vo mir wär, wäri auso ächt sauer. Es git eso viel schöni Kleider...steckt da no meh drhinder?

17.07.13 21:20
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou nai manokasa, meinsch chasch nöd mit dem "falsche" dj das kläre? und hets allefalls es wiederruefsrecht?

17.07.13 22:50
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Zibesa

Han am falsche DJ es Mail gmacht, mal luege was er Antwortet.. Aber ich glaube ich han da kei chance ussert er macht was us goodwill.. So blöd..

17.07.13 23:12
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

muesch fründlich blibe! den wird er scho irgendwie e idee ha... und susch weissi hald nöd wasd chasch mache =(

18.07.13 07:31
CoRa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraueee

Wuhuuuuu no 30 dag geits hüt bis zum chirchleche und 25 bis zum zivile

18.07.13 07:32
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

ui manokasa dasch doof... i ha zwar ke ahnig vo recht etc. aber i ha Emmer denkt, so lang me no nix onderschribe het musch au nix zahle. oder hesch du ehm per mail ganz klar de uftrag ge? oder send das erst so kontakt mails gsi zom froge beantworte?
klar eschs för beidi site en doofi sitaution, aber wenn du ke vertrag met ehm hesch, denn chaner doch au ned di ganz Gage verlange oder ned?
velecht wössti d lus das, si schaffte doch bimene Notar?

gester hani entli mol weder was förd hz gmacht. mer hend d gastgschenk fertig gmacht, jetzt send si eigentli ready zum befölle, aber das machi de imene monet oder so. ooond de het mi GG sech mol entli gedanke gmacht was er sim TZ wet schenke. ond het jez beschlosse ehm en guetshcin vo sim lieblingslade zschenke. :) ooond mer hend d liste gmacht "Fotos mit..." so das de fotograf ond de TZ de grad weiss wer er i welere reihefolg muss zo eus schecke zom fötele. mer hends jetzt recht unkompliziert gmacht, das fendi guet! :) phu.. füehl sech guet a weder öpis erledigt zha! :)

18.07.13 07:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

MsJenaya kei ahnig öb do no meh dehender steckt. Han jetzt met ehre nomou abgmacht. Ond wenn sie de emmer no komisch esch muessi werklech mou es ärnst wörtli metere rede. Ech meine es goht "nome" um es Chleid und ned ergendwie ume Vertrouensmessbroch oder so...

Elea e Vertrag cha au möndlech entschoh...de Vertrag macht mer us Bewisgrönd.

Manokasa ech hoffe ehr fended e gueti Lösig...

Elea hend demfall weder paar Pönkt zum abhögle gha...

CoRa es nöchet

18.07.13 07:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i wett zu geschter no hurti mi sänf dezue gäh....

wäge dire fründin canoa
woni gläse ha, dass si es ganzes wucheändi het müesse gränne bini sehr irritiert gsi, das chani itze würklech nid verstah! klar ischsi bitz enttüscht, wenn ihre das chleid sooo guet gfaut und sis itze nid "darf" allege. aber mer weiss doch ou, dass ame hochzyt die farbe wiss und creme ar brut vorenthalte si?! i vermuete - u das isch würklech eifach e vermuetig wüu kenne duenise ja nid - dass si ev. säuber gärn wetti hürate und de ime wisse chleid ame hochzyt ou chli cha im vordergrund stah... weisch wieni meine?
nichts desto trotz fändis schad, wenn wägemne chleid e fründschaft e knacks het! i finde aber ou nid, dass du ihre itze muesch hindenacheseckle. wenn si sone gueti fründin isch wie si seit, de sött si di wunsch akzeptiere und nid so schmolle! u sech wäge dessi grad nümme mäude? blöd da vo ihre!

18.07.13 07:44
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zemeee


uiii nei manokasa sooo en seich...
ich würd au med dem falsche dj rede und sege du hegsch scho öpper und wo er gschribe hed sigsch durenand gsi und dini hz isch ja gli und bisch voll im züg gsi das ned gmerkt hesch
und ober echt das würdi striche..

i meine wen de vertrag erst jetzt gschickt hesch seds eig. scho goh... hoffee er loht eu nüt zahle...



elea ahhh supper Sender fertig med de fläschli :)) Bild??? :) hehehe


cora ziit lauft :))

be mer 1 monet und 6 täg hehehe


canoa das med em kleid isch ja de oberhammer!!! uere chindisch findis vo ehre!!

 1 .. 1242 .. 2482 2483 2484 2485 2486 .. 3122 .. 3757
richtig   irgendwie   Zuletzt   wirklich   bearbeitet   eigentli   Zeremonie   langsam   Kollegin   natürlich   schnell   himbeer   vorallem   Problem   natürli   schaffe   gspannt   Hochzit   einfach   eigentlich